Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PZL-Świdnik dostanie zlecenie na śmigłowce morskie dla polskiego wojska

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 stycznia 2017 r. o 08:45 Powrót do artykułu
co oni robią kupują polskie ? Przecież francuskie lepsze , mimo że trochę droższe (o eksploatacji ,serwisie , itd. nie mówimy).A jakie poważanie byśmy mieli w Europie.To ja pisałem ,leming.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W praktyce to będzie tak: Przywiozą gotowe, oblatane, pomalowane. W S. zamontują łopaty wirnika i śmigło potem 10 minut lotu i będą "polskie".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Złom do odbioru od augustywestland za 30 lat z poślizgiem ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten złom to najlepszy śmigłowiec morski, do tego bardzo młoda konstrukcja która była modernizowana dopiero kilka razy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw niech zrobią to co mieli skończyć w tamtym roku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I rewelacyjne wiadomości. Tyle że AW101 obletywany i robiony jest w U.K. . Świdnik to tylko robi do niego górę,rampe i drzwi. Ot taka ciekawostka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przetestuje się te morskie śmigłowce nad Zalewem Zemborzyckim albo nad Jeziorkiem Firlej i będzie git!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Węgrzy nic nie zaoferowali?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zakup śmigłowców aw101 jest dla polski bardzo dobrą wiadomością. ten śmigłowiec jest w czołówce 10 najlepszych śmigłowców na świecie  ***s://centramic.com/top-10-fastest-helicopters-world
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
***s://centramic.com/top-10-fastest-helicopters-world
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy na pewno zakupienie smiglowcow bez przetargu i bez zadnego offsetu jest dla nas korzystniejsze?aw to dobry smiglowiec ,blackhawk w tej silniejszej militarnej i unowoczesnionej wersji [jesli taka otrzymamy] tez spelni swoja role jednak francuzi za te 13 miliardow oferowali nam tyle samo w offsecie .przez rok negocjowalismy warunki aby na koncu stwierdzic ze sa zbyt male a tu lekka reka odpuszczamy kilkanascie miliardow zlotych dla celow politycznych bo gospodarczo nie ma to zadnego uzasadnienia i dalej mowimy o obcym kapitale o obcym produkcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dokładnie jaki offset proponował nam Airbus? Ceny, nie wiem skąd były te skoki w ilościach i cenach. Na końcu wyszło mniej za więcej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najlepszy z możliwych, ze względu na potrzeby jakie mamy na morzu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ty chyba wiesz, że AW 101 produkowany jest w zakładach AW w Anglii i nk\t normalny nie otworzy montowni dla 6-8 heli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
AW 101 z rodowodem nie wiele mniejszym od Pumy jest niby młodą konstrukcja. dobre.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
asdf napisał:
AW 101 z rodowodem nie wiele mniejszym od Pumy jest niby młodą konstrukcja. dobre.
Data oblotu 1987 rozpoczęcie produkcji w 1997 czyli najstarsze śmigłowce mają 19 lat, pierwsza puma została wyprodukowana w 1968 naucz się korzystać z wikipedii de *ilu. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tbs napisał:
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę.
NIe no śmigłowiec 20 letni który w projekcie w koncepcji powstania miał wpisane że jego głownym ośrodkiem działania będzie morze, nie ma certyfikatu. Gratuluje braku mózgu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę. Akweny z definicji są wodne.  Dołączam się do gratulacji poprzednika. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odnośnie dostania certyfikatu do latania nad akwenem wodnym. Mylicie konstrukcje, te "problem" tyczył się maszyny AW149 a nie AW101. Tyczył się bo na początku tamtego roku maszyny uzyskała wszystkie potrzebne certyfikaty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...