![]() |
Czy popołudniowe pociągi z Warszawy do Lublina, zwłaszcza w piątki, nadal mają tylko po 4 wagony, a w co najmniej 2 z nich nie działają pseudo-toalety?
|
![]() |
Remonty , choć mniejsze jak do Lubartowa , miały miejsce też od Lubartowa do Parczewa . Dlaczego ta reaktywacja nie będzie do Parczewa ? Kiedy ciąg dalszy remontu kolejowej trzydziestki , aby poprawić połączenie Lublina z Białymstokiem ? Za punkt docelowy jeśli chodzi o ruch pociągów pasażerskich na kolejowej trzydziestce uważam 2 pary pociągów TLK z Lublina do Białegostoku przez Lubartów , Parczew , Łuków , Siedlce , Czeremchę a także 5 lub 6 par osobowych na szynobusach z Lublina do Łukowa przez Lubartów i Parczew. Ciekaw jestem kiedy na północ od Parczewa prędkość szlakowa będzie na poziomie : 70 - 100 km/h . To już wystarczyłoby do reaktywacji ruchu pasażerskiego na CAŁOŚCI kolejowej trzydziestki , a nawet na reaktywację dalekobieżnej relacji : Lublin - Białystok .
Ideałem byłoby , gdyby do tego dodać podniesienie prędkości szlakowej między Białymstokiem a Czeremchą z obecnych 50 do 80km/h ...
|
![]() |
Weź człowieku przestań. Ile by ci jechał ten puciong do Białegostoku? 6 godzin. No litości. Bus jedzie 4,5 godziny
|
![]() |
Ależ Wieniawski już od 9. grudnia kursuje z Rzeszowa Gł. do Gdyni Gł. i z powrotem. Grupa wagonów jest w Bydgoszczy włączana (wyłączana w drodze do Rzeszowa) do (z) pociągu z (do) Zielonej Góry.
|

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.