Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Przejazd w Konopnicy (od strony pobliskiego sklepu) widzialność (w kierunku stacji w Motyczu) fatalna i tragiczna utrudnia ją stojąca na drugim torze drezyna oraz stos podkładów. !!! Aby zobaczyć co dzieje się na torach przód pojazdu stoi już na torach !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak ciężko jest się zatrzymać przed znakiem STOP? Gdyby tak ustawić patrol drogówki przy każdym takim przejeździe to Skarb Państwa ładnie by się wzbogacił. Jak byk widać że trwają jeszcze prace przy torach, drugiego toru to nawet nie ma, ale cóż. Lepiej ponarzekać, oburzać się na wszystkich ale do siebie nie mieć żadnych pretensji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To kierowca ma zachować bezpieczeństwo znając życie wypowiada się kolejny społeczny mędrzec któremu wszystko nie pasi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sygnalizacja jest niepotrzebna są znaki a jak debil jeden z drugim ich nie zna to do zoo za ekponat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest igranie ludzkim ŻYCIEM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy otworzą wiadukt w Czesławicach? Objazdy są kosztowne...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przejazd kolejowy w Motyczu przy cmentarzu (droga Sporniak-Uniszowice) - widoczność beznadziejna. Stając przed torami,przed linią STOP - kompletnie nic nie widać...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety, ale obecny stan przejazdów jest fatalny. I nie chodzi tu tylko o niedziałające sygnalizatory świetlne, dźwiękowe i szlabany (!), ale też o jakość nawierzchni na samych przejazdach, która jest tragiczna. Wystarczy przykład Motycza i Motycza Leśnego, gdzie tuż przed i za przejazdami posypano kamień bez nawet porządnego zagęszczenia. Po każdym deszczu czy śniegu robią się coraz większe dziury, bo kamień albo wypłukuje woda, albo wędruje wraz z kołami przejeżdżających samochodów. Straszna prowizorka towarzyszy temu pospiesznemu otwarciu linii (jednotorowej) z Lublina do stolicy. A podobno mamy - i to już od dwu dekad - XXI wiek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia nadaje się do zamknięcia a nie do ruchu pociągów, prowizorka i bałagan. Gdzie sławny UTK ? Wypadek to tylko kwestia czasu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest igranie ludzkim ŻYCIEM
 To ludzie sami swoim życiem igrają. Wiele razy byłem świadkiem, jak na przejeździe kolejowym kierowcy ignorowali znak "stop". Znak znakiem, a my wiemy swoje - takie jest u nas myślenie na drodze. I nie drogowcy temu winni, ale my sami. Pycha i arogancja - to główne przyczyny tragedii na przejazdach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie przejazdy na zapowiadanej od dawna szybkiej kolei Lublin Warszawa powinny być bezkolizyjne.Było kilka lat czasu na zbudowanie wiaduktów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak ciężko jest się zatrzymać przed znakiem STOP? Gdyby tak ustawić patrol drogówki przy każdym takim przejeździe to Skarb Państwa ładnie by się wzbogacił. Jak byk widać że trwają jeszcze prace przy torach, drugiego toru to nawet nie ma, ale cóż. Lepiej ponarzekać, oburzać się na wszystkich ale do siebie nie mieć żadnych pretensji
 Jest przejazd ze szlabanem pod Lubartowem a mimo to zawsze się zatrzymuję i patrzę w obie strony, bo przecież szlaban może być zepsuty, albo może być inny problem. Niestety bywa że jadący za mną samochód trąbi wtedy na mnie. Większość kierowców przejeżdza bez zatrzymywania gdy szlaban jest otwarty. Dla mnie takie zachowanie jest zbyt ryzykanckie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze zatrzymuję przed znakiem STOP jednak w Miłocinie widoczność jest tak słaba, że na torach upewniam się kilkakrotnie, czy rzeczywiście nic nie jedzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny przykład dziadostwa i bezmyślności we współczesnej PKP. I pomysleć, że przed wojną ówczesne PKP słusznie było dumą odrodzonej Polski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.