![]() |
No i po co ta droga i na dodatek taka droga lepiej juz kościół postawić bo mało ich sie buduje a państwo to juz wcale nie buduje a powinno budować kościoły by ludzie mieli gdzie się modlić i chodzić na sume.
|
![]() |
A kto naprawi pierwszy odcinek od Kurowa do Bogucina. Koleiny dziury zapadająca się jezdnia z frezowana nawierzchnia bez wiedzy wykonawcy co będzie skutkować odstapieniem od warunków gwarancji. Ale oddział lubelskiej GDDKiA ma się świetnie
|
![]() |
No i po co ta droga i na dodatek taka droga lepiej juz kościół postawić bo mało ich sie buduje a państwo to juz wcale nie buduje a powinno budować kościoły by ludzie mieli gdzie się modlić i chodzić na sume.Dobry troll, nie ma to jak kręcić gó*noburze w internecie... |
![]() |
Pisarzu z 16:08 strzel sobie barana z przytupem może napłynie ci olej do pustej głowy!
|
![]() |
No przecież oczywistym jest, że pisarz z 16.08 tylko prowokuje tudzież kpi i nakręca wrogie komentarze ...
|
![]() |
A kto naprawi pierwszy odcinek od Kurowa do Bogucina. Koleiny dziury zapadająca się jezdnia z frezowana nawierzchnia bez wiedzy wykonawcy co będzie skutkować odstapieniem od warunków gwarancji. Ale oddział lubelskiej GDDKiA ma się świetnieDokładnie w niektórych miejscach przy obiektach mostowych jak i poza nimi (np. łuk poziomy zaraz za Bidą w stronę Warszawy) droga zapada się do takiego stanu, że samochód wręcz podskasuje co przy prędkości 120km/h i wyższej może skutkować wypadkiem. A takie zapadnięcie to już nie jest powierzchowna usterka. Jakość wykonania całej nawierzchni jest tragiczna, gdzie nierówności w warstwie ścieralnej widać gołym okiem, nawet oznakowanie poziome się rozjeżdża (szczególnie widać przed stacją BP). Węzeł Kurów Zachód to już w ogóle śmiech, gdzie nawierzchnia niby na gwarancji była już frezowana bo asfalt rozpływa się na boki. GDDKiA tylko ośmiesza się mówiąc, że kontrolują stan tego odcinka... Zamiast dobrać się do d*py wykonawcy to zapewne za parę lat za gruntowny remont tego odcinka zapłacimy ponownie my wszyscy czyli podatnicy... Nie mówiąc już, że Mota Engil wygrała kolejny przetarg na odcinek S-17 do Warszawy. |
![]() |
te chopki o których tu piszą co więksi specjaliści od prędkości, mozna spokojnie przejechac z prędkościami 200 km/h i żadnym wypadkiem nie grozi. oczywiście jesli jedzie sie samochodem a nie stertą złomu z 1990 roku dla niepoznaki zwaną wieśwagenem.
ale remont odcinka 1 oczywiście zasadny
|
![]() |
Ja lece sobie spokojnie 140kmh na tempomacie i nie odczuwam az tak bardzo tych nierownosci. Z tych komentarzy wynika, ze skoro jest zle z ekspresowka to lepiej noe zaczynac budowy drugiej czesci obwodnicy Pulaw. Jak te komentarze maja sie do tematu newsa?
|
![]() |
Łaski nie robią - w końcu to ma być cywilizowany kraj.
|
![]() |
No i po co ta droga i na dodatek taka droga lepiej juz kościół postawić bo mało ich sie buduje a państwo to juz wcale nie buduje a powinno budować kościoły by ludzie mieli gdzie się modlić i chodzić na sume.Za dużo wyborczej, wódki też. |
![]() |
Ciekawe czy dalej będą tak chrzanić (jakościowo) robotę jak do tej pory?!.
Co by nie mówić, jakość nawierzchni Polskich ekspresówek ni jak się nie ma do Niemieckich, Hiszpańskich czy Portugalskich.
Dziwne to bo m.in. firmy hiszpańskie i portugalskie w dużej części są wykonawcami tych dróg. A może nie mamy dobrego nadzoru, a może CBA, CEBECOŚ zainteresuje się tym ?!
|
![]() |
Ciekawe czy dalej będą tak chrzanić (jakościowo) robotę jak do tej pory?!. Co by nie mówić, jakość nawierzchni Polskich ekspresówek ni jak się nie ma do Niemieckich, Hiszpańskich czy Portugalskich. Dziwne to bo m.in. firmy hiszpańskie i portugalskie w dużej części są wykonawcami tych dróg. A może nie mamy dobrego nadzoru, a może CBA, CEBECOŚ zainteresuje się tym ?!Uważaj żeby CBŚ nie wzięła na celownik ciebie - za ortografię. Ty "Polski', "Niemiecki", "Hiszpański" i "Portugalski" dyslektyku. |
![]() |
Podaliście przewidywaną datę zakończenia ale kiedy konkretnie rozpoczną się prace - tego nie wiemy. Widać łatwiej zgadywać termin zakończenia jak rozpoczęcia.
|
![]() |
Myślałem, że w końcu dowiem się kiedy ktoś wbije łopatę w ziemię, ale nadal nic nie wiem. Zielone światło..... i...?
|
![]() |
Za dużo wyborczej, wódki też.Po prostu podsumowal osiagniecia dotychczasowe wojewodziny, ktory podobnie jak Maliniak pseudo Endrju - podpisz,poza modleniem sie niczym nie nie blysnal a nie faktycznie zdjal obrazy poprzednikow i flage unii w urzedzie,zachecal do szczepionki na grype w samym srodku zachorowan i maszerowal z chlopkami roztropkami od kowalskiego krzyczac raz sierpem raz mlotem -specjalista pelna geba i nalezy mu sie pomnik od zaraz, najlepiej w miejscu Pilsudskiego. |
![]() |
Prace mogą rozpocząć się od podpisania ZRID, co miało miejsce wczoraj, wcześniej był ogłoszony przetarg na wycinkę lasu na trasie obwodnicy. Cierpliwości. Aktualne wiadomości o budowie na forum http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=230798&page=205 i oficjalnej stronie inwestycji www.s17-pulawy.pl
|
![]() |
Myślałem, że w końcu dowiem się kiedy ktoś wbije łopatę w ziemię, ale nadal nic nie wiem. Zielone światło..... i...?To tak naprawdę nie jest to ważne dla Ciebie, w umowie określają termin zakończenia prac i on jest ważny bo decyduje o ewentualnych karach dla wykonawcy. Dostaje on zielone światło do rozpoczęcia robót, a to kiedy zacznie "kopać" to jego brocha, może i w grudniu 2017 roku, ale ma się zmieścić w terminie z umowy. I tyle. |
![]() |
Do roboty k........ a !
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|