Wcale bym się nie zdziwił, jeśli po tym remoncie z braku taboru pojedziemy znowu wagonami H.Cegielski rocznik 1976. Ale nie krytykuję, pożyjemy - zobaczmy. Teraz czekamy z niecierpliwością na zakończenie prac i prędkość 160 km/h.
|
|
Poco to komu! Wydamy miliony a wiaduktu nad Racławickimi jak nie ma tak niema. Czy lublin niema ważniejszych inwestycji niż głupia kolej dla wieśniaków!
|
|
Duża szkoda, że zrezygnowano z hali peronowej i znów będziemy mieli wiatki, pod którymi wszyscy zmokną jak tylko zawieje wiatr w trakcie deszczu. Była szansa na ładne wielkomiejskie perony, a będzie jak w Świdniku. Szkoda, że w zachodniej Polsce można budować nowoczesne, w pełni zadaszone dworce vide Gliwice, Katowice, Łódź, Kraków, Poznań, a u nas jak zawsze - traktują nas wciąż jako Polskę B. :(
|
|
Jak zawsze jestem optymistycznie nastawiona, to tu uważam, że to jest jakaś kpina. Większość dużych miast ma porządne hale peronowe, co też robi wrażenie, a u nas będzie jak w małym miasteczku..
|
|
Nie powinno być zgody na wiaty peronowe.
|
|
Dlaczego nie było odpowiedniej informacji i interwencji ze strony dziennikarzy wcześnie a propos wiat zamiast hali peronowej? Przecież to kpina z każdego z nas, że w jakichś Gliwicach mogła powstać piękna hala a w Lublinie biedne wiaty, które przed niczym tak na prawdę nie chronią...
|
|
Budować hale nie wiaty!!!
|
|
idiota czy prowokator? |
|
115 lat temu we Lwowie wybudowano piękną halę dworcową wykonaną w Fabryce Maszyn i Wagonów w Sanoku-dzisiejszy Autosan. A w XXI wieku w Lublinie dziadostwo.
|
|
Miasto powinno dołożyć kolei na taką halę. Wygląd dworca to lepsza promocja miasta niż wyłożenie drogą kostką kolejnej ulicy, czy drogie podróże do miast partnerskich, bo dworzec robi pierwsze wrażenie o mieście.
|
|
Straszny obciach, czy tego nie widzą władze miasta? Wiaty??? Szkoda tych pieniędzy, przecież mimo przebudowy dalej będzie to wieśniacko wyglądać. Lotnisko, ekspressówka, wiadukty a tu na dworcu PKP wiaty ... co za wstyd.
|
|
a oni mają wstyd w ***! skończą karierę polityczną i wyjadą na wieś.kołchoz i ciemnogród nami rządzi.może ktoś coś by zorganizował ,petycję do rudego liska.siedzi wysoko ,może rodaków by wspomógł.a tak naprawdę powinna się tv krajowa zająć.reportażyk zmontować,jakie to mamy mieć wiatki.
|
|
Nie rozumiem po co komu jakaś tandetna hala (w XXI projektanci piękno i styl mają w poważaniu) zadaszając wspaniały Dworzec Kolejowy.
Wiaty w stylu oryginalnym, historycznym powinny stać na peronach o wysokości dopasowanej do współczesnego taboru. Nic więcej. Żadnych hal w Lublinie nie potrzebujemy dla 2 peronów. Jeśli będzie ich 10 to można wtedy myśleć o zadaszeniem nad peronami. Lublin to nie węzeł kolejowy, ani nie stacja końcowa tylko miasto tranzytowe.
Ale jak zobaczę wiaty na peronach w stylu XXI wiecznej kupy, to przyrzekam, nigdy nie pojadę pociągiem z Lublina, żeby się nie stresować ich widowkiem.
Wzory do naśladowania? Nowe perony na stacji kolejowej Sopot i Oliwa w Trójmieście (Oliwa - peron dalekobierzny).
|
|
Jak dla mnie to strasznie się grzebią. Do tej pory prawie wcale nie widziałem robotników. Np. mieli przerabiać tunel na przystanku Puławy Miasto - i jakoś nie widać aby się cokolwiek ruszyło. Podobnie z przystankiem Puławy-Azoty.
|
|
to skandal tym wycofaniem się przez PKP cichaczem z budowy hali peronowej! gdzieś można podpisać petycję w tej sprawie? piszcie ludzie maile do PKP PLK - ir@plk-sa.pl albo ire.poludniowy@plk-sa.pl
|
|
tutaj pomogłaby jakaś większa akcja protestacyjna mieszkańców, jak kilka lat temu kiedy Tusk chciał anulować budowę s17 na warszawę...
|
|
niech szybko kładą nowe tory, zanim jakiś idiota wpadnie na pomysł żeby linię kolejową zlikwidować, a po nasypie wylać asfalt żeby pasaty w tedeiku miały gdzie smrodzić :)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|