Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zdemontują tory, a potem rozbiorą perony przy dworcu PKP w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 września 2017 r. o 09:44 Powrót do artykułu
Wcale bym się nie zdziwił, jeśli po tym remoncie z braku taboru pojedziemy znowu wagonami H.Cegielski rocznik 1976. Ale nie krytykuję, pożyjemy - zobaczmy. Teraz czekamy z niecierpliwością na zakończenie prac i prędkość 160 km/h.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poco to komu! Wydamy miliony a wiaduktu nad Racławickimi jak nie ma tak niema. Czy lublin niema ważniejszych inwestycji niż głupia kolej dla wieśniaków! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Duża szkoda, że zrezygnowano z hali peronowej i znów będziemy mieli wiatki, pod którymi wszyscy zmokną jak tylko zawieje wiatr w trakcie deszczu. Była szansa na ładne wielkomiejskie perony, a będzie jak w Świdniku. Szkoda, że w zachodniej Polsce można budować nowoczesne, w pełni zadaszone dworce vide Gliwice, Katowice, Łódź, Kraków, Poznań, a u nas jak zawsze - traktują nas wciąż jako Polskę B. :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zawsze jestem optymistycznie nastawiona, to tu uważam, że to jest jakaś kpina. Większość dużych miast ma porządne hale peronowe, co też robi wrażenie, a u nas będzie jak w małym miasteczku..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie powinno być zgody na wiaty peronowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nie było odpowiedniej informacji i interwencji ze strony dziennikarzy wcześnie a propos wiat zamiast hali peronowej? Przecież to kpina z każdego z nas, że w jakichś Gliwicach mogła powstać piękna hala a w Lublinie biedne wiaty, które przed niczym tak na prawdę nie chronią...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budować hale nie wiaty!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Burzuj z centum napisał:
Poco to komu! Wydamy miliony a wiaduktu nad Racławickimi jak nie ma tak niema. Czy lublin niema ważniejszych inwestycji niż głupia kolej dla wieśniaków!
 idiota czy prowokator?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
115 lat temu we Lwowie   wybudowano piękną halę dworcową wykonaną w Fabryce Maszyn i Wagonów  w Sanoku-dzisiejszy Autosan. A  w XXI wieku w Lublinie dziadostwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto powinno dołożyć kolei na taką halę. Wygląd dworca to lepsza promocja miasta niż wyłożenie drogą kostką kolejnej ulicy, czy drogie podróże do miast partnerskich, bo dworzec robi pierwsze wrażenie o mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Straszny obciach, czy tego nie widzą władze miasta? Wiaty??? Szkoda tych pieniędzy, przecież mimo przebudowy dalej będzie to wieśniacko wyglądać. Lotnisko, ekspressówka, wiadukty a tu na dworcu PKP wiaty ... co za wstyd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a oni mają wstyd w ***! skończą karierę polityczną i wyjadą na wieś.kołchoz i ciemnogród nami rządzi.może ktoś coś by zorganizował ,petycję do rudego liska.siedzi wysoko ,może rodaków by wspomógł.a tak naprawdę powinna się tv krajowa zająć.reportażyk zmontować,jakie to mamy mieć wiatki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem po co komu jakaś tandetna hala (w XXI projektanci piękno i styl mają w poważaniu) zadaszając wspaniały Dworzec Kolejowy. Wiaty w stylu oryginalnym, historycznym powinny stać na peronach o wysokości dopasowanej do współczesnego taboru. Nic więcej. Żadnych hal w Lublinie nie potrzebujemy dla 2 peronów. Jeśli będzie ich 10 to można wtedy myśleć o zadaszeniem nad peronami. Lublin to nie węzeł kolejowy, ani nie stacja końcowa tylko miasto tranzytowe. Ale jak zobaczę wiaty na peronach w stylu XXI wiecznej kupy, to przyrzekam, nigdy nie pojadę pociągiem z Lublina, żeby się nie stresować ich widowkiem. Wzory do naśladowania? Nowe perony na stacji kolejowej Sopot i Oliwa w Trójmieście (Oliwa - peron dalekobierzny).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak dla mnie to strasznie się grzebią. Do tej pory prawie wcale nie widziałem robotników. Np. mieli przerabiać tunel na przystanku Puławy Miasto - i jakoś nie widać aby się cokolwiek ruszyło. Podobnie z przystankiem Puławy-Azoty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to skandal tym wycofaniem się przez PKP cichaczem z budowy hali peronowej! gdzieś można podpisać petycję w tej sprawie? piszcie ludzie maile do PKP PLK - ir@plk-sa.pl albo ire.poludniowy@plk-sa.pl 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tutaj pomogłaby jakaś większa akcja protestacyjna mieszkańców, jak kilka lat temu kiedy Tusk chciał anulować budowę s17 na warszawę...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niech szybko kładą nowe tory, zanim jakiś idiota wpadnie na pomysł żeby linię kolejową zlikwidować, a po nasypie wylać asfalt żeby pasaty w tedeiku miały gdzie smrodzić :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...