Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zamość: Prezes LHS odwołany. Zawiadomienie do CBA

Utworzony przez Gość, 10 maja 2013 r. o 22:26
Co to za dziki kraj? Nic się nie zmieniło od czasów PRLu. Dobrze że ktoś powołał te służby pilnujące kombinatorów. Wszelkie przetargi w tym kraju to przesłanki do korupcji i nie myślę tylko o firmie wspomnianej w artykule. Jak tu ma być dobrze jak swój swojego "kroi" za plecami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Spółki zapłaciły ok. 30 mln zł za usługę, która mogłaby kosztować 550 tys. zł" ... ukraść kilkadziesiąt milionów PLN w białych rękawiczkach. W Chinach dostaliby czapę z miejsca za taki numer, u nas proces będzie się ciągnął kilka lat, a kara będzie śmieszna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli wierzysz w CBA to jesteś naiwny. Oni "robią" wskaznym a nie tym co powinni. Mam tego przykład. Osobiście zawiadomiłem o przestępstwie i kicha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oni odpowiadają za to moralnie, więc będą uniewinnieni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rrr napisał:
"Spółki zapłaciły ok. 30 mln zł za usługę, która mogłaby kosztować 550 tys. zł" ... ukraść kilkadziesiąt milionów PLN w białych rękawiczkach. W Chinach dostaliby czapę z miejsca za taki numer, u nas proces będzie się ciągnął kilka lat, a kara będzie śmieszna.
jeszcze do 1925 roku w Polsce obowiązywało prawo, na podstawie którego politycy i urzędnicy oraz lekarze odpowiadali karą śmierci z urzędu za łapówki, kombinacje, malwesracje i przekręty. Szkoda, że to prawo zniesiono... a swoją drogą Tracichleb odchodził już z kilku spółek w niesławie i jak widać ma solidne plecy bo wszędzie spadał na 4 łapy... w tym przypadku tez mu nic nie grozi... ciekawe gdzie zostanie teraz prezesem prezesów??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POprzedni prezes za nieprawidłowości ok, 8 czy 9 milionów jeszcze nie został osądzony. A tu już nowa afera. Wszystko zostanie "pod dywan" Głupie społeczeństwo za te afery zapłaci ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak kończą zadufani w sobie "solidarnościowcy" - krzyczeli, że komunaa kradła , a sami robią to jeszcze "lepiej"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sami Qurwa kolekcjonerzy zegarków po 30 paloli, już nie mają gdzie tego przypinać złodzieje i łapówkarze,jeszcze brakuje ministerstwa czasu i zegarków. Zachciało się komunistycznemu elektorowi takiej WADZY.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[t WIELKA KOLEJ POLSKO-UKRAIŃSKA W dniu dzisiejszym odwołano wieloletniego prezesa PKP LHS (kolej 1520 mm, szeroki tor w Polsce z Ukrainy do Sławkowa). Dla LHS to nienajlepsza informacja, natomiast dla grupy PKP oznacza zapewne większą integrację i współpracę LHS z PKP Cargo. Ta wiadomość jest bodźcem do przemyśleń na temat roli LHS i Ukrainy w transporcie w Europie Środkowej. Na początek mapa zasilania sieci trakcyjnej - powyżej na zdjęciu do notki. Z powyższej mapy wyraźnie (jeśli mapa jest niewyraźna to proszę o spojrzenie do internetu) wynika, iż system zasilania w Polsce i na 70% powierzchni Słowacji jest identyczny. Dlaczego jeszcze żaden przewoźnik państwowy, czy polski (PKP Cargo) czy słowacki (ZSK Cargo) nie uzyskał przewagi na rynku sąsiednim, wszak każdy ma dużą nadwyżkę lokomotyw i wagonów? W pytaniu jest zawarta odpowiedź – każdy jest państwowy, duży, nieelastyczny, wspierany przez własne Państwo, do niedawna nawet były to podmioty