czwartek, 19 października 2017 r.

Kraj Świat

 (Jacek Świerczyński/ Archiwum)
(Jacek Świerczyński/ Archiwum)

Polscy internauci chętnie angażują się w kampanie crowdfundingowe – informuje Puls Biznesu. Chodzi o finansowanie społecznościowe, czyli akcje pozyskiwania kapitału od internautów.

Puls Biznesu podaje, że około 250 tys. zł wpłacili internauci wspierający projekty opublikowane w serwisie PolakPotrafi.pl uruchomionym w 2011 r., a 673 tys. zł wyłożyli fani muzyki, umożliwiając alternatywnym artystom, starającym się pozyskać finansowanie poprzez portal MegaTotal.pl, realizację ich projektów.

Z kolei na konto pomysłodawców z platformy Beesfund.com w ciągu trzech miesięcy od momentu jej uruchomienia wpłynęło ponad 62 tys. zł.

Na całym świecie działa już ponad 450 platform crowdfundingowych. Jak czytamy w Pulsie Biznesu, w Polsce to wciąż nowe zjawisko, ale polscy internauci są przychylni takiej formie pozyskiwaniu funduszy.

Wszystkie udane i trwające projekty na PolakPotrafi.pl zostały wsparte przez 2566 osób. Każda z nich średnio wpłaciła 84 zł - podaje PB.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
(0) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!