Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Bo samorządowcy idą po kasę - ale tylko dla siebie :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy ma w stodole minimum Vectrę conio po słodke wode do markjetu jeżdzo to busy po co ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A powiat kraśnicki nic, a trasa Lublin Kraśnik jest bardzo dochodowa dlatego zarżnięto PKS Kraśnik.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dalej szrotbusy będą wozić ludzi. Jak te busiki przechodzą diagnostykę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kazdy wiesniak ma "ałto" to po co ma jezdzic autobusem (do marketu bo gdzie indziej nie jezdzi), wszak to obciach i symbol biedy dla polskiego wiesniaka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każde działanie w sferze gospodarczej powinno mieć sens ekonomiczny wyrażony ilością ludzi, którym ono służy, w tym przypadku nikomu te autobusy nie są potrzebne, jak samoloty startujące z Radomia, czy pociągi na stacji Włoszczowa więc będą wozić powietrze, zatem jest ono wyłącznie ideologiczno- korupcyjnym działaniem partii PiS mającym na celu wygranie kolejnych wyborów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
....nie można wykluczyć, że niektóre samorządy stać na wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie dziwie się samorządom skoro są "dofinansowani" przez "bursiarzy", którzy skutecznie nimi zarządzają !!! Dlaczego np. nie ma Opola Lub. ??? Skoro buduje się wiezienie i przenosi sprawy sądowe to powinno być zaplecze komunikacyjne a nie "ciasne" busy i tylko "pospieszne" ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obserwowałem jako student jak rozwalili pks opole lub. Te same zdezelowane busy co 15 la temu jezdza dalej, no moze nie ma w nich dodatkowego stolka. ( tak kuzwa zwyklego stolka) Kasa poszla do cwaniaczkow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Gm. Kazimierz Dolny? znowu zaspała???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szastarka jak zwykle dziadostwo. Kochanemu wójtowi nic nie potrzeba. Tylko wszystko w polichne pcha..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PiSowskie  samorządy bojkotują PiSowski program?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Opiszcie te wszystkie linie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A miało być tak pięknie. Autobus w każdej wsi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy linia Zielone gm. Krasnobród Zamość?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda że gm. Rybczewice nie zależy na dobrym częstszym dojeździe. Ewidentnie przydałyby się dwie linie w godzinach wieczornych, np 20 i 21 zarówno z Lublina jak i do Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa Nałęczów -Czesławice-Ługów -Lublin zamiast dodać , to zlikwidowali jeden bus... Mieszkańcy głównie Czesławic, Ożarowa i Ługowa czują się wykluczeni...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktoś ma możliwość żeby obudzić Burmistrza Nałęczowa. Dobrze by było żeby się dowiedział że po torach ruszyły pociągi a od dworca PKP Nałęczów do "miasta" 3,5 km. Komunikacji autobusowej nie ma. Może burmistrz mijając samochodem taksówkę opuszcza szybę licząc że przypadkiem wpadnie koperta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie kwestie przewozowe uporządkuje Dworzec Metropolitalny, który wreszcie sprawi, że zajdzie uporządkowanie komunikacyjne - linie komunikacji miejskiej będą faktycznie miejskie( nie będą uzależniane od sąsiednich gmin ościennych), a linie podmiejskie/gminne będą ułożone od nowa - punktem zbornym komunikacji podmiejskiej będzie właśnie Dworzec Metropolitalny, skąd pasażerowie z gmin ościennych będą mogli kontynuować podróż wybierając spośród licznego wachlarzu połączeń komunikacyjnych jakie zaoferuje pętla komunikacji miejskiej( prawdopodobnie zlokalizowana w obrębie ul. Gazowej - nie będzie mieć bynajmniej nic wspólnego z tą, która istnieje obecnie, będzie nowa, duża i ładnie wyglądająca pętla z prawdziwego zdarzenia). Pasażerowie komunikacji miejskiej będą mieć dzięki temu elastyczną możliwość dokonywania ewentualnych zmian w kursowaniu swojej komunikacji miejskiej( trasy, dostosowywanie częstotliwości, uruchamianie połączeń etc.) - obecnie jest to skutecznie utrudnione, gdyż większość linii komunikacji miejskiej uzależniona jest wszystkimi lub wybranymi kursami od gmin ościennych. Rozdział komunikacji miejskiej od podmiejskiej uporządkuje przewóz osób po Lublinie, na pewno będzie przejrzyściej, bardziej komfortowo i wygodniej. Tak więc rewolucja w funkcjonowaniu komunikacji zbiorowej to dopiero się szykuje, a jej zwiastunem jest właśnie Dworzec Metropolitalny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po co te linie jak i taj nikt nie chce jezdzic bo każdy ma po 3 auta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...