Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ramach oszczędności będzie zamiast 1 cztery zajezdnie. Działki kupione za grube miliony budowa będzie kosztowała kolejne a koszty utrzymania,ochrony wzrosną 3 krotonie. Ja rozumiem że jest to podyktowane wydarciem kasy z funduszy EU i zwiększeniem zatrudnienia w firmie ale niema to nic wspólnego oszczędnościami. Szczególnie drażni mnie ta bajka o kosztach dojazdu do odległych dzielnic. Miedzy bazą na głuskiej a grygowej jest taka odległość że oszczędności będą szły w miliony.
a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowe autobusy,zajezdnie ale praca w charakterze kierowcy nie należy do popłatnych,nie jest tajemnicą że znaczna część zatrudnionych rozgląda sie za zmianą pracy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za głupota! Jak można tworzyć bazę trolejbusów na Głuskiej, na tak małej działce w centrum dzielnicy domków jednorodzinnych. To nie jest miejsce na trolebusy. Dodatkowo obciążenie skrzyżowania trolejbsami skręającymi w Głuską i z niej wyjeżdżającymi będzie urtudniało tam ruch. Tu Miasto dało ciała z tą decyzją....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a pomyślałeś o ile wzrosły by koszty dojazdów gdyby byłą tylko 1 zajezdnia? autobusy jeździły przykładowo z grygowej na kurs początkowy na Węglin...za taki kurs MPK nie miałby ani grosza bo ZTM płaci tylko za kursy liniowe, a nie dojazdy. Dodatkowo doszły by koszty zużycia energii, a w przypadku autobusów koszty spalonego paliwa ;-) Jeśli dla Ciebie koszty dojazdu to bajka to lepiej się nie wypowiadaj na tematy, o których nie masz pojęcia ;-) Między innymi dlatego na wieczornych liniach trolejbusowych można spotkać autobusy, które zjechały ze swoich linii i żeby nie jechać całego miasta na zajezdnię biorą np kurs 158 na Felin i dopiero stamtąd robią zjazd na zajezdnię przy grygowej żeby nie generować strat w postaci przejazdu na pusto, za który nikt im nie zapłaci ;-)
    MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MPK ma tak wysoką stawkę że na dobrą sprawę mogło by dojeżdżać codziennie i z Świdnika. A z tymi dodatkowymi kursami to jest jawne wyciąganie kasy z nas, mieszkańców. Praktycznie nikt tym nie jeździ, jeżdżą pojazdy niezgodne z przydziałem do linii, niepoprawnie oznakowane itd. Ale cóż poradzić mamy dziwny zbieg okoliczności kolegów partyjnych u władz MPK i ZTM, więc ZTM zamiast wymaga stał się kolegą ,,z bazaru'' dla ZTM, a nie podwładnym wykonawcą. Dalsze takie istnienie MPK i ZTM nie ma najmniejszego sensu poza stołkami dla swoich.
Daj piorunus już spokój z tą teorią zazdrości.Każde miasto dba o firmy zatrudniające swoich mieszkańców.placących w nim podatki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.