Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Zamknąć, zaorać, przestać dopłacać,dość już tej megalomanii,to biedne wyludnione miasto!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wszędobylski łysy szkodni włazi gdziesię da. może jeszcze paru dewelokolesi wsadzić do rady?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krokodyle łzy Stawiarskiego, który przecież doskonale rozumie, że pisowski rząd inwestując w port lotniczy w Radomiu (ma przejąć tanie loty Okęcia, Modlina i Lublina) przygotowuje przysłowiowy gwoźdź do trumny lubelskiego lotniska. ***s://***fly4free.pl/radom-modlin-kulisy-rozbudowy-lotniska/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
250 pracowników kiedy lotnisko odprawił 350 tyś to absurd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marszałek Stawiarski z PIS powinien zapytać rząd PIS dlaczego inwestuje setki milionów w zupełnego bankruta - lotnisko w Radomiu zamiast w całkiem dobrze radzące sobie w tych trudnych dla lotnictwa czasach - lotnisko w Lublinie? Durna - polityczna decyzja, w niedalekiej przyszłości, zapewne postawi w trudnej sytuacji oba te porty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZSL zaorał lotnisko?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"poziom zatrudnienia utrzymuje się na stałym poziomie" - a iloraz ID "dziennikarza" - drastycznie rośnie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaorać puki czas! Bo później straty coraz większe będą się kumulować. Blisko Okęcie i Jasionka - dogodny dojazd
doucz się studencino - ortograficzna mizeroto, puki piszemy przez "ó"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pawlaka już w porcie nie ma. W nowej, powołanej na 3-letnią kadencję, radzie nadzorczej zasiadają: Jacek Sobczak (PO, były wicemarszałek województwa), Stanisław Kalinowski (były zastępca prezydenta Lublina), Henryk Smolarz (polityk PSL), Marek Opielak (były rektor Politechniki Lubelskiej), Jan Pamuła (były prezes lotniska Balice) i warszawski prawnik Maciej Lewkowicz..... kogo zwolnić  ???????
 W SZ Y S T K I C H ! ! !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko powinno przejąć przedsiębiorstwo Polskie Porty Lotnicze jako większościowy udziałowiec wówczas, gdyby tak było, może rozwinęli by siatkę  tak jak planuje się w Radomiu, bo samorząd Miasta Lublin, który jest teraz większościowym udziałowcem (Ponad 50%) i samorząd województwa (30%) nie radzą sobie zbyt dobrze. Prowadzenie lotnisk nie jest zadaniem samorządów, tylko wyspecjalizowanych przedsiębiorstw państwowych lu prywatnych.
 Oczywiście ! A Stawiarski, Mulawa oraz Sobczak znają się na tym jak kwi, kwi, na gwiazdach !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marszałek Stawiarski z PIS powinien zapytać rząd PIS dlaczego inwestuje setki milionów w zupełnego bankruta - lotnisko w Radomiu zamiast w całkiem dobrze radzące sobie w tych trudnych dla lotnictwa czasach - lotnisko w Lublinie? Durna - polityczna decyzja, w niedalekiej przyszłości, zapewne postawi w trudnej sytuacji oba te porty.
 Co ma wspólnego Lublin z Radomiem? Jaki interes przemawia do  Stawiarskiego? Coś za coś? Lotnisko zbankrutuje, ale nie zarządzający. Pewnie zbudowano je pod kątem interesu pewnych ludzi i ich wygody. Teraz wykolegują Żuka i spowodują bankructwo, by przejąć za 1 zł. Już wszystko Polakom "naprawili".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak w Lublinie nie ma pasażerów to zastanawiam się jak to będzie w Radomiu.. Inwestycja na tyle kasy, a nikt nie będzie chciał latać, wolałabym, żeby enter air i inne czartery nadal z Okęcia latały.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Soboń podniesie statystyki,bedzie latał w te i z powrotem do Wzrszawy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem po co te komentarze ze lotnisko zbędne, że to zła inwestycja itd - ludzie to nieprawda. Lotnisko jest potrzebne tylko wymaga PROFESJONALNEJ kadry zarządczej a nie politycznie mianowanych pionków bez kompetencji. To nie jest MOPS że będzie działać z pomimo partyjnego dyrektorstwa zmienianego co wybory. Obecnie LUZ nie istnieje w ofertach biur turystycznych, przez nieudolne prezesostwo. Dla przykładu loty z Katowic są tańsze niż z Warszawy - da się ? da się, tylko trzeba wiedzieć jak a nie pompować kolejne miliony psu w d... Dlaczego nie otworzymy Cargo ? Pierwsze lotnisko Unii EU na wschodzi i nie mamy cargo..
 znowu to cargo. w ogólnych przewozach w Polsce na mniejszych lotniskach  to są promile
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwalniać pracowników? Mając w d. pasażerów i ich bezpieczeństwo?! A zwolnić tego Stawiara i resztę co się fuksem dostali na stołki! To dopiero by była oszczędność!!! Przecież oni tylko udają, że znają się na czymkolwiek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
prawda jest taka, że nie stać nas na stały port lotniczy...smutne to, ale niestety prawdziwe...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może by tak przywrócić połączenie z LONDON STANSTED?? To lotnisko w LUTON to jakaś patologia....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wielu ludzi pracuje w Szwecji,Norwegii i brak takich polaczeń np.do Vaxjo w Szwecji gdzie trzeba jechać aż do Gdańska,wystarczy poszerzyć loty do krajów w których są Polacy i zysk zapewniony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie: Co do działalności portu wniosło wprowadzenie do rady nadzorczej czynnych POLITYKÓW PSL np. PAWLAK czy Smolarz ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kpina, zwalniac ludzi, zwolnic kadre zarzadzajaca bo to oni najwiecej zarabiaja a nic nie robia. Skoro 2018 wszystko szlo do gory to by znaczylo ze jeszcze wiecej polaczen pasowaloby otwierac a oni dali dupy, pozamykali polaczenia ktore byly w wiekszosci w calosci obstawione i zdziwieni ze straty. I to wina pracownikow plyty lotniskowej, na pewno robili psikusy pilotom i ci nie chca juz tu ladowac. Farsa. Niech wroci Doncaster do cholery!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...