Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Taczki i wywieźć za bramę bo nikt ich nie zaprosi skoro chcą storpedować taki "interes" jak sprzedaż dworca Interes dla nabywcy oczywiście, działki w centrum to kąsek nie do pogardzenia Jeśli ktoś wierzy, że będzie tam baza wiadomego przewoźnika to jest po prostu głupi i naiwny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokładnie, ktoś chce położyć łapę na kasie PKSu. Busiarzom bardzo zależy aby wykończyć PKS.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LL napisał:
Dokładnie, ktoś chce położyć łapę na kasie PKSu. Busiarzom bardzo zależy aby wykończyć PKS.
Nie busiarze ale przewoźnik (ciężarowy) z jednej z podzamojskich miejscowości miał to kupić pod bazę dla ciężarówek Trzeba być niespełna rozumu, aby uwierzyć że na działce o takiej wartości ktoś będzie trzymał ciężarówki Pytanie dlaczego komuś opłaca się udawać idiotę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miałem coś napisać....ale co tu pisać...kierunek przyjęty....wysoko ponad głowami Zarządu czy Pracowników!Po prostu można tylko współczuć i pomodlić się, bo tylko to wschodniej części POLSKI pozostało.............!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Nie busiarze ale przewoźnik (ciężarowy) z jednej z podzamojskich miejscowości miał to kupić pod bazę dla ciężarówek Trzeba być niespełna rozumu, aby uwierzyć że na działce o takiej wartości ktoś będzie trzymał ciężarówki Pytanie dlaczego komuś opłaca się udawać idiotę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się, że nie chodzi o busiarzy, związki zawodowe chciały sprowadziły do spółki niby prywatnego inwestora, aby sprywatyzować spółką. Jednak z uwagi, że cena spółki jest dość duża, niektórzy związkowcy postanowili ją obniżyć poprzez awantury i doprowadzenie spółki do upadłości. W takiej sytuacji cena spółki spadnie prawie do zera i osoby, które się temu przysłużą będa miały pracę u nowego własciciela. A jeżeli chodzi o dworzec to patrząc jak on teraz wygląda nie jest głupim pomysłem sprzedać go, a pozyskane środki przeznaczyć na utworzenie przystanków na terenie bazy, która jest w centrum Zamościa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
xyz napisał:
Zgadzam się, że nie chodzi o busiarzy, związki zawodowe chciały sprowadziły do spółki niby prywatnego inwestora, aby sprywatyzować spółką. Jednak z uwagi, że cena spółki jest dość duża, niektórzy związkowcy postanowili ją obniżyć poprzez awantury i doprowadzenie spółki do upadłości. W takiej sytuacji cena spółki spadnie prawie do zera i osoby, które się temu przysłużą będa miały pracę u nowego własciciela. A jeżeli chodzi o dworzec to patrząc jak on teraz wygląda nie jest głupim pomysłem sprzedać go, a pozyskane środki przeznaczyć na utworzenie przystanków na terenie bazy, która jest w centrum Zamościa.
O cenie spółki nie decydują stare autosany ale głównie dworzec w centrum, to jest to co spółka ma najcenniejszego. Praca u tego przewoźnika który miał kupić dworzec nie jest wcale tak atrakcyjna aby rzucać dla niej PKS gdzie wszystko jest na legalu. I na pewno tenże przewoźnik nie zrobi tam bazy dla cięzarówek tylko z czasem przekształci na tereny budowlane i sprzeda dużo drożej niż kupił, być może nawet miastu. To samo mógłby zrobić PKS. A czemu Zarząd PKS-u tego nie zrobi? To taka zagadka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Głupoty plotą w tej TVK. Teraz PKS wychodzi z długów zostawionych przez poprzedniego prezesa - Kniazia, który tańczył jak mu związki zagrały i odwołali go gdzieś pod koniec 2009. Nowy chciał sprzedać dworzec, ale potem chyba ktoś przyblokował, bo ucichło. A ci wszyscy związkowcy tylko dla siebie chcą podwyżek i wolności jak za prl-u a PKS musi się zreformować, bo inaczej polecą na dno. Aż mi sie krew burzy, ze u nas jeszcze taka komuna siedzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKS jest juz na dnie. kierowcy z czasów PRLu odpychają potencjalnych klientów. a polityka PKSu powinna się opierać na tym, że klient płaci i wymaga. Takie czasy. nie wiem co gorsze stary PKS czy busiarze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...