![]() |
Cały opis na początku filmu jest błędny, to jest poprostu droga S12 Dorohusk- granica z Niemcami, budowany odcinek to odcinek S12 pomiędzy mostem w Puławach, a węzłem Kurów Zachód, od którego S12 i S17 mają wspólny przebieg, aż do Piask. Ehhh.
|
![]() |
Opis nie jest błędny. Jest to po prostu tytuł inwestycji i jednocześnie przetargu dotyczącego budowy dwóch odcinków S17 od granicy z woj. mazowieckim do węzła Kurów Zachód oraz trzecio odcinka - połączenia węzła Kurów Zachód na S17 z mostem na Wiśle w Puławach...
|
![]() |
Nie prawda. Cytat ze strony GDDKiA:
II etap obwodnicy Puław w ciągu drogi krajowej S 12
10-04-2009
23 marca 2009 roku lubelski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad złożył do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację II etapu obwodnicy Puław.
Wniosek dotyczy: „Budowy II etapu obwodnicy Puław w ciągu drogi krajowej S 12 Radom – Puławy – Kurów – Lublin, na odcinku m. Puławy (km 10+982,00) do przecięcia z drogą krajową S17 Warszawa – Lublin (w km 23+160,05), z włączeniem do starego przebiegu (w km 24+187,82), wraz z budową węzłów, łącznic i dróg dojazdowych.
|
![]() |
A co powiesz na to. Też ze strony GDDKiA z 27.09.2013:
Zaprojektowanie i budowa drogi ekspresowej S17 Garwolin – Kurów na odcinku granica województwa mazowieckiego i lubelskiego – węzeł „Sielce” obecnie „Kurów Zachód” (bez węzła) z podziałem na trzy części:
Część nr 1: odcinek granica województwa mazowieckiego i lubelskiego – węzeł „Skrudki” (wraz z węzłem);
Część nr 2: odcinek węzeł „Skrudki” (bez węzła) – węzeł „Sielce” obecnie „Kurów Zachód” (bez węzła);
Część nr 3: odcinek dojazd do przeprawy mostowej na rz. Wiśle w m. Puławy.
Zamówienie obejmuje:
- zaprojektowanie drogi ekspresowej o długości około 11,84 km stanowiącej dojazd
od przeprawy mostowej na rz. Wiśle w m. Puławy do węzła „Sielce” obecnie węzeł „Kurów Zachód” zlokalizowanego na drodze ekspresowej S17 Garwolin - Kurów wraz z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą. Na początkowym odcinku długości około 1,34 km (od km roboczego 11+050,00 do km roboczego 12+388,02).
- dobudowę prawej jezdni drogi ekspresowej oraz na pozostałym odcinku długości około 10,50 km (od km roboczego 12+388,02 do km roboczego 22+890,00).
Różni się nie tylko nazwa ale i kilometraż.
PS. Nie ważne jak się nazywa. Ważne, że już się buduje i zanim się obejrzymy to będziemy z tej drogi korzystać:)
|
![]() |
To, że ogłoszenie przetargu obejmowało kilka zadań to nic nadzwyczajnego i nie ma nic do rzeczy. Poprostu robiąc takie piękne ujęcia autor mógł by się postarać o rzetelny opis co na tych zdjęciach jest, a na filmie jest budowa drogi S12 od mostu na Wiśle do węzła Kurów Zachód (bez węzła) i tyle. Prościej i przejrzyściej. Czasem kopiowanie urzędniczego bełkotu to nic dobrego. ;) Pozdrawiam.
|
![]() |
Nie wiem po co to pokazywać. Pokażcie jak zrobicie, a nie to rozgrzebane i zasypane śniegiem....
|
![]() |
A może po to, żeby osoby zainteresowane tym co się dzieje na budowie tej drogi miały w to wgląd. Ale najlepiej krytykować dla samego krytykowania. Ot, taka pisowska mentalność.
|
![]() |
Film jest robiony również za zgodą inwestora i wykonawcy, tak więc musi być zatytułowany zgodnie z zamówieniem - stąd S17. GDDKiA buduje II etap OP jako łacznik S17 do mostu w Puławch, bo gdybyśmy czekali na budowę jako S12, prawdopodobnie czekalibyśny kolejną dekadę. Po budowaniu droga z pewnością będzie oznakowana jako S12, więc nie ma sensu "bić piany". Taka ciekawostka - przez kilka miesięcy 2018 S12, będzie o te 12 km dłuższa od S17 - właśnie o długość OP
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|