![]() |
No przecież Świdnik już się chwalił projektem do realizacji. Takim szklanym czymś. Czyli nici z tego?
|
![]() |
Lublin, zasługuje na dworzec PKP z prawdziwego zdarzenia powinien wyglądać jak Wrocławski, mam tutaj na myśli takim kolorem ewentualnie w barwach Lublina ;)
|
![]() |
pkp ma na realizacje budowy/przebudowy/modernizacji dworców w Polsce blisko 60 miliardów złotych. Ale kasta rządząca woli sobie to przytulić niżeli budować dworce ludziom. Gosiewskii sobie postawił dworzec to wystarczy
|
![]() |
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko dla nowej stacji LUBLIN ZACHÓD : - dojazd wąską uliczką Szafirowa przez zakorkowane osiedle - miejsca parkingowe między blokami i lokalnymi sklepami - poczekalnia w przejściu podziemnym prowadzącym do lasu - ekologiczna toaleta w lesie - 400 metrowy zjazd torem saneczkowym do najbliższego przystanku autobusowego na ulicy Granitowej - brak szybkiego dojazdu z obwodnicy - stacja bez wizji i perspektyw - dalsza degradacja Rezerwatu Przyrody Stasin
|
![]() |
"Lublin, zasługuje na dworzec PKP z prawdziwego zdarzenia powinien wyglądać jak Wrocławski, mam tutaj na myśli takim kolorem ewentualnie w barwach Lublina ;)"
-----------------------Zgadzamy się --------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------lecz w PKP nadal panuje --------------------------------------------------------------------------------
-----------------------uj Polską E. ----------------------------------------------------------------------------------------------
Lublina jako Wizytówka dla Wschodu ale liczą się oszczędności. kto moze niech nie bierze 500+
|
![]() |
"Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. – To jest trudny temat ze względów bezpieczeństwa – przekonywał Paweł Wróblewski z centrali PKP." To dlatego nową stację Lublin Zachód budują w rezerwacie przyrody z przejściem prowadzącym do lasu? Jest dużo wolnego miejsca przed lasem z lepszym dojazdem od ul. Granitowej. Jednak wolą zrobić stację w lesie bez dojazdów i parkingów niszcząc okolicę. Ten las to nie krzaki, tam nawet czołg można ukryć. Pozdrawiam wizjonerów miasta, którzy niszczą przyrodę i robią stację bez perspektyw. Na studiach będą ludzi uczyć jakiej lokalizacji unikać na przykładzie Lublin Zachód w lesie. Wybitny planista i wizjoner to zatwierdził.
|
![]() |
pierwszy raz od 10 lat zdecydowałem się pojechać koleją do Poznania. Teraz żałuję wydanych pieniędzy, nerwów i straconego czasu. Przepełniony pociąg bez klimatyzacji gdzie w przedziale zaduch i smród oraz skaczące po ciele pchły, pociąg jadący po szlaku z jednym torem gdzie musi czekać aż z przeciwka przejedzie pociąg z węglem. Mamy XXI wiek a komfort podróży żaden. Do tego stale opóźnienia i to wszystko za niemałe pieniądze na bilet. WSTYD dla PKP.
|
![]() |
A ten w Kraśniku to już nie ma iluś tam lat na zabytek?
|
![]() |
Ale w przypadku Lublina Zachód nie zawiniło miasto, tylko PKP. Miasto chciało dworca na wysokości Granitowej, kolej uparła się na lokalizację przy rezerwacie.
|
![]() |
Cytuję Platformę Obywatelską: chj z Polską Wschodnią !!!!!!
|
![]() |
Uwaga uwaga !!!!!!! trolle z PiS-u wróciły z wakacji. Znowu zaczęli swoją propagandę obłudy i kłamstw.
|
![]() |
Cytuję Platformę Obywatelską: chj z Polską Wschodnią !!!!!!Zapomniałeś, że Polska wschodnia od lat, często za namową swych proboszczów, głosuje na pis!!! Więc czego chcesz od Platformy? Niech ci PIS DA skoro tak gorliwie go popierasz :) |
![]() |
"Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. – To jest trudny temat ze względów bezpieczeństwa – przekonywał Paweł Wróblewski z centrali PKP." To dlatego nową stację Lublin Zachód budują w rezerwacie przyrody z przejściem prowadzącym do lasu? Jest dużo wolnego miejsca przed lasem z lepszym dojazdem od ul. Granitowej. Jednak wolą zrobić stację w lesie bez dojazdów i parkingów niszcząc okolicę. Ten las to nie krzaki, tam nawet czołg można ukryć. Pozdrawiam wizjonerów miasta, którzy niszczą przyrodę i robią stację bez perspektyw. Na studiach będą ludzi uczyć jakiej lokalizacji unikać na przykładzie Lublin Zachód w lesie. Wybitny planista i wizjoner to zatwierdził.Ale masz zryty beret.. A gdzie chcesz ta stacje? Tam powinna być duża droga wielkości JP II wzdłuż torów i to wystarczy |
![]() |
Niestety PKP nie potrafi myśleć i przewidywać. Wszystko byle jak i krótkowzrocznie. Dobrym przykładem jest nowa stacja Lublin Zachód,która powstanie w Rezerwacie Przyrody Stasin. Za 10 lat ludzie zadadzą pytanie kto był odpowiedzialny za budowę stacji w lesie? Przed lasem jest wolne bardziej perspektywiczne miejsce. Niestety trzeba zniszczyć las i zrobić stację bez dojazdu i parkingów bo PKP 30 lat temu tak sobie zaplanowało, że miasto tam się skończy.
|
![]() |
W Kraśniku to potrzeba pociągów a nie budynku dworca bo ten akurat jest, wystarczy go z lekka wyremontować i zagospodarować
|
![]() |
Nawet klimatyzacji nie ma na dworcu PKP w Lublinie i to ma być premium haha
|
![]() |
Kraśnicki dworzec ma tyle lat, że spokojnie kwalifikuje się jako zabytek. Tyle, że wojewódzki konserwator nie ma go w rejestrze. A jak go nie ma, to mogą sobie wyburzać - tak wynika z oficjalnego przekazu. Masakra...
|
![]() |
W Lublinie przydałoby się zbudować po ludzku jakąś wiatę nad torami a nie pod gołym niebem jak na jakimś zadupiu. A przy okazji, lubelski dworzec nie jest remontowany już teraz ?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|