Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Sprawdzili stan techniczny rowerów miejskich w Lublinie. Znaleźli 54 usterki

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 31 marca 2019 r. o 10:16 Powrót do artykułu
STOP terrorystom na rowerach !! Nie podoba się, nie jeździj. W mieście jest zatrudniony oficer rowerowy i to on się powinien tym zajmować, a nie jakaś grupa terroryzująca mieszkańców pod nazwą ,,porozumienie''.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na podstawie jakich uprawnień ta kontrola? Pytam poważnie. No chyba że to pracownicy UDT.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Samozwańcze trójki społeczne powracają !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Następna grupa fundamentalistów, nie chce się pracować tylko swój naród mordować /filozofia Stalina i Pool Pota/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jesli poza przednim hamulcem jest tylny, to przedni i tak nie jest najlepszym pomyslem, chyba ze chcesz przeleciec przez kierownice
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I znów nastał czas, gdy władcy pedałów zaczną terroryzować przechodniów na chodniach. Oczywiście pod czujnym, przychylnym okiem straży miejskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzięsietnicy bolszewicy z okresu między wojennego. Do pracy a nie żerowac na pracujacym ludzie, może sprawdzaja pedały to co innego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"... W mieście jest zatrudniony oficer rowerowy i to on się powinien tym zajmować, a nie jakaś grupa terroryzująca mieszkańców pod nazwą ,,porozumienie''. Wydaje mi sie, że nie ma w Lublinie takiego stanowiska w UM jak oficer rowerowy. Kompletnie o nim nic nie słychać. Albo nic nie robi albo zwiał. Po drugie, widząc rozwiązania przy ostatnich oddanych inwestycjach to raczej kompletny brak przewidywania od strony infrastruktury rowerowej. Najlepszym przykładem jest brak ciągłości ścieżki rowerowej przy al. Mazowieckiego gdzie ścieżka kończy się na rondzie 100-lecia KUL i dalej rowerzyści przenoszą rowery przez barierki.
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie każdy jest taki sam. Mów za siebie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...