Fajny pomysł,
szkoda że nie mozna zobaczyć tych fotek
|
|
Taa, dla agencji PR ktora ten kolejny pomysl realizuje jest on fajny na 101%!!! Co robisz na widok powtykanych gdzie sie tylko da ulotek? Co robisz jak stoisz w korku na rogatkach miasta? Co widzisz na billbordach jadac maska w maske po dziurawych jak zolty ser ulicach? Ni zaluj wiec, ze tych fotek nie widzisz - zaluj, ze nie wiesz czyje kampanie wyborcze realizowala agencja wtykajaca fotki gdzie popadnie. |
|
muszę przyznać że dość ciekawy pomysł namiastkę fotek można zobaczyć na filmie dołączonym do artykułu;)
|
|
Nie tak dawno wracałem z Niemiec i w lesie tuż przed Lublinem też stała taka "marcheweczka"o śniadej cerze proponując mi coś podobnego.
|
|
A czy takie wladze ratusza stac na inna promocje. Zarobia smieciarze. A może o to chodzi? Nie wiem czy sie smiac czy plakać. Pństwo prezydentostwo do piaskownicy, do piaskownicy1
|
|
Słabe- ktoś podnosi, patrzy i... no właśnie co? Myśli sobie- "O zdjęcia super miasta, muszę tam pojechać"? Interakcja słaba, zaskoczenie żadne. Jedynie rozdrażnienie na corazbardziej natarczywe "promowanie". Nie podoba mi się, choć inne akcje mi się podobały. Co prawda nie rozśmieszajcie ludzi podawaniem bredni, że akcję z autostopem widziało 7 mln Polaków- czyli mniej więcej co piąty obywatel widział marchewkę przy drodze, tak?
|
|
Fajne te kampanie promocyjne. Bardzo ciekawe, nowatorskie, przez co przykuwające uwagę. Gratulacje
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|