Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Staszek napisał:
Trafił swój na swego Marek Ż. - właściciel lokalu ORZEŁ w Z-ciu gdzie "różne: rzeczy się dzieję i rożne panienki bywają... Danelczyk serwis... to niech użytkownicy VW skomentują... a wiem co napiszą. Swoją drogą to aż ciekaw jestem komu sąd dał by wiarę - jeśli Markowi Ż. to...
Staszek, wracaj do roboty, VW na podnosniku a ty siedzisz w internecie, do roboty, no chyba ze cie szef tu przysłał .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tez slyszalem ze serwis Danelczyka to lipa. Marni fachowcy, do tego bezczelni. Omijac i jeszcze raz omijac. To samo zreszta moge powiedziec o serwisie Opla przy Polnocnej. Obsluga klienta ponizej krytyki.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Osobom, które są niezadowolone z usług w ASO (jakiejkolwiek marki) sugeruję napisac list/mail do firmy która nadaje autoryzację. W przypadku VW to jest chyba Kulczyk Tradex z Poznania - importer VW i Audi. W końcu autoryzacja do czegoś zobowiązuje i jeśli salony/właściciele będą mieć świadomość że mogą ją utracić to bardziej się będą starać. Dodatkowo do takiego listu można załączyć link to artykułu w prasie. W końcu w Poznaniu raczej nie czytają lubelskiej prasy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Tez slyszalem ze serwis Danelczyka to lipa. Marni fachowcy, do tego bezczelni. Omijac i jeszcze raz omijac. To samo zreszta moge powiedziec o serwisie Opla przy Polnocnej. Obsluga klienta ponizej krytyki.
Do listy najgorszych lubelskich ASO dodałbym firmę NOVA w Lublinie,al.Kraśnicka 217. Tak samo jak Danelczyk działają na dużym obszarze praktycznie bez konkurencji więc mają klienta w du*** a ceny z kosmosu. Oczywiście wałki i niedbalstwo sa wszędzie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Popieram, też wiele złego słyszałem o Danelczyku. Więc to nie może być przypadek. Co do wgniecenia dachu to nie zabardzo sobie wyobrażam jak mogło do niego dojść podczas przeglądu.. może jak wyjeźdzali to śnieg spadł... Lecz ich wina, inczaj nie było by śladów smaru. To naturalne, że zrobili coś źle i chcieli odgiąć. Co do naprawy ze 5-6 tys zlotych to LOL. Ja mogę takie coś naprawić za piwo bez użycia narzędzi, w max minute. Bez pozostawienia żadnego śladu, że cokolwiek było robione.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Popieram, też wiele złego słyszałem o Danelczyku. Więc to nie może być przypadek. Co do wgniecenia dachu to nie zabardzo sobie wyobrażam jak mogło do niego dojść podczas przeglądu.. może jak wyjeźdzali to śnieg spadł... Lecz ich wina, inczaj nie było by śladów smaru. To naturalne, że zrobili coś źle i chcieli odgiąć. Co do naprawy ze 5-6 tys zlotych to LOL. Ja mogę takie coś naprawić za piwo bez użycia narzędzi, w max minute. Bez pozostawienia żadnego śladu, że cokolwiek było robione.
w takim razie chyba jesteś cudotwórcą !!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Wszyscy "wartościowi mechanicy" mają własne warsztaty, a kiepskie leszcze zatrudniają się w ASO. To jedna z przyczyn koszmarnej jakości obsługi w większości ASO. Najśmieszniejsze jest to, że w ASO barany biorą 4 razy tyle co fachowcy a ludzie tam jeżdżą i myślą, że mają obsługę na najwyższym poziomie.
