Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A może tak najpierw jakaś alternatywa, nawet jedna, niekoniecznie 4. Może tak najpierw przedłużenie Głębokiej, Bohaterów Monte Cassino, zakończenie zachodniej części obwodnicy (przejmie tranzyt) a nie rozgrzebanie tak newralgicznego skrzyżowania ?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"chucherka". Tam rosnie normalny las wy tasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może tak najpierw jakaś alternatywa, nawet jedna, niekoniecznie 4. Może tak najpierw przedłużenie Głębokiej, Bohaterów Monte Cassino, zakończenie zachodniej części obwodnicy (przejmie tranzyt) a nie rozgrzebanie tak newralgicznego skrzyżowania ?!
Myślisz nad tym co piszesz???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Estakada dla kierunku o najmniejszym natężeniu ruchu i rondo ze światłami dla kierunków o największym. Jeśli to ma być pomysł na rozładowanie korków to raczej się nie sprawdzi, a 80 mln pójdzie w p....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już się boję tych lubelskich rozwiązań technicznych. Jeśli robił to ten sam projektant co nie przewidział zjazdu i wjazdu z wiaduktu na Al. Warszawskiej i zaprojektował sam wiadukt , na którym są dwie sygnalizacje świetlne i wieczne korki, to czarno widzę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe zestawienie -solidarności, Sikorskiego, Ducha ....Kto wpadł na takie nazwy ...by były razem ...???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać, że ten kto to "projektował" nie ma bladego pojęcia o tym, jakie natężenie ruchu jest na tym skrzyżowaniu. Po pierwsze od strony Warszawy przydały by się trzy pasy do jazdy na wprost plus jeden w lewo i jeden w prawo i będzie ok. Po drugie na Sikorskiego powinny być dwa pasy do jazdy na wprost bo tam są największe korki. Jeden pas do jazdy w prawo w zupełności wystarczy, Korek robi się przez samochody jadące na wprost. Ducha od solidarności powinna mieć dwa pasy do Willowej i jeden pas do skrętu w prawo (w obecnym ukladzie). Jeżeli chodzi o wyjazd z Ducha proponowałbym dłuższy czas na wyjazd bo to jest główna przyczyna korka. Na miejscu projektanta ruszyłbym cztery litery zza biurka i zobaczył sobie co sie dzieje chociaz przez jeden dzień. Jak to mówią papier przyjmie wszystko. Szkoda naszych pieniędzy na taką spier..linę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać, że ten kto to "projektował" nie ma bladego pojęcia o tym, jakie natężenie ruchu jest na tym skrzyżowaniu. Po pierwsze od strony Warszawy przydały by się trzy pasy do jazdy na wprost plus jeden w lewo i jeden w prawo i będzie ok. Po drugie na Sikorskiego powinny być dwa pasy do jazdy na wprost bo tam są największe korki. Jeden pas do jazdy w prawo w zupełności wystarczy, Korek robi się przez samochody jadące na wprost. Ducha od solidarności powinna mieć dwa pasy do Willowej i jeden pas do skrętu w prawo (w obecnym ukladzie). Jeżeli chodzi o wyjazd z Ducha proponowałbym dłuższy czas na wyjazd bo to jest główna przyczyna korka. Na miejscu projektanta ruszyłbym cztery litery zza biurka i zobaczył sobie co sie dzieje chociaz przez jeden dzień. Jak to mówią papier przyjmie wszystko. Szkoda naszych pieniędzy na taką spier..linę
  Słusznie gadasz, ale w systemie projektuj i buduj projektant nie jest od tego, by rozwiązanie było efektywne, ale by jak najwięcej zarobił budujący. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Estakada dla kierunku o najmniejszym natężeniu ruchu i rondo ze światłami dla kierunków o największym. Jeśli to ma być pomysł na rozładowanie korków to raczej się nie sprawdzi, a 80 mln pójdzie w p....
To jest rozwiązanie dla drogi krajowej (patrz Al. Prymasa Tysiąclecia w Warszawie) - tylko nie wiem dlaczego zastosowano je tutaj gdzie mamy i będziemy mieli ZNIKAJĄCE drogi krajowe.  
Już się boję tych lubelskich rozwiązań technicznych. Jeśli robił to ten sam projektant co nie przewidział zjazdu i wjazdu z wiaduktu na Al. Warszawskiej i zaprojektował sam wiadukt , na którym są dwie sygnalizacje świetlne i wieczne korki, to czarno widzę.
To nie ten sam projektant - tym razem to firma z Krakowa a nie z Katowic. Natomiast pewne jest, że pierwsze i drugie rozwiązanie jest podyktowane politycznie - tamto oddano tuż przed wyborami, a to jest obietnicą wyborczą.   Mam tylko nadzieję, że czyta to nowy Wojewoda i nie wyda albo zablokuje ZRiD. ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wie ktoś kiedy był przetarg na projekt tego skrzyżowania wraz z wyrobieniem decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji? Z tego co wiem projekt był już w 2007 roku a decyzji wojewoda jeszcze nie podpisał? Nie było konsultacji społecznych? Było spotkanie z mieszkańcami ws inwestycji ale projekt już był? Inwestor nie przedstawił trzech wariantów skrzyżowania oraz wariantu bezinwestycyjnego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale będą korki...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budimex nie wygrał? Nie mogę wyjść ze zdumienia :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Myślisz nad tym co piszesz???
Myślisz jak czytasz ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budowa drogi w dolinie rzeki musi się zemścić. Przyjdzie woda i lód i wasz beton popłynie. Co do górki wydmy czechowskiej która ma być zastąpiona betonem oporowym to chyba jedyne takie miejsce w okolicy z naturalnymi wąwozami. Powinno być wpisane na listę pomników przyrody. W takich miejscach potrafi odrodzić się nawet las bukowy występujący na tym terenie i tępiony szczególnie przez człowieka. Pół górki niebawem ma zjeść koparka w ramach przedłużenia ul. Północnej. Tak apropo Północnej przecież to była jedna ul. Północna połączona w miejscu obecnej ul. Bolesława Ducha. A teraz z jednej strony powiatówka a z drugiej gminna i jeszcze to przedłużenie. Będzie wiało.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I pomyśleć że toto mogło już powstać już ze 6 lat temu. Przypomnieć tu należy inicjatywę kieleckiej firmy która zakupiła legalnie tereny na Górkach Czechowskich i o ile się nie mylę chciała wybecelować na toto 60 baniek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budimex nie wygrał? Nie mogę wyjść ze zdumienia :)
Pogrzeb w KRS  i  zdumienie minie ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...