Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
dlaczego nie piszecie w których bankomatach
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Milenium
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
SKOK
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie napiszecie które to bankomaty, bo się pozwu banku boicie ? No to taka informacja to jest do bani informacja! pozdrawiam dzielnych dziennikarzy śledczych DW !
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bankomat milennium banku przy pksie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To fake - studentka nie może mieć 1k PLN ;]
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Banki Nigdy Niedbały o kliętów (mają nas gdzieś )   Jak najlepiej zabezpieczyć się przed skanowaniem (wyłączyś pasek magnetyczny )jeden bank w Polsce to kiedyś oferował -- a pozostałym pozostaje udanie się do sklepu, zakup papieru ściernego i ...... wiadomo ;)   AAA Ma ktoś pomysł jak wyłączyć  PayPass bo jak nas oskubią to reklamacji banczyska nieuwzglądniają.    
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie napiszecie które to bankomaty, bo się pozwu banku boicie ? No to taka informacja to jest do bani informacja! pozdrawiam dzielnych dziennikarzy śledczych DW !
Proszę przeczytać dokładnie fragment tekstu: "Nie potrafią wskazać dokładnie tego, w którym ich karta mogła zostać skopiowana." Policja też nie ustaliła jeszcze w których bankomatach działali oszuści. Jak tylko będą takie informacje, to na pewno napiszemy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli jest obawa, że karta mogła zostac zeskanowana natychmiast należy zmienić PIN. I obojętnie czy w Peru czy w Lublinie przestępca płatności nie dokona już znaszego konta.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli jest obawa, że karta mogła zostac zeskanowana natychmiast należy zmienić PIN. I obojętnie czy w Peru czy w Lublinie przestępca płatności nie dokona już znaszego konta.
Bogu po każdej operacji ---  a do tego nie może się nigdy powtórzyć (kto to spamięta :ph34r: )
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bogu po każdej operacji ---  a do tego nie może się nigdy powtórzyć (kto to spamięta :ph34r: )
Masz chyba kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Masz chyba kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.
eee może i tak   jesteś jasnowidzem i akurat wiesz kiedy cię zeskanowali   i też stąd wiesz, że mam kłopoty :wacko:
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przy PD-cie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
eee może i tak   jesteś jasnowidzem i akurat wiesz kiedy cię zeskanowali   i też stąd wiesz, że mam kłopoty :wacko:
Jasnowidzem nie jestem, ale umiem czytać i kojarzyć fakty. Jeśli media podają, że zeskanowanie kart nastapiło przed świętami oraz wskazują lokalizacje bankomatów, jeżeli Internauci komentując to piszą, że wypłaty trwają właśnie teraz to to wszystko wystarczy bym sięgnął do swoich bilingów bankowych, popatrzył, czy czasem nie korzystałem w opisywanym okresie z tych bankomatów. Jeśli tak i jesli nawet zasłaniałem klawiature przy wpisywaniu PINu to natychmiast go zmieniam. Gość w Limie mający duplikat mojej karty posiada stary PIN i kasy nie wypłaci. Dla mnie to proste i oczywiste. Ty zaś, po tym co piszesz, widać musisz korzystać z czyjejś pomocy by to zrozumieć. Nie wiem tylko czy jasnowidz jest tu akurat najlepszą osobą.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jasnowidzem nie jestem, ale umiem czytać i kojarzyć fakty. Jeśli media podają, że zeskanowanie kart nastapiło przed świętami oraz wskazują lokalizacje bankomatów, jeżeli Internauci komentując to piszą, że wypłaty trwają właśnie teraz to to wszystko wystarczy bym sięgnął do swoich bilingów bankowych, popatrzył, czy czasem nie korzystałem w opisywanym okresie z tych bankomatów. Jeśli tak i jesli nawet zasłaniałem klawiature przy wpisywaniu PINu to natychmiast go zmieniam. Gość w Limie mający duplikat mojej karty posiada stary PIN i kasy nie wypłaci. Dla mnie to proste i oczywiste. Ty zaś, po tym co piszesz, widać musisz korzystać z czyjejś pomocy by to zrozumieć. Nie wiem tylko czy jasnowidz jest tu akurat najlepszą osobą.
  Genialne Według ciebie Mam spokojnie korzystać z bankomatów i czytać prasę aby  w momencie ujawnienia takiej aferki zmienić PIN. Tyle tylko, że będę już goły i niekoniecznie wesoły, a zamiast w Limie wypłaty dokonają w Polsce i żeby było weselej z bankomatu obok.   :D  podsumowując - nie mam kasy - reklamacja zostanie odrzucona - a PIN se mogę wścibić A wystarczy wyłączyć pasek magnetyczny bo co sprytniejsi zauważyli małe złote okienko którego sklonowanie trwa dłużej niż ułamki sekund.    
