Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zapłacisz za liczbę przejechanych przystanków. Szykuje się rewolucja biletowa w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 29 grudnia 2019 r. o 18:09 Powrót do artykułu
Z komunikacji miejskiej korzystają ludzie niezamożni. Zamożni mają własne auta. Czy ta komunikacja może zatem być droga? Biedni emeryci, renciści, uczniowie i studenci to jej klienci. Tu nie ma z kogo zdzierać. Dobrze aby Władze Lublina o tym nie zapominały.
 " Z komunikacji miejskiej korzystają ludzie niezamożni. Zamożni mają własne auta." - tylko udawadniasz jakim jestes burakiem. Ten twoj symbol "prestizu" i "bogactwa" czyli wlasne "auto", mozna kupic za jedyne pare tysiecy bo ogromna wiekszosc samochodow w Polsce to stare szroty. Jazda komunikacja publiczna to rowniez dbanie o srodowisko / czystosc powietrza i mniejszy halas; w Londynie czy Nowym Jorku bogaci biznesmeni, maklerzy gieldowi jezdza metrem, tylko w biednej Polsce to symbol obciachu i biedy. Zenada.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
od czasu objęcia włądzy przez deweloroekonomistę przestałem płacić za  przejazdy,nie płacę i nie będę płacił za przejazd komunikacją miejską zarządzana przez towarzystwo adoracji edoktorka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W przyszłym roku mają zredukować ilość kursów, więc za kilka lat już nie będzie za co płacić, bo nikt z takiej dziadowskiej komunikacji nie skorzysta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wcale mnie to nie cieszy. Zwłaszcza że zapowiadają redukcję częstotliwości kursowania pojazdów. A na wielu liniach jest bardzo kiepska. Tłok w autobusach i płacenie aplikacją za bilety gdy kontrol wsiada i zablokowane są kasowniki oraz duża grupa uprzywilejowanych nie napawają optymizmem. A swoją drogą ta aplikacja która umożliwia płacenie za bilet w trakcie trwania kontroli biletów już w pojeździe to strzał w własną stopę MPK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak skomplikować prostą czynność jaka jest zakup biletu MPK, poziom "tubtin". Ciekawe ile stron bedzie miała broszura dla przyjezdnych i turystów tłumacząca co i jak. Jeżeli w czasie jazdy rozmyślę się co do celu podróży i bede chciał wysiąść wcześniej, to czy i jak MPK zwróci mi nadpłatę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale mi rewolucja. Od dwóch dekad znam to z Niemiec. Zerknijcie na Der Sechser. Podpowiem, że tam komunikacja "miejska" obejmuje promień ponad 50 km. A na jednym bilecie można się przesiadać i to do tramwaji, czy pociągow. Czekam na kolejną rewolucję... już podpowiedziałem. Bo Lublin jest strasznie zacofany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam... Ale kiedy miastu się zwróci te ponad 15 milionów zainwestowanych w ten program?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobusów coraz mniej a tu wydawane jest 15 milionów zupełnie niepotrzebnie. Może by w końcu ktoś włączył myślenie????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
od czasu objęcia włądzy przez deweloroekonomistę przestałem płacić za  przejazdy,nie płacę i nie będę płacił za przejazd komunikacją miejską zarządzana przez towarzystwo adoracji edoktorka
 POczekaj, pisiorku. Namierzymy cię i złapiemy już wkrótce, a jeszcze prędzej wlepimy ci 50 minusików - już jestem w drodze do biura, gdzie czeka komputer podłączony do sieci ze zmiennym IP.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
❤️ Szukasz dziewczyny na sylwestra 2019/2020!! ❤️ Sprawdź czy któraś Cię zechce na ***bit.ly/SzukamDziewczyny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
15 mln to horror, ale ważne jest chyba fee, bo usługa jest niepoliczalna........tutaj jest sedno tego dealu.A gdzie slużby ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ileeee?????? 15???? I placic jak w taxi, za przystanek?? To jak jade do pracy na drugi koniec miasta.....o nieee, na pewno!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy pą prezydą też będzie uczęszczał do pracy komunikacją miejską i uiszczał opłatę za każdy przystanek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O, kolejny pomysł jak wyssać od ludzi pieniądze. Lotnisko Żukowo kosztuje, wyskakiwać z kasy !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Według mnie zmiana na duży plus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drodzy etatowi malkontenci, czy istnieje cokolwiek co według was jest w Lublinie potrzebne?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
myślę że to dobry pomysł żeby płacić dokładnie za tyle przystanków, ile przejedziesz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak dadzą 50gr za przystanek to nastaną złote czasy dla ubera i bolta. Obliczyłem, że aby zmiany nie były zbyt dotkliwe to za 1 przystanek powinno się płacić max 12 gr
12 gr? Czyli 4 zł = przejechanie 33 przystanków? Odleciałeś i to ostro ci powiem. Taka stawka to zwykłe s-f.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z komunikacji miejskiej korzystają ludzie niezamożni. Zamożni mają własne auta. Czy ta komunikacja może zatem być droga? Biedni emeryci, renciści, uczniowie i studenci to jej klienci. Tu nie ma z kogo zdzierać. Dobrze aby Władze Lublina o tym nie zapominały.
"   Z komunikacji miejskiej korzystają ludzie niezamożni. Zamożni mają własne auta." - tylko udawadniasz jakim jestes burakiem. Ten twoj symbol "prestizu" i "bogactwa" czyli wlasne "auto", mozna kupic za jedyne pare tysiecy bo ogromna wiekszosc samochodow w Polsce to stare szroty. Jazda komunikacja publiczna to rowniez dbanie o srodowisko / czystosc powietrza i mniejszy halas; w Londynie czy Nowym Jorku bogaci biznesmeni, maklerzy gieldowi jezdza metrem, tylko w biednej Polsce to symbol obciachu i biedy. Zenada.
Z komunikacji miejskiej korzystają głównie kobiety w różnym wieku, np. które jadą do lekarza, albo które pracują, a nie mają jeszcze prawa jazdy lub mają, a nie czują się pewnie "za kółkiem" oraz te, których mężowie jeżdżą samochodem w innych godzinach do pracy i np. odwożą dzieci do żłobków, przedkszkoli, szkół lub na półkolonie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Królik zarządził, plebs się zrzuci, a krewni królika zyskają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...