Najwyraźniej BARANEM to jesteś ty! jeżeli chcesz się skonfrontować ze swoją wiedzą z partaczami od danelczyka to zapraszam leszczu zobaczymy czym zabłyśniesz a jak nie masz o tym pojęcia to przyprowadź swojego wartościowego mechanika a jak nie to zamknij dziób
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkaniec Zamościa długo musiał szukać jelenia żeby naprawić dach na który spadł mu śnieg ze spadzistego dachu własnego podejrzanego pensjonatu zobaczcie sami : http://www.zajazdorzel.pl/?id=galerie&..._orzel&p=1# Nie parkujcie pod pensjonatem orzeł bo wam też może spaść śnieg na dach...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Wszyscy "wartościowi mechanicy" mają własne warsztaty, a kiepskie leszcze zatrudniają się w ASO. To jedna z przyczyn koszmarnej jakości obsługi w większości ASO. Najśmieszniejsze jest to, że w ASO barany biorą 4 razy tyle co fachowcy a ludzie tam jeżdżą i myślą, że mają obsługę na najwyższym poziomie.
TAK?BARANY?A TO DLACZEGO TACY INTELIGENTNI LUDZIE JEZDZA DO ASO JAK IM SIE CHECK ZAPALI?BO CI "wartosciowi mechanicy" CO MAJA WARSZTAT W STODOLE TO W WIEKSZOSCI BARANY KTORZY POTRAFIA SIE OBSLUGIWAC PODSTAWOWYMI KLUCZAMI, A O NOWOCZESNEJ TECHNOLOGII I ELEKTRONICE KTORA WYSTEPUJE W NOWYCH AUTACH NIE MAJA ZIELONEGO POJECIA. MECHANIK TO OSOBA KTORA POTRAFI ZMIENIC OLEJ...HAHAHA. LESZCZU PRZYJEDZ DO ASO ZE SWOIM MECHANIKIEM(WARTOSCIOWYM)I NIECH SPROBUJE NAPRAWIC AUTO Z USTERKA ELEKTRYCZNA.POLPACZE SIE BIEDAK.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PEWNIE PIES CI OBSIKAŁ!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TAK!!! PEWNIE DOSTAŁ KWADRATOWĄ SKRZYNKĘ Z DREWNA NA JABŁKA...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I ja wierzę napisał:
Fakt Danelczyka i tych niby mechaników należy omijać z daleka są bez pojęcia i przygotowania w zawodzie mech. poj. sam. sam się o tym przekonałem więc nigdy więcej tam nie pojadę a co do Wolińskiego tak facet ma pojęcie jego paru mech też ale jest panicznie drogi za regulacje wtryskiwaczy zażyczył sobie bardzo dużo więc pojechałem w inne miejsce wykręcili wyregulowali zrobili więcej jak się spodziewałem i połowa ceny i tam jeżdzę od paru lat !więc każdy ma swego speca ale nie wszyscy mogą tam pojechać bo jeżeli auto jest gwarancyjne to niestety tylko serwis a że one są denne kradną i podmieniają części to norma a jedyna rada to nigdy nie zostawiać auta bez własnego baczenia czy kontroli nad nim ja zawsze tak robię a jeżeli nie pozwalają być przy naprawie to samochód natychmiast zabieram i do innego mechanika gdzie widzę co i kto mi robi !.A do kitu jest warsztat jest jeżeli nie pozwala klientowi na kontrolę nad pracą mechanika ,czyli coś knują .
