co oni robią kupują polskie ? Przecież francuskie lepsze , mimo że trochę droższe (o eksploatacji ,serwisie , itd. nie mówimy).A jakie poważanie byśmy mieli w Europie.To ja pisałem ,leming.
|
|
W praktyce to będzie tak: Przywiozą gotowe, oblatane, pomalowane. W S. zamontują łopaty wirnika i śmigło potem 10 minut lotu i będą "polskie".
|
|
Złom do odbioru od augustywestland za 30 lat z poślizgiem ?
|
|
Ten złom to najlepszy śmigłowiec morski, do tego bardzo młoda konstrukcja która była modernizowana dopiero kilka razy.
|
|
Najpierw niech zrobią to co mieli skończyć w tamtym roku.
|
|
I rewelacyjne wiadomości. Tyle że AW101 obletywany i robiony jest w U.K. . Świdnik to tylko robi do niego górę,rampe i drzwi. Ot taka ciekawostka
|
|
Przetestuje się te morskie śmigłowce nad Zalewem Zemborzyckim albo nad Jeziorkiem Firlej i będzie git!
|
|
A Węgrzy nic nie zaoferowali?
|
|
zakup śmigłowców aw101 jest dla polski bardzo dobrą wiadomością. ten śmigłowiec jest w czołówce 10 najlepszych śmigłowców na świecie ***s://centramic.com/top-10-fastest-helicopters-world
|
|
***s://centramic.com/top-10-fastest-helicopters-world
|
|
czy na pewno zakupienie smiglowcow bez przetargu i bez zadnego offsetu jest dla nas korzystniejsze?aw to dobry smiglowiec ,blackhawk w tej silniejszej militarnej i unowoczesnionej wersji [jesli taka otrzymamy] tez spelni swoja role jednak francuzi za te 13 miliardow oferowali nam tyle samo w offsecie .przez rok negocjowalismy warunki aby na koncu stwierdzic ze sa zbyt male a tu lekka reka odpuszczamy kilkanascie miliardow zlotych dla celow politycznych bo gospodarczo nie ma to zadnego uzasadnienia i dalej mowimy o obcym kapitale o obcym produkcie.
|
|
A dokładnie jaki offset proponował nam Airbus? Ceny, nie wiem skąd były te skoki w ilościach i cenach. Na końcu wyszło mniej za więcej
|
|
najlepszy z możliwych, ze względu na potrzeby jakie mamy na morzu.
|
|
A ty chyba wiesz, że AW 101 produkowany jest w zakładach AW w Anglii i nk\t normalny nie otworzy montowni dla 6-8 heli.
|
|
AW 101 z rodowodem nie wiele mniejszym od Pumy jest niby młodą konstrukcja. dobre.
|
|
Data oblotu 1987 rozpoczęcie produkcji w 1997 czyli najstarsze śmigłowce mają 19 lat, pierwsza puma została wyprodukowana w 1968 naucz się korzystać z wikipedii de *ilu. |
|
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę.
|
|
NIe no śmigłowiec 20 letni który w projekcie w koncepcji powstania miał wpisane że jego głownym ośrodkiem działania będzie morze, nie ma certyfikatu. Gratuluje braku mózgu. |
|
A to dostały w końcu certyfikat nad lotami nad akwenami wodnymi? Bo podobno go nie miały. Chyba, że kupimy śmigłowce na wystawę.
Akweny z definicji są wodne.
Dołączam się do gratulacji poprzednika.
|
|
Odnośnie dostania certyfikatu do latania nad akwenem wodnym. Mylicie konstrukcje, te "problem" tyczył się maszyny AW149 a nie AW101. Tyczył się bo na początku tamtego roku maszyny uzyskała wszystkie potrzebne certyfikaty.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|