Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Most w Kamieniu do końca 2014. Gorzej z dojazdem

Utworzony przez obywatel z Lb., 22 czerwca 2012 r. o 18:37 Powrót do artykułu
Panowie najważniejszy most na Wisle oraz drogi przez Kamień i Opole Lubelskie to koszt 750 mil złotych drogi mogą być gorsze słabsze ale most na Wiśle to super sprawa wreszcie jest nadzieja od 100 lat -panie marszałku małe podziwekowanie jak wybudują to niski ukłoon
Odpowiedz
Szanowna Redakcjo, Bardzo Was proszę, dodajcie kategorię np. Opole Lubelskie bo aż żal patrzeć jak wrzucacie takie informacje do kategorii Puławy czy Kraśnik ...
Odpowiedz
Decyzja o budowie mostu Solec Kamien to wielka chwila.Inwestycja oczekiwana od dziesiatków lat. A w Konopnicy powinno powstac skrzyzowanie dwupoziomowe, bezkolizyjne, aby nie powstała nowa Kołbiel.
Odpowiedz
Jak remontowali tę krzyżówkę to trzeba było zrobić światła albo rondo, a tak teraz jest równo i od Lublina szybciej jadą i trudniej się wciąć jak nikt nie chce przepuścić.
Odpowiedz
Pan Sawicki mydli oczy wmawiając, że walczy w imieniu mieszkańców gminy Konopnica. Sprawdźcie, gdzie mieszka i którędy będzie przebiegał ewentualny objazd w czasie budowy, a wtedy dowiecie się, dlaczego z taką determinacją p. Sawicki przeciwstawia się budowie tej drogi. Polecam też artykuł z marca: http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120327/NEWS01/120329515
Odpowiedz
Pan Sawicki swoje,stowarzyszenie "ekologiczne"z Konopnicy swoje.Gdy tylko ukazała się informacja ze będą budować połączenie z Kamienia do obwodnicy w Konopnicy od razu były protesty że kury przestaną się nieść a krowy dawać mleko.Przez takich pieniaczy nie ma Lublin obwodnicy..
Odpowiedz
Obwodnica mieszkancom Konopnicy przeszkadzala ,wiec maja za swoje .Niech wam teraz ciezarowki jezdza po podworkach to moze zrozumiecie ,ze wiek19 minal i potrzebne sa nowe rozwiazania drogowe .Niestety nie mamy wyboru .Tylko BURAK PASTEWNY tego pojac nie moze !
Odpowiedz
Obwodnica mieszkancom Konopnicy przeszkadzala ,wiec maja za swoje .Niech wam teraz ciezarowki jezdza po podworkach to moze zrozumiecie ,ze wiek19 minal i potrzebne sa nowe rozwiazania drogowe .Niestety nie mamy wyboru .Tylko BURAK PASTEWNY tego pojac nie moze !
Odpowiedz
Gość napisał:
Jak remontowali tę krzyżówkę to trzeba było zrobić światła albo rondo, a tak teraz jest równo i od Lublina szybciej jadą i trudniej się wciąć jak nikt nie chce przepuścić.
Rondo ?!Swiatla ?! na takiej drodze ,to moze lepiej milicjanta z gwizdkiem !
Odpowiedz
There exists a huge conversation inside the fashion world in regards to hogan outlet the little black dress. It is crucial, based on trend authorities, that all woman have a minumum of one little black dress in her wardrobe. This dress should be the right someone to put on to your occasion, be it a particular date, a wedding, or perhaps, of course, any funeral. Yet what do you do if you an ideal black outfits with regards to components? It will always be important to hogan online suit your accessories in your clothing, and also wholesale Lv reproduction purses afford you the capability to be capable of obtain any kind of colour handbag you could at any time will need, whether it be african american, white-colored, or even any kind of color among! Lots of women steer clear of white-colored handbags such as the plague. They believe that white-colored totes will be more hard to clean, and so are more of an annoyance to own. The fact is that white bags is often as easily looked after every other colour bag, so long as you will not belong to any puddle of dirt. And white handbags are usually easier still to collezione hogan completely clean compared to black bags should they obtain unclean. One white at wholesale prices Lv replica purse that is the ideal bag for almost any situation will be the Suhali Leather Le Precieux Whitened. This particular gorgeous bag is actually stylish and compact, which makes it perfect for special occasions along with every day circumstances. The particular variable and also removable band features a riveted look, passing on a kind of stone appear, as the fantastic steel pieces about the carrier stand out perfectly from the whitened. This kind of tote shuts using a hogan collezione flap plus an s-lock, making it pretty safe, as well as the strap is totally detachable, enabling you to make it around like a clutch system, if you'd like. While white handbags can be absolutely divine, just as the little black dress, dark bags are always however you like. Black at wholesale prices Lv duplicate bags always look the most effective, as they were created through one of the most well-liked bag hair experts that actually existed, and they're additionally constantly the right complement to hogan scarpe the outfit you could have. You can put on the african american wholesale Louis Vuitton replica handbag using a match, a gown, casually together with denim jeans and a leading, or since the perfect diamond necklace to your fabulous black outfits. If you're looking for any african american purse that is simple perfection, the Suhali Leather-based L Impetueux within african american may be precisely what outlet hogan you will need. This at wholesale prices Louis Vuitton reproduction bag is constructed of Suhali leather-based, and the hold had been influenced by the trunks of the authentic Lv collection. It's got exterior zip storage compartments, allowing you to have easy accessibility to what you may require, for hogan rebel instance a cell phone, and it has a variable and comfortable glenohumeral joint band. These two duplicate handbags will be the perfect purses to have inside your cabinet, also, since they're so hogan interactive extremely affordable, it is easy to buy each!
Odpowiedz
Panie Sawicki, żeby mieszkać w spokoju bez cywilizacyjnego szumu trzeba przeprowadzić sie dalej od Lublina. Nie ma wyjścia miasto bedzie się rozwijać czy to się Panu podoba czy nie. Gdybyście nie blokowali zachodniej obwodnicy właśnie trwała by jej budowa i za dwa lata w Konopnicy byłby piękny bezkolizyjny węzeł a tak skomli Pan teraz o światła!!! WSTYD
Odpowiedz
http://g2.gangsters....ex.php?ref=2712
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...