NIBY TO TY SIĘ URODZIŁEŚ I ŻYJESZ W JAKIMŚ MATRIXIE. KUP SOBIE TRABANTA A NIE FURĘ Z VW!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
qw2 napisał:
Kiedyś mojemu koledze wymienili skrzynię biegów na całkowicie inną. To chyba nazywa się złodziejstwo
TAK!!! PEWNIE DOSTAŁ KWADRATOWĄ SKRZYNKĘ Z DREWNA NA JABŁKA...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może tak szanowny redaktor napisałby artykuł o klientach naciągaczach ciekawe czy są tacy w Zamosciu...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trochę mnie dziwi opinia Pani rzecznik, idąc tym tropem rozumowania to można stwierdzić, że serwis za nic nie odpowiada. Bez wzgledu na to kto ma rację tj. gdzie nastapiło wgniecenie dachu rolą serwisu przyjmujacego samochód jest dokladne opisanie stanu samochodu, i tylko można polemizować z ukrytymi wadami. Fakt przyjecia samochodu bez dokładnego opisu w jakim jest aktualnie stanie jest ewidentnie na niekorzyść VW. A że klient mógł to wykorzytać to niestety świadczy o inteligencji przyjmujacych samochód do serwisu i nić nie usprawiedliwia śniegu na dachu czy np. nieumytego samochodu/ ewentualne np. rysy czy wgniecenia/ przeciez są od tego zdjęcia i mozna takie sprawy udokumentować przy przyjmowaniu samochodu. Ciekawy jestem co byłoby gdyby wymienili mu silnik to też według rozumowania Pani rzecznk odpowiadalby klient? Od takich spraw jest ubezpieczenie zakładu od szkód na mieniu osób trzecich. A swoją drogą gratuluję pomysłu na darmową naprawę dachu.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani rzecznik konsumenta się myli,a właściwie wprowadza w błąd ludzi. Otóż zgodnie z prawem i w interesie serwisu jest opisanie wszelkich uszkodzeń samochodu przed przyjęciem go do naprawy. Jeżeli pracownik serwisu takiej wzmianki w karcie przyjęcia pojazdu nie umieści, to niestety, domniema się, że uszkodzenie powstało na terenie miejsca naprawy, a na serwisie ciąży obowiązek udowodnienia, że uszkodzenie nie powstało jego terenie. 100% alibi serwisu byłoby nagranie z monitoringu, ale jeżeli go nie ma to klient oddający autko do naprawy ma 100% wygraną w sądzie, ponieważ pracownicy serwisu nie mogą stanowić strony w postępowaniu sądowym. A ZAPYTACIE SKĄD TO WIEM ??? Bo ja taką sprawę wygrałem 2 razy. Raz kupując samochód w autokomisie, który ukrywał jego wady. A drugi raz jak młody praktykant na serwisie uszkodził mu błotnik, źle podnosząc auto na podnośniku. Też próbowano to ukryć. Temu Panu zapewne, ktoś podniósł samochód za wysoko i wcisnął dach auta w strop serwisu. Droga jest taka. 1) pismo do serwisu o naprawę 2) rzeczoznawca z wycena naprawy 4) zgł Policji m.in. w celu zidentyfikowania śladów smaru i odcisków 3) rzecznik praw konsumenta i sąd polubowny 5) sprawa sądowa w oparciu o przepisy ochrony praw konsumenta.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam, Bardzo proszę o kontakt jakiś do siebie pana , który wygrał sprawę z zerwisem. Mój problem polega na tym iż zaprowadziłem Skodę so serwisu w Lublinie na pasek rozrządu. Owszem wymienili go wyjechalem za sewris 1 km skoda padła. Okazało się, że pękł "kieliszek". Serwis umywa od tego ręce twierdzi, że nie przyczynili się do tego. W rezultacie mam do wymiany cały silnik, bo zawory pogięło,wał it., Po przeliczeniu doszedłem do wniosku ze mniej bedzie mnie kosztowało zakup nowego silnika. jak rościć swoich praw od serwisu, gdzie napisac do kogo się udac. Pomocy.....
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Staszek napisał:
Trafił swój na swego Marek Ż. - właściciel lokalu ORZEŁ w Z-ciu gdzie "różne: rzeczy się dzieję i rożne panienki bywają... Danelczyk serwis... to niech użytkownicy VW skomentują... a wiem co napiszą. Swoją drogą to aż ciekaw jestem komu sąd dał by wiarę - jeśli Markowi Ż. to...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.money.pl/darmowe-ebooki/?ref=18ab627d99e0cacc6f43dfa0c71b3c78
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę zadzwonić pod ten tel 504900104 lub wgniotki@wp.pl . Dach zostanie naprawiony metodą PDR bez konieczności lakierowania . W Pastwa garażu .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.