Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Żeby tylko nie było tak, że zamiast szynobów jeżdżą "Stonki" z wagonami pamiętającymi poprzedni wiek. Chodzi o ich estetykę, ładnie to nie wygląda. No i jeszcze jedno - koniec budowy w pażdzierniku, a kiedy początek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli już to nie "stonki" (SM42), które są lokomotywami manewrowymi bez możliwości ogrzewania wagonów, lecz bliźniaczo podobne "polsaty" (SP42). Poza tym jak tradycyjne składy miałyby tam manewrować? Ostatnia kwestia: to wagonów już brak w PR.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co złego dzieje się z portem i ta inwestycją, że za przeproszeniem każde pierdnięcie te pożal się Boże gazety opisują?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
2,2 km ? I pietnascie minut szybciej od samochodu? To z jaka szybkoscia jezdza tam samochody? Przeciez te 2,2 km szybciej przejde pieszo......
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja napisał:
Żeby tylko nie było tak, że zamiast szynobów jeżdżą "Stonki" z wagonami pamiętającymi poprzedni wiek. Chodzi o ich estetykę, ładnie to nie wygląda. No i jeszcze jedno - koniec budowy w pażdzierniku, a kiedy początek? http://forum.dziennikwschodni.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif
również bardzoładnie wygląda zdewastowany Północny dworzec PKP Lublin, przez który przejeżdżał będzie szynobus oraz dworzec PKP świdnik, bez ścian. unikat na skalę Europy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...