Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zwrot akcji w sprawie przebudowy Al. Racławickich

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 maja 2019 r. o 16:18 Powrót do artykułu
Najbardziej potrzebna inwestycja drogowa w Lublinie. Na drugim miejscu Sowińskiego i dalej Zana, Kraśnicka. Remont + Drogi rowerowe + bus pasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobra wiadomość. Nawierzchnia Racławickich woła o pomstę do nieba. Buspasy i ścieżki rowerowe też się przydadzą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie przebudowa tylko zniszczenie Al. Raclawickich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak się zastanawiam, niech się wypowie ktoś fachowy, czy jeżeli dziecku na głowę spadnie gałąź to jak dorośnie może nabawić się DENDROFOBII objawiającej się w dążeniu do niszczenia, wycinania, rąbania drzew?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Remont nawierzchni - TAK, bus pasy - tak, poszerzanie, prawoskręty, lewoskręty - NIE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może wreszcie znikną samochody wiecznie blokujące skrzyżowanie z Puławska. Przejść nie można, bo w obrębie skrzyżowania parking z parkowaniem prostopadłym do jedni. Policja i Straż Miejska tego nie widzi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny etap budowy polskiego Detroit można uznać za rozpoczęty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Remont nawierzchni - TAK, bus pasy - tak, poszerzanie, prawoskręty, lewoskręty - NIE" - zgadzam się. To nie autostrada, że potrzebne są pasy rozbiegowe i do hamowania. Miejsce w centrum miasta jest zbyt cenne, żeby je asfaltować dlatego, żeby kilka samochodów mogło przejechać kilka sekund szybciej. Autobusy mają jeździć punktualnie i szybko - cała reszta niech stoi sobie w korkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk zaoszczędzi na nadzorze 1mln zł, a urzędnicy ZDiM jak niewolnicy za 2500 na rękę.... !!! Do boju....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak ZDIM będzie miał nadzór nad tą inwestycją to wyjdzie taki bubel, ze 10 lat to będzie za mało na usunięcie usterek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mój tate mówił że to wszystko bo moj wujek Abram z Nowy Jork przyjezdza. Ma oglodac kamienice o duża działkę na Racławickich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juz widze te korki w czasie remontu i po jak zmniejsza przepustowsc drogi o polowe przez buspasy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żadne zniszczenie, tylko porządny remont i przebudowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwała owadu. Nareszcie będzie betonowa aleja bez drzew. Jak pasaż Lenina w Moskwie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja bym zrezygnował ze ścieżki rowerowej i chodnika z północnej strony - w to miejsce można zrobić darmowe parkingi - samochody to nowoczesność i postęp a nie chodzenie pieszo lub jazda mpk lub rowerem jak biedota!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja bym cały Park Saski zamienił w jeden wielki parking.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najładniej wygląda reprezentacyjny odcinek Krakowskiego Przedmieście z parkingami po obu stronach ulicy. Tak samo bym urządził całe Aleje Racławickie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobra wiadomość!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy wy baranki naprawdę sądzicie, że jak wytną stare drzewa, to nie posadzą żadnych nowych? Litości...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy będzie jak po remocnie Kunickiego?? Jeślei tak to dziękujemy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...