To pierwsze takie rozwiązanie wykorzystujące spalinowy szynobus. Wszędzie jeżdżą elektryczne. Znowu trzeba się będzie tłumaczyć gościom, co u nas wyrabia frakcja antytrakcyjna.
|
|
JAK BĘDZIE PIĘKNIE ,LEJMY WODĘ DALEJ MOŻE SIĘ PRZY KORYCIE UTRZYMAMY ,RÓBMY WSZYSTKO ABY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ ,W KOŃCU TE CIEMNIAKI 20 LAT NA TO NABIERAJĄ
|
|
no już to widzę jak tłumy lublinian masowo jadą na dworzec PKP główny, żeby dojechać szynobusem do Swidnika !
|
|
Panie redaktorze PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (dla ścisłości) nie jest przewoźnikiem a zarządcą linii kolejowych
|
|
Ta nitka MUSI byc zelektryfikowana. Spalinowy szynobus nie wjedzie do wnetrza terminalu, no chyba ze chodzi o wygazowanie pasazerow... Tymczasem PLK z uporem maniaka forsuje koncepcje linii niezelektryfikowanej, slepo zapatrzeni w Balice. Przyklad linii do Zgorzelca powinien ich nauczyc ze jak sie robi nowa linie, to z drutem bo koszty jego postawienia sa duzo nizsze niz gdyby go potem dobudowywac.
|
|
Wczoraj wtopa no to dzisiaj już co innego tory szynobusy i co jeszcze?
|
|
Wchodzę do łazienki lotnisko, otwieram lodówkę lotnisko, w samochodzie za kierownicą lotnisko. Jeszcze trochę a człowiek fobii dostanie.
|
|
tak skomplikowana inwestycja przerasta PKP
|
|
buhahaha przewoźnik zbuduje tory lol od kiedy takie zasady i co to 'pkp' czy to niby plk czy ic ? co wogóle piszecie, wiecie?
|
|
A może by najpierw zbudować przystanki w Lublinie? Na przykład na Widoku za pętlą autobusową i w okolicach ulicy Granitowej
|
|
Kolejny "Teatr w budowie,obwodnica,tunel pod Racławickim",itd.
about straitis- "Polacy nie gęsi i swój język mają" -M.Rey
|
|
Pieprzykot wam tak mówił ? On kłamie jak zwykle.Jutro będziecie musieli robiś sprostowanie. appealing loxes (Polacy nie gęsi i swój język mają) M.Rey
|
|
Czy to prawda co ja słyszałem,że Gęca kupił w Zwierzyńcu dwa konie i ma wozić na lotnisko furmanką ?(do furmanki jako udziałowiec dołożył mu się niejaki Paliknot.)?.
|
|
Dopisz jeszcze """"ZGODA BUDUJE""""" w kontekście ...a kto się nie zgodzi to skończy jak Kamiński a co gorsza jak L.Kaczyński |
|
ciągle nIE POTRAFIĘ ZROZUMIEĆ SENSU BUDOWANIA LOTNISKA POD LUBLINEM WOBEC ISTNIENIA DWÓCH DUŻYCH LOTNISK: POD RZESZOWEM I NA OKĘCIU W PROMIENIU 150 KM OD LUBLINA???DLACZEGO NASI deb***E Z WŁADZ SAMORZĄDOWYCH NIE SKUPILI SIĘ BY DOJAZD DO TYCH DWÓCH LOTNISK BYŁ B.DOBRY, MYŚŁĘ O DOBRYCH DROGACH I POŁĄCZENIACH KOLEJOWYCH!!??TRASA NR:17 I 19 TO DROGI ŚMIERCI,ZAPCHANE, WĄSKIE I ŚRODKIEM WSI!!POŁĄCZENIA KOLEJOWE I DROGOWE ZE STOLICĄ I RZESZOWEM TO KPINA!!WYDAWANIE MILIARDÓW NA COŚ TAKIEGO ŚMNIESZNEGO JAK LOTNISKO ŚWIDNIK, TO JAKAŚ PARANOJA,JAKIE SAMOLOTY BĘDĄ TU LĄDOWAĆ??DO KĄD LECIEĆ?? CHYBA AWIONETKI,CHA,.CHA!!
|
|
Ten szynobus będzie zasuwał po tym starym, powykrzywianym torze, co prowadzi do WSK? Czy wybudują jeszcze jeden tor w tamtym kierunku? Bo jeśli mają wybudować nowy tor, to niby którędy, przez park, basen, czy jak? A może obok tego starego toru zrobią jeszcze jeden, który będzie odbijał w lewo nieco dalej, tam gdzie teraz stoją te blaszane garaże i poleci dalej przez ogródki działkowe omijając teren WSK, przez cudze pola no i te działki? Niech ktoś z redakcji DW dopyta się tej pani z PKP, bo coś czuję, że z tego powodu będzie kolejna zadyma...
|
|
NIE PÓŻNIEJ DADZĄ SPROSTOWANIE |
|
racja, dajmy sobie spokój z lotniskiem, bo jak to zabierać ludziom ogródki działkowe i kazać przenieść garaże. ps. jak byś uwaznie czytał i śledził sprawę budowy lotniska to nie kazałbyś redakcji DW pytać jakiejś pani z PKP o tą sprawę, bo wiedziałbyś już dokładnie którędy tory mają lecieć. |
|
No więc, mario, którędy będzie poprowadzony ten tor? Oświeć nas wszystkich. |
|
To niemożliwe ktosik!!!!-Twoi profesorowie z WAT-u piszący negatywną ekspertyzę dla świdnickiego lotniska-nie zauważyli torów?A pas startowy-widzieli?
Aha...przewód habilitacyjny robili za komuny-to wszystko wyjaśnia.
.
Proszę bardzo >nieoświecony<:
http://www.portlotniczy.lublin.pl/index.php?id_kategorii=19&lang=
a dokładniej tutaj:
http://www.portlotniczy.lublin.pl/img/plan_zagospodarowania.jpg
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|