Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Mnie i reście mieszkańców Lublina to niepotrzebne. A nawet szkodliwe. Taka prawda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem, sam jestem rowerzystą, kierowcą i pieszym. Serio? Wycinać tyle drzew żeby szanowne dupki przewieźć rowerem do Lublina? Jeszcze trochę lasy i parki zabetonujecie. Bezsens. Wystarczy położyć nową nawierzchnię i tyle. Nigdy nie było tam nadmiaru wody po opadach. Wszystko spływa do lasu. Masakra. Nie, nie jestem ekozjebem. Nie rozumiem po prostu samych rowerzystów. Czy wszędzie musi być wylany asfalt abyście mogli jeździć? Jazda rowerem jest frajdą! Nawet po takiej drodze. Szkoda lasu i pieniędzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani mgrM, jak już to "reszcie”. Nie interesuje mnie kim Pani jest, ale na 100% nie jest Pani przedstawicielką mieszkańców Lublina, którzy w dużej mierze odwiedzają ten las. Rozumiem że nigdy Pani tu nie była. Pozdrawiam :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
będzie piękna nowa ścieżka... bez drzew, bo po co... rowerzyści będą szukać dróg alternatywnych, żeby jechać w cieniu, a nie po betonowo-kostkowym upale... słuszną linię ma nasza władza...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz