Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Krzysztof Żuk: MKS Selgros Lublin daje dobry przykład

Utworzony przez rafal, 30 grudnia 2013 o 19:49
Zerwać wszelkie kontakty z pseudokibicami motoru, bo to przez nich, żaden sponsor nie wesprze klubu, tylko będzie miasto wiecznie do tego interesu dokładać. Gdybym ja był prezesem dużej firmy też bym nie chciał aby logo mojej firmy było powiązane z klubem, który jest niszczony przez wandali. Dlatego nie dziwię się, że motor ma problemy z funkcjonowaniem wizerunkowym, ekonomicznym, szkoleniowym jak i marketingowym. Ludzie nie chodzą na motor bo nie chcą w dziób zarobić. Dlatego koszykówka, piłka ręczna i żużel jest oblegana przez całe rodziny. Na motor też by przychodzili, ale jak władze motoru i miasta boją się 150 osobowej grupki, to daleka droga do elity. Jeśli taka banda chce przybyć na stadion to rozdzielać ich na 5 osobowe grupy i rozstawiać po całych trybunach, aby nie stanowiły licznej grupy, ale do tego trzeba numeracji trybun i krzesełek, a nie wchodzi się na stadion jak do obory.
0
A co ma wspólnego jedno z drugim? Zerwać wszelkie kontakty z pseudokibicami motoru, bo to przez nich, żaden sponsor nie wesprze klubu, tylko będzie miasto wiecznie do tego interesu dokładać. Gdybym ja był prezesem dużej firmy też bym nie chciał aby logo mojej firmy było powiązane z klubem, który jest niszczony przez wandali. Dlatego nie dziwię się, że motor ma problemy z funkcjonowaniem wizerunkowym, ekonomicznym, szkoleniowym jak i marketingowym. Ludzie nie chodzą na motor bo nie chcą w dziób zarobić. Dlatego koszykówka, piłka ręczna i żużel jest oblegana przez całe rodziny. Na motor też by przychodzili, ale jak władze motoru i miasta boją się 150 osobowej grupki, to daleka droga do elity. Jeśli taka banda chce przybyć na stadion to rozdzielać ich na 5 osobowe grupy i rozstawiać po całych trybunach, aby nie stanowiły licznej grupy, ale do tego trzeba numeracji trybun i krzesełek, a nie wchodzi się na stadion jak do obory.   Przecież ten materiał to klasyczny pijar nieudolnego przedstawiciela większościowego i jednoosobowego akcjonariusza spółek, które w normalnych warunkach byłyby już dawno zlikwidowane.   Zapytaj o poziom długów jednej i drugiej spółki oraz gdzie poszły pieniądze z dokapitalizowań, bo to, że nagle pojawił się sponsor strategiczny o niczym jeszcze nie świadczy.   Znasz wyniki finansowe tych miejskich spółek i na co poszły pieniądze z dotacji celowych i dokapitalizowań ratusza?
0
cyt. : "Dlatego czujemy się współodpowiedzialni, zarówno w przypadku zwycięstw, jak i porażek, które będą występować, bo taki jest sport."Co Prezydent Żuk ma na myśli (porażek,które bedą wystepować)???Prorok czy ... coś wie ?
0
Panie prezydencie Lublina dlaczego brak sponsora z fabryk regionu 1 Ńałęczowianka ,Cisowianka,Lubella ,Herbapol ,czy częscoiowe wsparcie z Marketów ,jak Lidl,Biedronka czy,plaza .Dzięki za sponsoring Perły i Galeria Olimp a Plaza ??dlaczego nie
0
Panie Prezydencie co Pan mówi o starcie???? "Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest zainwestowanie w sportowców, którzy będą emocjonalnie związani z miastem. Już dziś dobrym przykładem jest Start Lublin i myślę, że niedługo będą tego efekty."   Przecież mydlą Panu oczy od kilku lat fachowcy od koszykówki i co roku wymieniają 80% składu i co roku nowa "armia zaciężna" przyjeżdża do lublina zarobić kasę  i po sezonie idzie dalej .... a rodowici młodzi perspektywiczni zawodnicy z Lublina (patrz. m.in Gospodarek,Karolak, Ciechociński  )niestety obieraja odwrotny kierunek ponieważ ze "stafem" (czytaj:trenerzy-prezesi) i "układami"w starcie  nie bardzo chca współpracować bo są traktowani "inaczej" a "najemnicy" -powtarzam przychodzą zarobić "lubelskie" pieniądze a nie kierują sie emocjami   Panie Prezydencie-APEL : trzeba zmienić doradców do koszykówki  na tych  którzy bedą mówic prawdę, przedstawiać stan faktyczny , akceptować współpracę z innymi klubami a nie "wycinać" konkurencję na swoim podwórku  i "mydlić" Panu oczy od kilku lat   i opowiadać jak to jest super i jakie mają wielkie i kolorowe perspektywy na kolejne kilka lat ..... pod warunkiem ze Pan-miasto  da więcej kasy ..... na budowanie  co roku drużyny z zawodników którzy na pewno nie są emocjonalnie zwiazani z miastem  tylko z kasą z miasta/klubu.  
