![]() |
Ciekaw jestem czy w podobny sposób będzie wyglądała realizacja przystanku na osiedla Poręba jeśli tak to podziękujemy za takie rozwiązanie. Mieszkańcy bloków usytuowanych przy pętli ul. Grafitowa będą mieli nie lada kłopot jeśli miasto ma doprowadzić podjazd dla aut w okolice planowanego przystanku PKP. Szczególnie, że nie ma na to środków w budżecie.
|
![]() |
Oni i tak już "wygrali życie". Mieszkania przy torach to jeszcze gorsza opcja niż mieszkania blisko lotniska.
|
![]() |
Bo to Lublin Panie, bo to Lublin...
|
![]() |
COŚ MNIE DZISIAJ SMAGA PO KOŚCIACH
|
![]() |
czyli wszystko zrobione i funkcjonuje po polsku.......
|
![]() |
Stara śpiewka. Czy niepełnosprawni nalezą do Kolei czy do Gminy Lublin. A może przybyli z Hameryki. I jak zwykle Ratusz ma to w nosie. Tak jak przejazd pod wiaduktem na Kunickiego. Remont wiaduktu i ulicy trwał 10 lat. A KIEROWCY AUT? a PIES iM MORDĘ LIZAŁ JAK MAWIAŁ KUBA RAPPAPORT.
|
![]() |
Taki sam praktyczny tunel ma być na planowanej w lesie stacji Lublin Zachód. Będzie on prowadził do rezerwatu Stary Gaj. Na pewno będzie tam miło bezpiecznie itd. A wystarczyło zaplanować przystanek 200 metrów przed lasem i zamiast dziwnego tunelu dla "grzybiarzy" zrobić przejazd dla samochodów osobowych do Stasina.
|
![]() |
Na stacji w Świdniku "wyciągarka" już miała kartkę że jest niesprawna. Wcześniej też trzeba było zgłaszać do pracownika. Chore, budowa z założeniem że ma to działać tylko w momencie spisywania protokołu odbioru.
|
![]() |
Ratusz nie ma nikogo w nosie - jak widać pierwszy się wziął na wypompowywanie wody, nie bacząc na to czy to miejska działka czy nie. |
![]() |
PKP się nie popisało ale co się dziwić skoro zatrudniają tam takich "fachowców" jak Grzesio Muszyński.
|
![]() |
PKP się nie popisało ale co się dziwić skoro zatrudniają tam takich "fachowców" jak Grzesio Muszyński.
|
![]() |
nawpychali do PKP Pisiewiczów to nie ma co się dziwić, że bida z nyndzo
|
![]() |
A TO POLSKA WŁAŚNIE...................
|
![]() |
Na Porębie wydadzą jeszcze więcej milionów na stacje Lubin Zachód. Będzie to tak naprawdę tunel do lasu bez parkingów, infrastruktury i obustronnego dojazdu do stacji. Za 10 lat napiszą że na pobliskich osiedlach nie ma gdzie zaparkować, uliczki są zakorkowane a tunel i pobliski las jest wylęgarnią patologii.
|
![]() |
A niby po co wózkowicz miałby wjeżdżać na peron? DDo pociągu przecież nie wsiądzie, bo w tych starych złomach TLK trudno się dostać z większą walizką, a wózek inwalidzki nie mieści się w korytarzu. Trzeba mieć pociągi przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, a tych do Lublina dojeżdża ...4!
|
![]() |
Czy ustalono, z czyjej działki woda zalała tunel? Czy koleje odnawiając tunel mogły ingerować w działkę miejską? Ilu inwalidów dziennie ( miesięcznie) pragnie skorzystać z podnośnika? Czy rzeteni jak zwykle dziennikarze DW wyliczyli to? Najłatwiej rzucić chwytów hasło " wydali miliony " z sugestią, że to wszystko na nic. Oto lubelskie dziennikarstwo godne szmatlawca.
|
![]() |
Grzesio Muszyński został wywalony z PLK.
|
![]() |
Czy ustalono, z czyjej działki woda zalała tunel? Czy koleje odnawiając tunel mogły ingerować w działkę miejską? Ilu inwalidów dziennie ( miesięcznie) pragnie skorzystać z podnośnika? Czy rzeteni jak zwykle dziennikarze DW wyliczyli to? Najłatwiej rzucić chwytów hasło " wydali miliony " z sugestią, że to wszystko na nic. Oto lubelskie dziennikarstwo godne szmatlawca.
ODPOWIDZ: Może trzeba ustalić nad czyim niebem padało i z której strony wiatr z deszczem zawiewał??? Jak ktoś ma korzystać i w jakim celu to liczyć skoro wszyscy wiedzą że to nie działa??? Myśląc tak jak Ty można budować autostrady wysypując tylko kruszywo? Potem staniesz i policzysz ilu motocyklistów i kierowców chce nią jeździć?????? To jest właśnie takie myślenie perspektywiczne jak planowana stacja w Starym Lesie bez obustronnego dojazdu. Potem będziesz liczył ilu ewentualnych kierowców chce tam dojechać gdy powstanie kiedyś Południowa Obwodnica Lublina. Zacznij liczyć już teraz na Zachodniej obwodnicy i w Konopnicy
|
![]() |
Czy ustalono, z czyjej działki woda zalała tunel? Czy koleje odnawiając tunel mogły ingerować w działkę miejską? Ilu inwalidów dziennie ( miesięcznie) pragnie skorzystać z podnośnika? Czy rzeteni jak zwykle dziennikarze DW wyliczyli to? Najłatwiej rzucić chwytów hasło " wydali miliony " z sugestią, że to wszystko na nic. Oto lubelskie dziennikarstwo godne szmatlawca.
ODPOWIDZ: Może trzeba ustalić nad czyim niebem padało i z której strony wiatr z deszczem zawiewał??? Jak ktoś ma korzystać i w jakim celu to liczyć skoro wszyscy wiedzą że to nie działa??? Myśląc tak jak Ty można budować autostrady wysypując tylko kruszywo? Potem staniesz i policzysz ilu motocyklistów i kierowców chce nią jeździć?????? To jest właśnie takie myślenie perspektywiczne jak planowana stacja w Starym Lesie bez obustronnego dojazdu. Potem będziesz liczył ilu ewentualnych kierowców chce tam dojechać gdy powstanie kiedyś Południowa Obwodnica Lublina. Zacznij liczyć już teraz na Zachodniej obwodnicy i w Konopnicy
Ty lepiej policz swoje klepki w głowie. Korzystam z obwodnicy, cieszy mnie lotnisko, odnowione dworce też, ale w........ mnie poziom niby dziennikarstwa, które niczego nie wyjaśnia, a jedynie rozpala emocje i napuszcza jednych na drugich. Nic dziwnego, że na forum ujawnia się potem tłum " fachowców " od wszystkiego: od dróg, kolei, lotnisk i dworców.
|
![]() |
PANIE SMAGA UCZCIWY DZIENNIKARZ NAPISZE KTO BYŁ PROJEKTANTEM , KTO TO ZATWIERDZIŁ, KTO ZBUDOWAŁ. UCZCIWY DZIENNIKARZ NAPISZE KTO IMIENNIE ODEBRAŁ OBIEKT - PANIE SMAGA PAN JEST ZWYKŁYM ŚCIERWEM DZIENNIKARSKIM PISZĄCYM DLA WIERSZÓWKI
|

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.