Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Kierowca to powinien się skupić na obserwacji drogi, a nie na jasnowidzeniu. Co da obserwacja jak pieszy w ostatniej chwili pewny, iż ma zawsze pierwszeństwo wejdzie sobie nagle skręcając na jezdnię? Może wszyscy mają jeździć po mieście 20km/h, bo tylko wtedy kierowca ma szansę rozglądając się na lewo i prawo, na wprost i do tyłu nie stuknąć w nic i nikogo. Już samo to, że kierowca skręcający i wjeżdżający na przejazd dla rowerów i pasy musi przewidzieć, że pędzący ścieżką nagle wjedzie na przejazd. Może należy wrócić do starych dobrych zwyczajów pieszych - w lewo, w prawo i jeszcze raz w lewo. Prawda jest taka, że mentalność pieszych najbardziej widać przy Bramie Krakowskiej - chodzą bezmyślnie i wchodzą niemal pod koła. Tak teraz będzie na wielopasmówkach, na których co niemal 10 m są przejścia dla pieszych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wprowadzamy kolejny martwy i w zasadzie nieegzekwowalny przepis. Problemem jest przekraczanie dozwolonej prędkości i wyprzedzanie na przejściach. Jak ktoś będzie gnał 100 km/h to na pewno będzie w stanie obserwować otoczenie przejścia. Najpierw zacznijmy od przestrzegania obecnych przepisów zamiast wprowadzać kolejne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...