0
dobry wywiad i pare madrych slow zuczka widac ze temat sportu mu nieobcy
0
Ten wywiad jest pełen głupot, półprawd i przekłamań ale po koleji. Po pierwsze Lublina nie stać na więcej niż 2 zawodowe drużyny ekstra-2 ligowe. Więcej mówienie o Motorze, żużlu, Mks, Stracie jak to będzie pięknie to bajki dla małych dzieci. Nikogo w Lublinie nie stać na kilkuset tysięczne kontrakty dla koszykarzy lub żużlowców i może ktoś sobie powinien to uświadomić. a)MKS tak promowany jako wzór to jedna wielka ściema. Po pierwsze gdyby nie kroplówka Lublina tego klubu dawno by nie było to samo dotyczy jeszcze czasów Spr gdzie przewalono masę kasy. Na kilkunastokrotnego MP, zdobywcę PP i pucharu EHF 2001 przychodzi.......aż 1 tys osób mimo cen biletów za grosze, ogromnej promocji. Na mecze LM nie można ściągnąć kompletu ludzi (4,5 tys). Zespół gra w nowoczesnej hali, nie ma złych kiboli, burd, chamskich przyśpiewek. Tłumów sponsorów przez lata też nie było (klub po odejściu firmy Montex jest od lat co chwilę niewypłacalny). Poza tym topienie milionów na klub który co tydzień ogląda góra 500-700 osób w niszowej słabej lidze to nie żadna promocja tylko Antypromocja!!!! Bo jak można mówić o promocji produktu który mało kogo interesuje ? b)Żużel taka sama sytuacja co wyżej co chwilę zmieniana nazwa żeby uciec przed długami. Żużel stracił lubelską tożsamość. To był zespół chłopaków z Lublina a dziś to zbieranina przypadkowych ludzi którzy tylko przyjeżdżają po kasę. Jesteśmy w 1 (2 lidze) i co dalej? Czy mamy po 1-1,5 miliona by na dzień dobry zapłacić za podpis gwiazdom zespołu? Szkółki nie ma w zasadzie nie ma nic........poza kibicami sierotami po Vicemistrzu Polski 1991 którzy są jedynym atutem żużla (trudno mówić o klubie którego nazwa zmienia się co chwilę). Tylko gdzie byli ci kibice gdy Motor dostawał kasę na stadion ?? Uważam że żużel tracąc szansę na stadion kosztem piłkarzy stracił szansę na 2 życie. Nie ma wyjścia jest Globus i będzie zaraz piłkarski stadion i niby skąd ma miasto jeszcze znaleźć kasę na drogi żużel??? Powyższe obiekty trzeba zagospodarować (czytać dać kasę klubom które będą tam grały)
0
c) Motor -opowiadanie bajek o koncertach i wystawach ma stadionie jako głównym celu użytkowania stadionu to ściema. Po co więc jest hala Globus czy Targi Lubelskie? Przypomnieć należy że w przedsezonowych zapowiedziach Motor miał się TYLKO utrzymać a po kilku kolejkach już awansować....na wybory i otwarcie stadionu. Kibole są problemem klubu to fakt ale w porównaniu z innymi miastami jest spokojnie. Zmniejszyło się chamstwo (chodz nadal jest), burd nie było od dawna. Dlatego też mówienie że to przez kiboli nie ma sponsorów to tylko zagrywka mediów, nieudolnego zarządu. To nie kibole sprzedawali mecze, to nie kibole od lat doją z setek tysięcy złotych klub, to nie kibole zatrudniali pseudogwiazdy w tym sezonie i to nie kibole płacili im grubo ponad..........5 tys na rękę, to nie kibole zatrudnili prezesa który na odejście mówi że .........ja się nie znam na sporcie.... Kibole są wszędzie i w Ajaxie i w Realu i W Fc Porto czy PSG a mimo to są tam gigantyczne pieniądze sponsorów. Kibole Motoru to tylko tania i wygodna wymówka mediów do istniejącej sytuacji. Ktoś mówi o wizerunku klubu a jaki jest wizerunek Telefoniki i Comarchu czy ITI gdzie kibole Wisły, Cracovii czy Legii albo zarzynają się maczetami albo ciągle wszczynają burdy. Jaki jest wizerunek naszej Bogdanki która sponsoruje klub zdegradowany o 2 klasy za korupcję??? Czy to ten super klub na którego mecze chodzi średnio 800- 1 tys osób który ma zapełnić stadionw  Lublinie?
0
Tu zarabiam pieniądze  http://fw.pl/cashforyou . To łatwe i całkiem zyskowne! Doradca Piotr.  
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.