Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Drogowcy w Zamościu nie radzą sobie z zimą

Utworzony przez Piotr Janusz, 4 stycznia 2011 r. o 21:06 Powrót do artykułu
Przede wszystkim niech w pierwszej kolejności radni nałożą na siebie kary za gadanie głupot. Jestem kierowcą, czasem i autobusem pojadę, a nawet i piechotą się zdarzy więc mogę mieć swoje własne zdanie na temat odśnieżania. Dla mnie sprawa jest prosta, w kwestii odśnieżania nie da się każdego zadowolić, bo zawsze komuś coś będzie nie pasować. To jest tak jak ze spaniem na jednym łózku z za krótką kołdrą, każdy ciągnie w swoją stronę, ale jakby kto się nie starał i tak będzie ktoś niezadowolony. Nie ma pieniędzy, nie ma kompleksowego odśnieżania. Za kilka miesięcy ci sami radni po zakończeniu zimy będę chcieli szukać winnych dlaczego tyle pieniędzy poszło na zimę, a tu jeszcze grubo ponad pół roku do sfinansowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Normalka, oni są zawsze zaskoczeni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smiem twierdzic, ze drogi poza miastem sa lepiej odsniezone niz w samym miescie. PRD jak sie nie wyrabia to niech nie przyjmuje zlecen, sa prywaciarze ktorzy za takie pieniadze sprostaja zadaniu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz