piątek, 18 sierpnia 2017 r.

Chełm

Uczniowie zapuścili 11 km włosów. Spot promocyjny I LO w Chełmie

Dodano: 14 marca 2016, 14:25

Ile kilogramów cukierków wyparowało z gabinetu dyrektorskiego? Między innymi tego można się dowiedzieć z najnowszego spotu promocyjnego nakręconego przez pięcioro uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Czarnieckiego w Chełmie.

Artykuł otwarty

Czytaj Dziennik Wschodni bez ograniczeń. Sprawdź naszą ofertę

Artykuł otwarty

Swój najnowszy film jego autorzy oparli na oryginalnej statystyce. Z poszczególnych dowcipnie i lekko zrealizowanych obrazów można na przykład się dowiedzieć, że w szkole jest 367 schodów, w ramach zajęć przeprowadzono 1371 eksperymentów, zorganizowano 109 koncertów muzycznych, czy też wykonano 31 179 fotek selfie. Autorzy scenariusza doliczyli się nawet, że z gabinetu dyrektorskiego w tajemniczych okolicznościach wyparowało 361 kg cukierków, a łączna długość włosów obecnych uczniów i wszystkich dotychczasowych absolwentów wydłużyła się do 11 km.

Pierwszy film inspirowany piosenką Farleya Mohawka młodzi filmowcy z „Czarnieckiego” wyprodukowali w 2013 r. Do tej pory na You Tube miał już ponad 14,5 tys. wyświetleń. Najnowszy spot w ciągu zaledwie doby od publikacji był oglądany ponad 3 tys. razy, a do tej pory liczba odsłon niemal się podwoiła.

– Pomysły na kolejne filmy zawsze były nasze – mówi Patryk Gąsior, członek pięcioosobowego zespołu realizatorów szkolnych spotów. – Sami też opracowaliśmy scenariusze, precyzyjnie rozpisane na sekwencje wraz z opisem zadań dla poszczególnych aktorów oraz potrzebne rekwizyty. Mieliśmy wolną rękę i zero cenzury ze strony dyrekcji i nauczycieli.

Reżyserami najnowszego spotu wraz z Patrykiem były Alicja Cichosz, Pola Ligaj i Agata Rzeźniczek. Z kolei Jakub Rejent od początku współpracy zajmował się zdjęciami i montażem. Ekipę posiłkowali także oświetleniowcy oraz liczne grono szkolnych przyjaciół w roli aktorów i statystów. Ekipa musiała się zmieścić w budżecie ustalonym na… 150 zł.

– Wiem, że jesteśmy jedną z niewielu szkół w regionie, w której działaniami promocyjnymi zajmują się sami uczniowie – dodaje Patryk. – Tymczasem znam placówki, które na takie spoty jak nasz wydają w profesjonalnych firmach nawet po 4 tys. zł.

Cała piątka filmowców z „Czarnieckiego” w tym roku opuści mury szkoły. Patryk nie ukrywa, że swoim ostatnim filmem chcieli przypieczętować swoją dotychczasową działalność i godnie pożegnać się ze szkołą. Sam Patryk wybiera się na prawo, a Jakub na informatykę. Z kolei ich koleżanki oglądają się na kierunki ścisłe.

Czytaj więcej o: Chełm szkoła
Huehue
Gość
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Huehue
Huehue (25 marca 2016 o 14:42) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Najlepsze.... Hahahahhahahhahhaha
Rozwiń
Gość
Gość (15 marca 2016 o 00:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Najlepsze LO w mieście, więc i spot musi być wyjątkowy
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

18-20 sierpnia
komentarze (0)0
polubienia (1)1
17-08-2017

18-20 sierpnia

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!