współpracujący ze sobą. W efekcie daje to element równowagi. Inwestycje na terenie drugiego Państwa są trudne, konkurencja duża, w efekcie wsparcia ZSK Cargo przez państwo słowackie, na Słowacji niemal nie ma prywatnych przewoźników. ZSK Cargo wydzierżawia do Polski lokomotywy i wagony, PKP Cargo przewozi na własnej licencji na Słowacji ale skala jest znikoma. ZSK Cargo to ok. 7 mld tkm rocznie, 30 milionów ton, 300 mln EUR przychody, 13 000 wagonów, 600 lokomotyw. W sumie to ok. 20-30% biznesu PKP Cargo. Co może zmienić układ sił w regionie? – Ukraina. Na Ukrainie nie ma konkurencji, jest tylko UkrZeleznica, która nie wiadomo dlaczego nie wykorzystuje swojej historycznej szansy. Ten, kto pierwszy wpisze się w wykorzystanie potencjału kolejowego biznesu Ukrainy w Europie ten zgarnie całą pulę (i może jeszcze trochę). PKP LHS w 100% zależy od Ukrainy, to Ukraińcy decydują czy przekażą im wagony, podobnie przewoźnicy 1435 mm w Polsce i ZSK Cargo na Słowacji. Jest to niemal nieprawdopodobne, że jeszcze Ukraińcy nie utworzyli spółki w Europie do przewozów i spedycji, chyba tylko dlatego, że UkrZeleznica jest to firma państwowa ze wszystkimi tego konsekwencjami. Jakie są scenariusze rozwoju sytuacji w regionie i skutki dla PKP? Scenariusz optymistyczny: PKP lub PKP Cargo tworzy spółkę z UkrZeleznica (50/50 lub podobnie), wnosi tam lokomotywy, wagony i np. towarowy LHS (wszak i tak infrastruktura będzie wydzielona), Ukraińcy wnoszą kapitałowo trochę lokomotyw do obsługi US Steel w Koszycach, może coś jeszcze, pozostałe wagony i lokomotywy są dzierżawione od PKP Cargo i dopuszczane na rynek słowacki. Wówczas, po dostosowaniu infrastruktury przeładunkowej i przejęciu największego klienta – US Steel, spółka kolejowa polsko-ukraińska przejmuje większość przewozów na Słowacji i przez to automatycznie w Czechach (szacuję, że ok. 20-30% biznesu czeskiego to transport powiązany ze Słowacją). Spółka ta monopolizuje przewozy z Ukrainą w Polsce i na LHS. W sumie będzie kontrolować ok. 40 mln ton towarów w Polsce , Słowacji i w Czechach na poziomie zyskowności znacznie powyżej średniej kolejowej i przychodami ok 500 mln EUR (Słowacja plus Polska plus Czechy), dodatkowo Ukraińcy nie muszą się tłumaczyć z braku konkurencji. ZSK Cargo i CD Cargo będę w dużych kłopotach, ZSK Cargo prawdopodobnie zbankrutuje, co spowoduje odwet rządu słowackiego w postaci wysokich stawek dostępu ale podnoszenie cen dostępu do infrastruktury to broń obosieczna dla gospodarki (zwłaszcza przy ich wysokości na Słowacji). PKP Cargo nie ma żadnego ryzyka – lokomotywy i wagony stoją w krzakach setkami i tysiącami. Pojawieniem się wówczas masy tanich lokomotyw i wagonów z Czech i Słowacji w Polsce winien zająć się UTK. Z czasem zmieni się układ sił (po bankructwie ZSK Cargo) i spółka będzie naturalnym partnerem dla Słowaków. Reasumując: PKP/PKP Cargo nie ryzykując nic.......) reszta na blogu "nie po kolei" na salon 24 pl Poczytajcie to o co chodzi!!!! a nie osadzacie czlowieka.....odrazu widac ze stal im na drodze do przejecia LHS,,wiec trzeba bylo go usunac,,a ze w naszym kraju sie to robi w taki sposób!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do ciuchcia batman >> W dniu dzisiejszym odwołano wieloletniego prezesa PKP LHS jaki on wieloletni ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do ciuchcia batman >> W dniu dzisiejszym odwołano wieloletniego prezesa PKP LHS jaki on wieloletni ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...