Na szczęście ktoś pomyślał i nie słucha pojedynczych głosów. Co to za argument, że po 747 jeździ teraz mało samochodów - skoro NIE MA MOSTU (trasa kończy się promem) ? Z mapy wyraźnie wynika że ta trasa jest potrzebna... Na pewno odciąży piekielną E17.
|
|
Kowalik myśli w kategoriach zagrodowego chłopa, któremu do szczęścia potrzebna tylko własna drużka, a nie w kategoriach rozwoju Lubelszczyzny. Cały czas wszędzie trąbią że mamy kiepską infrastrukturę, która zniechęca do inwestowania w naszym terenie. On jednak widocznie nie "czytaty" i nie "pisaty" bo o tym nie wie i sam nic mądrego nie napisał o swej ukochanej ojczyźnie biłgorajskiej!
|
|
Oczywiście że biorą te inwestycje na których można najwięcej się nachapać... A w Polsce jak były tak i będa... dziurawe, jednopasmowe krajowe drogi... Żal.
|
|
Będzie wojna!!! Przed wojną też zaczęli budowac i wszyscy wiedzą jak to sie skończyło!!!
|
|
jakby pan radny byl bardziej światowy to by wiedział ile ta inwestycja znaczy dla lubelszczyzny...on widzi oczami zwyklego chlopa ktory chce miec drozke kolo siebie...nie obchodzi go los wiekszosci...po co komu jakas lokalna droga o ktorej on tyle pisze...wyjdzmy wreszcie na zachod z tego zabitego dechami wschodniego rejonu!!!!
|
|
Połowa Polski jeździ tędy w Bieszczady???!
No nie, pan Kowalik na pewno już dawno nie miał przed oczami mapy Polski albo mylą mu się Bieszczady z... Biszczą
|
|
Nie czepiajcie się chłopa, przecież to tylko emerytowany nauczyciel - czego można się po nim spodziewać? Za parę miesięcy zacznie się prawdziwa kampania wyborcza a on znowu będzie za przebudową drogi do Biłgoraja a na sejmiku będzie głosował przeciw tej inwestycji! "Swój chłop" |
|
– Urząd Marszałkowski funduje nam natomiast przebudowę o wiele mniej uczęszczanej drogi 747 (Lublin–Opole Lubelskie–Solec nad Wisłą) wraz z budową mostu na Wiśle w Kamieniu. Gdyby te pieniądze przeznaczyć na inne trasy, to załatwilibyśmy najpilniejsze potrzeby – mówi Kowalik. Jednak mostowa inwestycja wpisana jest już do Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
A w jaki sposób ta droga 747 Lublin - Iłża ma byc uczęszczana skoro nie ma mostu???? Czy ten Kowalik to się słyszy czy tylko tak sobie gada by gadać.
|
|
Kowalik chce mieć o prostu nową drogę pod nosem. Własnie dlatego tacy ludzie nie nadają się do polityki bo stawiają własne interesy nad interesami ogółu. Przebudowa drogi 747 jest potrzebna i popieram ją.
|
|
Znowu PSL. Znowu czubek swojego nosa. Kiedy ich wyślą na księżyc? |
|
Inwestycję można śledzić tutaj: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=600685 Zapraszam.
|
|
Jest to bardzo potrzebna u nas inwestycja. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie założonym planem (dotacje finansowe i roboty budowlane
i droga nr 747 razem z mostem powstanie. Droga nr 935 też będzie remontowana. Pytanko do Pana radnego-co takiego "p.s.l." zafundowało Polakom ? oprócz np: ...
|
|
W końcu coś zbudują w tym zakątku kraju!
|
|
przed wyborami czy po wyborach ??? |
|
Po wyborach o ile dalej będzie rządziła koalicja PO - PSL! |
|
czepiacie sie że radny chce poruszyć sprawe najruchliwszej i zarazem najgorszej drogi w województwie. Przecież rozwo pow. biłgorajskiego jest rozwojem lubelszczyzny. Każdy pod siebie, w biłgorajskim mamy najniższe bezrobocie w województwie, duże przedsiebiorstwa i to mimo fatalnych dróg. Zasługujemy na dobrą droge, przezież to my ciągniemy to województwo do przodu
|
|
Biłgoraj czeka na remont drogi, Lublin czeka na obwodnicę. To wszystko jest bardzo potrzebne ale nie torpedujmy i tej inwestycji z budową mostu jeżeli jest na dobrej drodze do realizacji. Takimi działaniami wychodzimy na pieniaczy. Przecież można zrobić wieloletni plan realizacji ułożony według ważności realizacji uwzględniający potrzeby największej społeczności w regionie. Połączenie Lublina z zachodnią częścią kraju jest bardzo ważne. Czym więcej mostów na Wiśle powstanie to tym bardziej zniknie nasza zaściankowość. Dodam osobiście, że czekam na realizację obwodnicy Lublina.
Pozdrawiam wszystkich kierowców.
|
|
"835 Lublin–Biłgoraj–Tarnogród (do granicy z woj. podkarpackim) – ponad 77 tys. pojazdów na dobę".
Coś się Pan Redaktor pomylił. Takie natężenie ruchu to chyba na autostradzie pod Amsterdamem.
Istniejący przekrój drogi nie daje możliwości przeniesienia takiego ruchu.
|
|
Na pewno każdy most jest ułatwieniem ale uzasadnienia gospodarczego to niema zbyt dużego.Do Kielc z Lublina jedzie się przez Annopol i natężenie ruchu jest tam mizerne.Z drogą do Biłgoraja jest podobnie.Mocno obciążone drogi w Lubelskim to oczywiści Piaski Lublin Kurówi to się nazywa DK 17.Po przebudowie to będzie S17 |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|