Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Będą zmiany na stacjach i przystankach kolejowych w Puławach

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 27 lutego 2017 r. o 15:43 Powrót do artykułu
w lublinie jak w miescie powiatowym nam pkp szykuje na dworcu głównym wiaty wstyd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I z czego tu się cieszyć jak przez półtora roku nie będzie można dojechać z Puław do Warszawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bezsensowny pomysł jeszcze wysmażony przez PO/ZSL. Remont trasy ma kosztować miliardy, Za taką kwotę można było pomyśleć o wybudowaniu nowej linii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież między stacją Puławy Azoty a Dęblinem tor ma być czynny. Czy nie można pomyśleć o składzie z Puław do Dęblina i dalej z przesiadką przez Radom do Warszawy?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i super! jakoś się przebieduje ten rok. Mogliby puścić jakiegoś trajtka z Puław do Dęblina, a tak busiarze zarobią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Maruderzy się uaktywnili...robią zle nie robią zle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Robić to trzeba z głową. Jak się robi tak jak to to jest partaczenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomyślcie o tych co dzień dojeżdżają do pracy, czemu nie będzie komunikacji zastępczej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do pyrtu pyrtu to jest spóźniona inwestycja o co najmniej 7 lat. pewnie że jest źle rozplanowana oraz prędkość maksymalna nie zadowalająca to niestety nie ma szału liczą że Ludzie Wschodu ( ja też jestem ) będą zadowoleni. Podłączą Drenaż do Stolicy wow a Linia kolejowa nr 68 (Lublin-Stalowa) nadal I połowa XX wieku: Jeden tor bez elektryfikacji super...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego marszałek województwa z zeteselu nie raczy uruchomić komunikacji zastępczej. Sabotuje PKP? Nie daje rady, niech ustąpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pisory są odpowiedzialne za taką sytułacje w której w 50 tys. mieście nie będzie ani dworca autobusowego ani dworca kolejowego (PKP) .Brak transportu publicznego miasto odciente od świata .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten 'remont' wymyślił specjalista od zegarków z kliki PO/PSL, który uciekł na Ukrainę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ten 'remont' wymyślił specjalista od zegarków z kliki PO/PSL, który uciekł na Ukrainę.
To z kliki pisowskiej wymyślili.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Puławy "drewniane" zabytkowy dworzec a wygląda jak speluna z pozabijanymi dyktą oknami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BRAK Zainteresowania pasażerem Puławy- Warszawa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak zainteresowania suwerenem, zwykłym obywatelem. Państwo PiS.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z komunikacją zastępczą Puławy-Warszawa(gdzie działania np.posłów)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli nie zadbają o pasażerów, to za rok ich nie będą mieć. Ludzie przesiądą się na busy albo kupią samochody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Puławy Miasto to przystanek kolejowy, a nie stacja (opis pod zdjęciem) - tak dla formalności :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Bezsensowny pomysł jeszcze wysmażony przez PO/ZSL. Remont trasy ma kosztować miliardy, Za taką kwotę można było pomyśleć o wybudowaniu nowej linii.
Ten remont to jak nowa linia jełopie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.