Sama budowa lotniska na takim zad...u miala kilka celow: pierwszy to zarobkowy - wiadomo, ze praktycznie kazda "inwestycja" na lubelszczyznie to doskonaly zarobek dla roznych urzedasow i politykow; drugi to funkcja wentylu bezpieczenstwa: ci, ktorym sie tutaj nie podoba maja mozliwosc ucieczki na Zachod a urzedasom pozostanie jedynie ich kochany elektorat; trzecia to latwiejszy dostep do Lublina i obozu na Majdanku dla izraelskich Żydow oraz sprowadzanie tutaj band ukraincow (loty do Izraela i na Ukraine).
|
|
"Według założeń, lotnisko powinno zacząć generować zyski w momencie osiągnięcia uchu pasażerskiego na poziomie 1,5 mln podróżnych rocznie." .... co najwyżej 5 lotnisk w Polsce (na 13 wszystkich) generuje taki obrót pasażerów w ciągu roku.
|
|
Powoli robi się drugi Radom.
|
|
Efekty rządów Zuka. Lepiej płacić kolesiom z rady nadzorczej niż liniom lotniczym. Tak to już jest. Efekty widać.
|
|
Nie chuda zima, tylko skąpstwo lotniska i władz Lublina. Tanie linie zarabiają nie na 100 % obłożeniach w samolotach, tylko na tym za ile miasto ich do siebie ściągnie. Lublin nie chce dać więcej, dlatego już na wiosnę będziemy latać z Okęcia, Modlina, Radomia-Okęcia 2 i Rzeszowa. Jak budowano u nas lotnisko to trzeba było mieć wiedzę, że żeby pozyskać przewoźników to przynajmniej trzeba im płacić przynajmniej przez kilkanaście lat jak robi to Rzeszów. U nas mają węża w kieszeni, więc już przed zimą będzie w Airport Lublin pusto.
|
|
i po co było wydawać miliony na nowy terminal, jak nie będzie pasażerów
|
|
Tak to jest jak lotniskiem zarządza prezes, który na niczym się nie zna. Żadnego pomysłu, doświadczenia, ot taki koleś włodarza. I mamy efekty.
|
|
ZWOLNIC RADE NADZORCZA W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM BEZ ODPRAW SKORO SOBIE NIE RADZA Z ZDOBYWANIEM NOWYCH POŁACZEŃ,A TRACA POŁACZENIA KTÓRE SA POPULARNE
|
|
Za to nadgorliwosc celnikow w porcie LUZ jest wyjątkowa! widać, ze nie mają co robic...
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|