A może tak najpierw jakaś alternatywa, nawet jedna, niekoniecznie 4.
Może tak najpierw przedłużenie Głębokiej, Bohaterów Monte Cassino, zakończenie zachodniej części obwodnicy (przejmie tranzyt) a nie rozgrzebanie tak newralgicznego skrzyżowania ?!
|
|
"chucherka". Tam rosnie normalny las wy tasy.
|
|
A może tak najpierw jakaś alternatywa, nawet jedna, niekoniecznie 4. Może tak najpierw przedłużenie Głębokiej, Bohaterów Monte Cassino, zakończenie zachodniej części obwodnicy (przejmie tranzyt) a nie rozgrzebanie tak newralgicznego skrzyżowania ?!Myślisz nad tym co piszesz??? |
|
Estakada dla kierunku o najmniejszym natężeniu ruchu i rondo ze światłami dla kierunków o największym. Jeśli to ma być pomysł na rozładowanie korków to raczej się nie sprawdzi, a 80 mln pójdzie w p....
|
|
Już się boję tych lubelskich rozwiązań technicznych. Jeśli robił to ten sam projektant co nie przewidział zjazdu i wjazdu z wiaduktu na Al. Warszawskiej i zaprojektował sam wiadukt , na którym są dwie sygnalizacje świetlne i wieczne korki, to czarno widzę.
|
|
Ciekawe zestawienie -solidarności, Sikorskiego, Ducha ....Kto wpadł na takie nazwy ...by były razem ...???
|
|
Widać, że ten kto to "projektował" nie ma bladego pojęcia o tym, jakie natężenie ruchu jest na tym skrzyżowaniu. Po pierwsze od strony Warszawy przydały by się trzy pasy do jazdy na wprost plus jeden w lewo i jeden w prawo i będzie ok. Po drugie na Sikorskiego powinny być dwa pasy do jazdy na wprost bo tam są największe korki. Jeden pas do jazdy w prawo w zupełności wystarczy, Korek robi się przez samochody jadące na wprost. Ducha od solidarności powinna mieć dwa pasy do Willowej i jeden pas do skrętu w prawo (w obecnym ukladzie). Jeżeli chodzi o wyjazd z Ducha proponowałbym dłuższy czas na wyjazd bo to jest główna przyczyna korka. Na miejscu projektanta ruszyłbym cztery litery zza biurka i zobaczył sobie co sie dzieje chociaz przez jeden dzień. Jak to mówią papier przyjmie wszystko. Szkoda naszych pieniędzy na taką spier..linę
|
|
Widać, że ten kto to "projektował" nie ma bladego pojęcia o tym, jakie natężenie ruchu jest na tym skrzyżowaniu. Po pierwsze od strony Warszawy przydały by się trzy pasy do jazdy na wprost plus jeden w lewo i jeden w prawo i będzie ok. Po drugie na Sikorskiego powinny być dwa pasy do jazdy na wprost bo tam są największe korki. Jeden pas do jazdy w prawo w zupełności wystarczy, Korek robi się przez samochody jadące na wprost. Ducha od solidarności powinna mieć dwa pasy do Willowej i jeden pas do skrętu w prawo (w obecnym ukladzie). Jeżeli chodzi o wyjazd z Ducha proponowałbym dłuższy czas na wyjazd bo to jest główna przyczyna korka. Na miejscu projektanta ruszyłbym cztery litery zza biurka i zobaczył sobie co sie dzieje chociaz przez jeden dzień. Jak to mówią papier przyjmie wszystko. Szkoda naszych pieniędzy na taką spier..linęSłusznie gadasz, ale w systemie projektuj i buduj projektant nie jest od tego, by rozwiązanie było efektywne, ale by jak najwięcej zarobił budujący. |
|
Estakada dla kierunku o najmniejszym natężeniu ruchu i rondo ze światłami dla kierunków o największym. Jeśli to ma być pomysł na rozładowanie korków to raczej się nie sprawdzi, a 80 mln pójdzie w p....To jest rozwiązanie dla drogi krajowej (patrz Al. Prymasa Tysiąclecia w Warszawie) - tylko nie wiem dlaczego zastosowano je tutaj gdzie mamy i będziemy mieli ZNIKAJĄCE drogi krajowe. Już się boję tych lubelskich rozwiązań technicznych. Jeśli robił to ten sam projektant co nie przewidział zjazdu i wjazdu z wiaduktu na Al. Warszawskiej i zaprojektował sam wiadukt , na którym są dwie sygnalizacje świetlne i wieczne korki, to czarno widzę.To nie ten sam projektant - tym razem to firma z Krakowa a nie z Katowic. Natomiast pewne jest, że pierwsze i drugie rozwiązanie jest podyktowane politycznie - tamto oddano tuż przed wyborami, a to jest obietnicą wyborczą. Mam tylko nadzieję, że czyta to nowy Wojewoda i nie wyda albo zablokuje ZRiD. ;) |
|
Wie ktoś kiedy był przetarg na projekt tego skrzyżowania wraz z wyrobieniem decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji? Z tego co wiem projekt był już w 2007 roku a decyzji wojewoda jeszcze nie podpisał? Nie było konsultacji społecznych? Było spotkanie z mieszkańcami ws inwestycji ale projekt już był? Inwestor nie przedstawił trzech wariantów skrzyżowania oraz wariantu bezinwestycyjnego?
|
|
Ale będą korki...
|
|
Budimex nie wygrał? Nie mogę wyjść ze zdumienia :)
|
|
Myślisz nad tym co piszesz???Myślisz jak czytasz ??? |
|
Budowa drogi w dolinie rzeki musi się zemścić. Przyjdzie woda i lód i wasz beton popłynie. Co do górki wydmy czechowskiej która ma być zastąpiona betonem oporowym to chyba jedyne takie miejsce w okolicy z naturalnymi wąwozami. Powinno być wpisane na listę pomników przyrody. W takich miejscach potrafi odrodzić się nawet las bukowy występujący na tym terenie i tępiony szczególnie przez człowieka. Pół górki niebawem ma zjeść koparka w ramach przedłużenia ul. Północnej. Tak apropo Północnej przecież to była jedna ul. Północna połączona w miejscu obecnej ul. Bolesława Ducha. A teraz z jednej strony powiatówka a z drugiej gminna i jeszcze to przedłużenie. Będzie wiało.
|
|
I pomyśleć że toto mogło już powstać już ze 6 lat temu.
Przypomnieć tu należy inicjatywę kieleckiej firmy która zakupiła legalnie tereny na Górkach Czechowskich i o ile się nie mylę chciała wybecelować na toto 60 baniek.
|
|
Budimex nie wygrał? Nie mogę wyjść ze zdumienia :)Pogrzeb w KRS i zdumienie minie ;-) |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|