Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wkrótce będą spore problemy z przejazdem ul. Diamentową pod wiaduktem. Nie tylko tam

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 18 sierpnia 2019 r. o 16:22 Powrót do artykułu
Qrwy yebane ponad 2 lata rozyebany przejazd. Wcześniej pjerdoolony most na Bystrzycy, pozniej estakada, teraz qrewski wiadukt kolejowy.. pytam się co jeszcze? Rooospierdoolcie jeszcze skrzyzowanie z Wrotkowska!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wreszcie Lublin zbliża się do Europy . A dworzec gubernialny i dzikie okolice.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele razy już pytałem, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, czemu służy widoczna na zdjęciu na drugim planie estakada zukowa za 70 mln zł. Może to ma być taki wizualny symbol "rozwoju"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele razy już pytałem, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, czemu służy widoczna na zdjęciu na drugim planie estakada zukowa za 70 mln zł. Może to ma być taki wizualny symbol "rozwoju"?
 To taki lubelski Miś.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele razy już pytałem, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, czemu służy widoczna na zdjęciu na drugim planie estakada zukowa za 70 mln zł. Może to ma być taki wizualny symbol "rozwoju"?
 Wydaje mi się, że temu, że jak łaskawie zrobią w końcu drogę od stadionu przez tereny stadniny aż do tego ronda co jest pod tą estakadą, to będzie można wreszcie bezkolizyjnie i bez korków skręcić w lewo jadąc od JP II. Inna sprawa, że zanim w ogóle zaczną tę drogę to minie jeszcze z 10 lat, bo coś im się nie spieszy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele razy już pytałem, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, czemu służy widoczna na zdjęciu na drugim planie estakada zukowa za 70 mln zł. Może to ma być taki wizualny symbol "rozwoju"?
  Jak zostanie przedłużona Lubelskiego Lipca to zrozumiesz po co.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele razy już pytałem, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, czemu służy widoczna na zdjęciu na drugim planie estakada zukowa za 70 mln zł. Może to ma być taki wizualny symbol "rozwoju"?
Jak zostanie przedłużona Lubelskiego Lipca to zrozumiesz po co.
 Tylko, że na razie nie będzie przedłużona, bo nie ma pieniędzy. Ten wiadukt to będzie taki drugi teatr w budowie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele razy już pytałem, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, czemu służy widoczna na zdjęciu na drugim planie estakada zukowa za 70 mln zł. Może to ma być taki wizualny symbol "rozwoju"?
Jak zostanie przedłużona Lubelskiego Lipca to zrozumiesz po co.
Tylko, że na razie nie będzie przedłużona, bo nie ma pieniędzy. Ten wiadukt to będzie taki drugi teatr w budowie.
  A estakada budowana  była gdy pięniądze były na inwestycje przedłużenia Lubelskiego Lipca były zaplanowane przetarg miał odbyć się w tym roku nie będę mówił czemu pieniędzy ubyło
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wow Trakcja trolejbusowa jest chyba z gumy... Może damy ją tu może tam...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przebudowa linii kolejowej nr 7 to jedna wielka ściema i oszukiwanie ludzi. Sobota, przejazd kolejowy w Motyczu. Godzina ok. 12.30. Na budowie cisza. Tory i nasypy kolejowe rozebrane, obok stoi przepust drogowy i koparka. Nikt nie pracuje. A minister w lipcu zameldował Morawieckiemu że we wrześniu jednym torem będą jeździły pociągi z Lublina do Warszawy. Kłamał, bo do dzisiaj nie ma wiaduktów w Piotrowicach i w Czesławicach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk rządzi - Lublin błądzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przebudowa linii kolejowej nr 7 to jedna wielka ściema i oszukiwanie ludzi. Sobota, przejazd kolejowy w Motyczu. Godzina ok. 12.30. Na budowie cisza. Tory i nasypy kolejowe rozebrane, obok stoi przepust drogowy i koparka. Nikt nie pracuje. A minister w lipcu zameldował Morawieckiemu że we wrześniu jednym torem będą jeździły pociągi z Lublina do Warszawy. Kłamał, bo do dzisiaj nie ma wiaduktów w Piotrowicach i w Czesławicach.
  Bzdury piszesz. Akurat mieszkam w Maryninie i mam widok na linię kolejową. W sobotę w Maryninie i Motyczu rozkładali kruszywo na torach i cały dzień jeżdził pociąg z kruszywem. Dalej przy przepustach coś tam dłubali, a jeszcze dalej w stronę Nałęczowa pracowała ekipa sieciowa i rozciągali przewód odgromowy. Roboty poszły ostro do przodu. W zasadzie wszędzie stoją już słupy trakcyjne a na wielu odcinkach jest już ułożony tor.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele razy już pytałem, ale nigdy nie doczekałem się odpowiedzi, czemu służy widoczna na zdjęciu na drugim planie estakada zukowa za 70 mln zł. Może to ma być taki wizualny symbol "rozwoju"?
  Symbole "rozwoju" - planowane lotnisko w Radomiu, megalotnisko pod Łodzią, przekopanie mierzei wiślanej - za ile to miliardów te inwestycje kaczowe???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W lewo jadąc od JPII to będzie skręt kolizyjny przez rondo pod estakadą, która zbudowana jest chyba tylko po to, by mieszkańcy nowego osiedla TBV Regaty mogli szybko dojechać do Sellgrosa na JPII... Ot, taki lubelski miś - na kolizyjnych kierunkach rondo, na mało uczęszczanym bezkolizyjna estakada, bo ktoś sobie wymyślił "ring". Inwestycja tak samo potrzebna jak wiadukt przy Targach i most na Muzycznej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W lewo jadąc od JPII to będzie skręt kolizyjny przez rondo pod estakadą, która zbudowana jest chyba tylko po to, by mieszkańcy nowego osiedla TBV Regaty mogli szybko dojechać do Sellgrosa na JPII...  Ot, taki lubelski miś - na kolizyjnych kierunkach rondo, na mało uczęszczanym bezkolizyjna estakada, bo ktoś sobie wymyślił "ring". Inwestycja tak samo potrzebna jak wiadukt przy Targach i most na Muzycznej.
 Lublin to miasto bezsensownych wiaduktów bubli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na Drodze Męczenników Majdanka jezdnia jest zwężona o jeden pas ruchu prowadzący w kierunku Majdanka I tak zostanie ... po remoncie bedą żuk-pasy - i blokada kośminka i bronowic bo tak jest ekologiczniej ... PKŻ wybiera korki (=spaliny) + puste pasy dla ZTM i siłową zmainę preferencji komunikacyjnych zamiast wolnosci wyboru i dotychczasowej w miarę płynnej komuniacji w osi Fabryczna- DMMajdanka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To już drugi ostatnio artykuł w Dzienniku przedstawiający stan przebudowy linii numer 7 do Dęblina i Warszawy i pokazujący, że ruch pociągów na koniec września tego roku- bez szans z wiaduktem nad Diamentową w takim stanie a jeszcze po zbudowaniu jednej części będzie rozbierana druga z torami do Stalowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak oto zapowiedziany onegdaj ( w czasie wizyty w Lublinie ) przez naszego Pinokia program "kolej plus" staje się faktem. Szkoda tylko, że z prawie dwuletnim opóźnieniem i po zakończeniu inwestycji drogowych przez prezydenta miasta. Coż... nie każdy jest tak sprawny w działaniu jak prezydent Żuk. Może lepiej jednak  mniej gadać w jedynie słusznej TV, a więcej robić....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...