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Genialne Według ciebie Mam spokojnie korzystać z bankomatów i czytać prasę aby  w momencie ujawnienia takiej aferki zmienić PIN. [...] A wystarczy wyłączyć pasek magnetyczny[...]
Po pierwsze jak cytujesz to odnieś się potem do cytowanego tekstu. Dalej śmiem twierdzić, że masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem. Ale nie martw się - czytanie jest mocno wskazane w Twoim przypadku, z czasem, po kilkukrotnym powtórzeniu tekstu, przychodzi jego zrozumienie. Żeby Ci to ułatwić napisałem, że nie po samym ujawnieniu cyt. <>, ale po sprawdzeniu swoich bilingów, które potwierdziły użycie karty w skimmingowanym bankomacie. Te drobne "ale", krórego nie dopatrzyłeś, jest tu zasadnicze. Ale cóż - jak się nie rozumie tego co się czyta i potem dyskutuje - to już tak jest. Niektórzy nazywają to trollowaniem. Ja wątek swój zamykam i życzę Ci byś nie miał problemów. Z wyłączeniem paska też - tylko że w Limie ta karta nadal będzie działać.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie łapać złodzieji !!! Okradli mnie !!! Miałam na koncie  ponad 130złotych sprawdzam dzisiaj w internecie a zostało tylko 16zł. Łapać ich w tej limie, indianie złodzieje ratunku !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po pierwsze jak cytujesz to odnieś się potem do cytowanego tekstu. Dalej śmiem twierdzić, że masz kłopot z czytaniem ze zrozumieniem. Ale nie martw się - czytanie jest mocno wskazane w Twoim przypadku, z czasem, po kilkukrotnym powtórzeniu tekstu, przychodzi jego zrozumienie. Żeby Ci to ułatwić napisałem, że nie po samym ujawnieniu cyt. <>, ale po sprawdzeniu swoich bilingów, które potwierdziły użycie karty w skimmingowanym bankomacie. Te drobne "ale", krórego nie dopatrzyłeś, jest tu zasadnicze. Ale cóż - jak się nie rozumie tego co się czyta i potem dyskutuje - to już tak jest. Niektórzy nazywają to trollowaniem. Ja wątek swój zamykam i życzę Ci byś nie miał problemów. Z wyłączeniem paska też - tylko że w Limie ta karta nadal będzie działać.
Kończąc tą nędzną dyskusję (mój problem jest rownież  twoim problemem )   eee może załapiesz 1. wyłączeniem paska magnetycznego  (niema paska, niema skanu, niema kradzieży ( i w Limie też nie zadziała )   2 cyt. " Żeby Ci to ułatwić napisałem, że nie po samym ujawnieniu cyt. <>, ale po sprawdzeniu swoich bilingów, które potwierdziły użycie karty w skimmingowanym bankomacie" odp: sprawdzam wyciąg (jest ) Lima oooo i Berlin ooo Londyn (jejku w odstępach 3 dniowych (data księgowania operacji dzisiaj )   - udowodnij,że nie zrobiłeś tego sam - bankomaty zostały już "posprzątane" - okradziono 10 osób pech chciał, że każda z nich ma kartę w innym Banku - i do prasy nikt nie napisał   Kumasz człowieku Nie chodzi o tekst artykułu,że coś ktoś wykrył a o bezpieczeństwo przeprowadzanych operacji. Banki oto nie dbają (można sklonować zawartość paska magnetycznego --- obrona przed tym zjawiskiem żadna ) Jak skorzystają z karty na drugiej półkuli to są szanse że uwzględnią reklamację, a jak w UE to zapomnij. Pozostaje droga sądowa :P i tam trafiamy na układ kopertowy. - zostajesz usunięty z listy klientów banku, oskarżony o ujawnienie danych  mogących narazić bank na straty, naruszenie bezpieczeństwa transakcji bankowych i B... wie co jeszcze.   i tak okradli cię masz wyrok za próbę wyłudzenia do zapłaty odszkodowanie dla banku, koszty (sądowe, biegłych, ekspertyz )   I witaj w Polsce a raczej do zobaczenia na wolności za kilka lat   Odbiegłem od naszej dyskusji (jałowej) ale cóż jak to określiłeś mocno trolluję czy jakoś tak.   pozdro Dla wszystkich zajmujących się bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych życie jest piękne        
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bankomat Euronetu, róg lipowej i racławickich, na szczęscie bank zablokował kartę.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Karty płatnicze oczywiście ułatwiają dokonywanie płatności, ale niestety często zdarza się, że nasze pieniądze nie są w ten sposób w pełni bezpieczne. W artykule jest mowa o tzw. skimmingu, ale najpopularniejsze obecnie karty zbliżeniowe można zeskanować nawet nie dokonując transakcji lub nie wyjmując pieniędzy w bankomacie. Uchronić może przed tym specjalne etui.  
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Wyślij

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.