sobota, 19 sierpnia 2017 r.

Lubelskie

Dziennik budowy S17: Hiszpańskie odcinki

Dodano: 8 grudnia 2011, 21:39
Autor: (PP)

Na zadanie nr 5 prowadzone są prace związane z budową dróg dojazdowych i węzła Świdnik (Maciej Kacza
Na zadanie nr 5 prowadzone są prace związane z budową dróg dojazdowych i węzła Świdnik (Maciej Kacza

Na zadaniu nr 1, Sielce–Bogucin, trwają prace ziemne. Układana jest warstwa podbudowy z kruszywa, wykonywane są drogi dojazdowe. W okolicy węzłów Bogucin i Sielce ruch pojazdów przełożono na drogę objazdową. Zakończono prace przy usuwaniu kolizji z siecią wodociągową. Powstają budynki na przyszłych MOP-ach.

Na odcinku Bogucin–Dąbrowica największy "ruch” panuje na odcinku przechodzącym przez dolinę Ciemięgi.

– W Sieprawicach przełożono ruch na drogę objazdową. Budowane są drogi dojazdowe wzdłuż przyszłej ekspresówki. Na wysokości Panieńszczyzny, w ciągu DK17 także korzystamy z drogi objazdowej. W miejscu, gdzie droga ekspresowa przetnie obecną DK17, prowadzone prace związane z budową wiaduktu w ciągu drogi krajowej nad S17 – wymienia Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Wiadomością tego tygodnia jest podpisanie umów na 3 i 4 odcinek S17, obwodnicy Lublina. Inwestycję zrealizuje hiszpańska firma Dragados. 5 grudnia wojewoda lubelski podpisał decyzję ZRID na odcinek 4.1 od węzła Dąbrowica do linii kolejowej z Lublina do Świdnika. – Wcześniej otrzymaliśmy decyzję ZRID na pozostałą część tego odcinka – dodaje Nalewajko.

Na zadaniu nr 5, Witosa–Piaski, prowadzone są prace związane z budową dróg dojazdowych i węzła Świdnik. W związku z pracami budowlanymi wprowadzane są zmiany w organizacji ruchu. Kierowcy korzystają już z części przebudowanej prawej jezdni.

– Od Lublina do przyszłego węzła Świdnik w Krępcu jedziemy lewą (starą) jezdnią, a potem już nową prawą (jedynie przy niektórych obiektach przejeżdżamy po lewej jezdni, a także w okolicy Bystrzejowic), a na pewnym odcinku obydwoma jezdniami (na starej jezdni przewężenie) – mówi Nalewajko. – Na wyłączonych z ruchu odcinkach lewej jezdni frezowana jest nawierzchnia.
Czytaj więcej o:
ja
góral
Janek
(4) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

ja
ja (19 stycznia 2012 o 07:36) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
"Wiadomością tego tygodnia jest podpisanie umów na 3 i 4 odcinek S17, obwodnicy Lublina. Inwestycję zrealizuje hiszpańska firma Dragados."

A wiadomością tego tygodnia jest że Dragados podobnie jak wcześniej Covec, nie płaci swoim podwykonawcom:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10991391,Budowa_S5_stanela__Wykonawca_nie_placi_kontrahentom.html

Będziemy mieli kawałki ekspresówki bez obwodnicy Lublina?
Czy przed wyborem wykonawcy nie sprawdza się takiej firmy, pod tym względem czy jest w stanie wykonać (finansować) budowę? (przecież już w 2009 roku Hiszpanie nie płacili swoim podwykonawcom na A4!!!)
No i dlaczego "całą" obwodnicę wykona jedna firma, czy nie jest to zbyt ryzykowne?
Rozwiń
góral
góral (11 grudnia 2011 o 20:24) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
tu jest wszystko
[url="http://www.s17lublin.pl/informacje-ogolne"]http://www.s17lublin.pl/informacje-ogolne[/url]
Rozwiń
Janek
Janek (11 grudnia 2011 o 18:52) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Są jpg-i w Dzienniku Wschodnim, trzeba poszukać.
Rozwiń
Jasio
Jasio (11 grudnia 2011 o 16:43) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Macie jakiś plan podglądowy tej obwodnicy bo ciężko mi załapać gdzie te odcinki 3,4, 4,1 itd
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (4)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!