Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tylko jedno konsorcjum chętne do kontroli biletów w Lublinie. Cena? Zaporowa

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 stycznia 2018 r. o 07:50 Powrót do artykułu
Coz za idiotyczny pomysl. W czasach gdy w celu obnizenia kosztow wspolnych konsoliduje sie firmy nasze kochane miasto na zlosc babci robi na odwrot. Juz Pkp przewiozlo sie na tego typu rozwiazaniach gdy firma kontrolerska otrzymywala 100% prowizji a gapowicze mandatow i tak nie placili. Pkp poszlo po rozum do glowy a naszemu prezydentowi go odebralo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czemu MKK wystartowało w konsorcjum z innymi firmami, skoro ostatnio realizowało te usługi samodzielnie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już czasy gdzie pracownik zarabiał 6 zł na godzinę się skończyły przez prywatne firmy. Może warto zatrudnić kontrolerów przez mpk???? Myślę że te 3.6 mln by wystarczyło aby stworzyć etaty??? Przecież taka firma prywatna musi zarobić na takim kontrakcie dlatego aż dali 5 baniek, a pracownicy muszą być zatrudnieni na umowę o pracę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Konsorcjum weźmie 3,6mln zł, a1,4mln przytuli ktoś z ratusza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech ZTM zatrudni 24 osoby. Na pewno wyjdzie taniej niż 3,6 mln zł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
8000 brutto (czyli całkiem fajne zarobki) przez 2 lata daje koszt 192000 czyli owe 3,6 miliona starczy właściwie na 20 własnych dobrze opłacanych pracowników, jaki jest sens brania tutaj zewnętrznej firmy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zastanawiam się dlaczego jest to zlecane? Czy ZTM nie może zatrudnić ludzi, których przeszkoli, godziwie zapłaci i będzie to na pewno taniej? Czemu w Polsce zawsze musi być tak dziwnie, że w Lublinie ma kontrolowac firma z psiej wólki? Chore
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Zastanawiam się dlaczego jest to zlecane? Czy ZTM nie może zatrudnić ludzi, których przeszkoli, godziwie zapłaci i będzie to na pewno taniej? Czemu w Polsce zawsze musi być tak dziwnie, że w Lublinie ma kontrolowac firma z psiej wólki? Chore
 Pewnie dlatego, że prywatne firmy się tak nie cackają z gapowiczami, jakby to było w przypadku miejskiej spółki która w razie skrupulatnego egzekwowania tego co zostało jej zlecone, byłaby notorycznie krytykowana w mediach. Prywaciarz moze więcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
5 mln ???? TO CHORE Lepiej już zrobić bilety za 1 zł i od czasu do czasu niech kierowcy sprawdzają zrobić kary po 5 tyś za brak biletu i będzie dobrze i taniej Za 1 zł każdy będzie jeździł MPK zmniejszą się korki będzie mniejszy ruch Płacenie 3 lub 5 mln za sprawdzanie biletów jest chore!!!! 5 mln za 2 lata to wychodzi po 208 tyś miesięcznie Ta kwota jest kosmiczna !! Marnowanie pieniędzy!!!..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lepiej zatrudnić parę osób w MPK do kontroli biletów dać zarobić po 4-5 tyś i będzie taniej PO CO PRZETARG NA TE USŁUGI??? 5 mln za 2 lata to jakiś obłęd wychodzi ponad 200 tyś m-e Czy MPK nie może zatrudnić zwykłych pracowników do tego?? Marnowanie kasy jest straszne Po co robić jakiś przetarg ??.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po co trzeba dać zarobić zewnętrznej Firmie - może coś Odpalą (kaski) ???????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwykłe licznie i mamy wynik 3600/24=150 miesięcznie (15 kontrolujących cały rok) wynagrodzenie 5000zł miesięcznie dla kontrolującego i w kasie pozostaje 240 tysięcy ale chyba coś innego było palnowane
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja wam powiem dlaczego. Odkąd prywatna firma zaczęła kontrolować i przejęła ten "biznes" od miasta, wzrosły wpływy z mandatów, wykonywano więcej kontroli biletów, po prostu wszystkie słupki poszły w górę. Także jestem zdania, że może niech ten stan rzeczy trwa jak najdłużej, bo kontrolowanie to jedno, a efektywne i skutecznie kontrolowanie i egzekwowanie od pasażerów to drugie. Prywatna firma przeszkoli lepiej i zapłaci więcej niż miasto, tak było, jest i będzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chora niegospodarność. Jak już wszyscy policzyli, nawet zaoferowanie niespotykanych wręcz zarobków włąsnym kontrolerom daje kolosalne oszczędności. No ale prezesi konsorcjum muszą na nowe Audi zarobić. A zatrudnienie kilkunastu osób to problem dla ZTM. Przepracowaliby sie prezesi, ludzie w kadrach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto powiedział, że te 5 mln to jedynie pensje dla kanarów? Nikt się kontrolerem biletów nie rodzi, każdego trzeba odpowiednio przeszkolić, itd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
A kto powiedział, że te 5 mln to jedynie pensje dla kanarów? Nikt się kontrolerem biletów nie rodzi, każdego trzeba odpowiednio przeszkolić, itd
 Przeszkolić, kupić odpowiedni mundurek, wyposażyć w niezbędne akcesoria. To się tak tylko wydaje, że nie ma żadnych innych kosztów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Był przetarg, każdy z was mógł wystartować i zaproponować niższą cenę. Widać nie jest to wcale taki łatwy i dochodowy biznes, skoro obecna firma nawet nie wystartowała w nowym przetargu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
heh z tego co słyszałem, wynajęcie zewnętrznej firmy często gęsto okazuje się tańszym rozwiązaniem niż zajmowanie się tym na własną rękę przez samorząd, sporo miast w Polsce korzysta z zewnętrznych firm
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zatrudnić w MPK 50 osób na etaty i będą sprawdzać bilety. Zatrudniać nawet 100 osób przy minimalnym wynagrodzeniu to wyjdzie nie całe 2 000 000 na dwa lata. Rachunek jest prosy. Sądzę, że to sprawa dla CBA i NIK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może codziennie ZTM będzie publikować listę ulic, przystanków oraz linii, na których mają pojawiać się kontrolerzy? Wtedy gapowicze będą mogli omijać kontrole. Moga też publikować raz na tydzień, całotygodniowe rozkłady kontroli, wtedy każdy będzie za wczasu wiedzieć gdzie ma odbywac się kontrola. Zaoszczędzi to pracy kontrolerowm, i pozwoli na przyspieszenie przebiegu kontroli. Takie rozwiązania sa już stosowane w polskich miastach. A tak bardziej serio, lepiej, żeby całośc kontroli przebiegała w ramach ZTM, bez firm zewnętrznych. Jasno widać, że bardziej opłaca się zatrudnić kanarów, niż outsourcować to do firm w przetargu. Przetarg miałby sens, gdyby na rynku istniała konkurencja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.