Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Głosujcie na piSS to dalej będziecie oglądali pendolino w Lubelskim tylko w takich okolicznościach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak jakby nie było Pesy czy Newagu. Kto wymyślił kupowanie włoskich wynalazków, których nawet nie ma kto naprawić na miejscu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Operacja bardzo spoko. Widać że Polak potrafi. Zostaje tylko zadać pytanie po jakiego wuja mamy włoskie coś, które albo się psuje albo w ogole nie mozna naprawic tego na miejscu tylko trzeba wydac gruba kase zeby w ogole dostarczyc to do fabryki we wloszech. Nie mozemy jezdzic pociagami naszej produkcji? Wystarczy wesprzec nasz rodzimy przemysł a nie tylko dokladac podatkow....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po 1 primo pendolino się nie psuje po 2 primo te pojazdy są na gwaracji z winy alstomu a nie z winy polskiego kierowcy który nie potrafi odróżnić czerwonego światła od zielonego po 3 primo jak polak wjechał w czeskie pendolino oni płacili 30mln zł więc jak,nie znacie się na tym to jadaczka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
italiańce pewnie pokładają się ze śmiechu - cały ten kabaret za pieniądze polskiego podatnika
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto nie jechał Pesa Dartem lub Gamą na odcinku Lublin - Warszawa ten niech się nie wypowiada. Zresztą co tu tłumaczyć każdy i tak wie lepiej. Radze zapoznać się z raportem PKP Intercity jaką niezawodność ma ta nasza kochana polska Pesa, która tak sobie świetnie radziła, że w celu jej ratowania jest obecnie dotowana z waszych pieniędzy, a jaką Alstom czy Stadler.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Głupie komentarze, conajmniej 5% i wszystko jasne, to czuć na odleglosć, przecież prezesem się bywa, a dzieci powinny studiować na Harvard Univ....., co kosztuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaja na cały świat :))) Wstyd, jakby w kraju nie było własnych pociągów. Ha, ha, ha...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
2 lata nie robili z nim nic nieźle. ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koła w pendolinie się nie kręcą, ale lody przy ich zakupie....ach....to były czasy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwne, bo w sieci jest film jak dojechał po torach do warszawy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Później będą musieli to przywieźć....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwa lata czekania na naprawę + miesiąc przejażdżki. A naprawa jest gwarancyjna czy nie?? Cuda Tusska, panie. Mamy najdroższe pociągi świata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwa lata czekania na naprawę + miesiąc przejażdżki. A naprawa jest gwarancyjna czy nie?? Cuda Tusska, panie. Mamy najdroższe pociągi świata.
 To zobacz ile czasu piSSiewicze-misiewicze załatwioali tą naprawę powypadkową...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co kraj, to proces o korupcje - świetni są ci makaroniarze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Później będą musieli to przywieźć....
 Miejmy nadzieję, że operacja się uda, wagon wytrzyma i przyjedzie po szynach na własnych kołach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za czasy? Przez ostatni wiek koleją przewożono wszystko ciężkie pojazdy, maszyny rolnicze, czołgi, itp. dziś kolej jeździ na tirach. A przecież miano zamienić tiry na tory, a nie na odwrót. Bulandia!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...