Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tylko jeden nadawca chętny na 107,6 MHz

Utworzony przez kpina, 20 stycznia 2010 r. o 10:46 Powrót do artykułu
ha ha ha! ciekawe jakim to pokretnym prawem ta poroniona instytucja moze okreslac profil tematyczny sprzedawanej czestotliwosci? i jeszcze potem sie dziwia ze zglosilo sie tylko rfm classic, de facto jedyna stacja klasyczna w polsce. a ta akcja 'zaczekajmy jeszcze kilka dni, a nuz ktos sie zglosi' to juz zupelna kpina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za blisko radia maryja- nie chcę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Troche to wygląda jakby ten konkurs był ustawiony pod RMF Classic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Glupota, kto bedzie słuchaj tego Classica? Jakby weszło RMF Maxxx na pewno było by ciekawiej dla naszego regionu jesli o radyjka chodzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
daniel napisał:
Glupota, kto bedzie słuchaj tego Classica? Jakby weszło RMF Maxxx na pewno było by ciekawiej dla naszego regionu jesli o radyjka chodzi
Hm, biorąc Rmf Maxxx i Rmf Classick pod uwagę, wybieram to drugie. Powód? Nie do końca bawią mnie żenujące żarty urajanych jakimś świństwem, i mam wrażenie, nietrzeźwych prowadzących.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
RMF Maxx to już w Lublinie chyba jest. Przynajmniej moje radio łapie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najlepiej jak by weszlo RMF maxxx albo planeta fm radyjka nawet sopko. a ze ma to byc stacja z muzyka klasyczna to juz jakis poroniony pomysl....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
są inne radia klasyczne, typu radio pin, i mysle ze i o takie chodzilo w tym konkursie, całkiem sensownie, bo po co kolejna eska pod inną nazwą?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I dobrze. Ciesze sie, ze w Lublinie bedzie radio na poziomie, a nie kolejna "eskowata" rozglosnia z muzyka dla dresiarzy i miernymi prowadzacymi. Czekam teraz na TOK FM i Radio PiN. Pozdrawiam wszystkich milosnikow radia!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
radio pin nie ma nic wspolnego z muzyka klasyczna! przetarg ewidentnie pod rmf. btw. pin102fm i tok fm jest za friko z satelity, takze jak ktos ma to moze sobie w domu sluchac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
są inne radia klasyczne, typu radio pin, i mysle ze i o takie chodzilo w tym konkursie, całkiem sensownie, bo po co kolejna eska pod inną nazwą?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.