Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

19 grudnia 2007 r.
19:54
Edytuj ten wpis

Radni kontra człowiek z kamerą (wideo)

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 39 A A

Współpracownik TV Trwam chciał filmować wczorajszą sesję Rady Miasta Bełżyce. Ale Przewodniczący rady wezwał policję.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Mundurowi nie przyznali mu racji, więc... ogłosił przerwę do czasu wyniesienia kamery.

Sesja bełżyckiej Rady Miasta zaczęła się o godz. 9. Marian Widelski jak zwykle przyszedł z kamerą. Usłyszał, że ma ją wynieść. Odmówił. Wtedy Zbigniew Król, przewodniczący Rady Miasta, wezwał policję. - Powiedział, że na sali obrad znajduje się dziennikarz filmujący sesję, który nie powinien tego robić - mówi Magdalena Jędrejek z biura prasowego Komendy Miejskiej Policji w Lublinie.
Przewodniczący podsunął policjantom uchwalony 28 listopada regulamin rady. Dokument mówi jasno, że kamerzyści muszą uzyskać od radnych zgodę na nagrywanie sesji i mogą filmować tylko z wyznaczonego miejsca. - Ale stamtąd widać zaledwie połowę radnych - protestuje Marian Widelski. Przyznaje, że współpracuje z TV Trwam, ale radnych nagrywa do swojego archiwum.
- Każdorazowe filmowanie przez pana musi być wpisane do protokołu i podpisane przez przewodniczącego - stwierdził sierż. Tomasz Dudek z bełżyckiego posterunku po lekturze regulaminu.
Dopiero brat kamerzysty, radny Grzegorz Widelski, uświadomił policjantom, że posiedzenia rady może swobodnie nagrywać kto chce i pokazał konkretne przepisy, m.in. z konstytucji.
- Kiedy dziennikarz powołał się na konstytucję, przewodniczący został pouczony przez funkcjonariusza, że chciał zakazać filmowania bezprawnie - mówi Jędrejek. - Bo nie ma prawa zabronić tego, co jest odgórnie dozwolone.
Gdy policjanci wyszli Król wznowił obrady. I poddał pod głosowanie to, czy kamerzysta może filmować sesję. Wynik? Nie może. - Ogłaszam przerwę do czasu wyniesienia sprzętu, którym posługuje się pan Marian Widelski - oznajmił przewodniczący.
- W czym nam przeszkadza Widelski? Nie siedzi na swoim miejscu, a goście nie mają gdzie usiąść - mówi Król.
• Ale dziś nie ma gości.
- A skąd pan wie, że nie będzie?
Król przekonuje też, że materiały Widelskiego są tendencyjne i wystarczy, że obrady filmuje kamerzysta wynajęty przez magistrat.
Widelski liczy, że wojewoda uchyli regulamin rady. - Ta uchwała jest już przez nas analizowana - informuje Rafał Przech z Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Radni wrócili na salę dopiero ok. godz. 16, gdy kamerzysta skapitulował. - Musiałem wyjechać do Lublina - tłumaczy.
To nie pierwsza jego przygoda z radnymi. 29 sierpnia też uchwalili, że ma wynieść sprzęt. Przewodniczący groził nawet siłowym usunięciem Widelskiego, ale do rękoczynów nie doszło.

Komentarze 39

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
papuga / 8 stycznia 2008 o 19:44
No to i ja teraz spokojnie pójdę sfilmować sesje w Opolu. A to,ze sesje w Bełzycach sa na stronie urzędu , to dobry przykład dla innych gmin.
Avatar
kinoman / 6 stycznia 2008 o 21:31
No,no -dobry filmik.
Avatar
44 / 6 stycznia 2008 o 00:50
I tak właśnie powinno się wlewać cuchnące niezystości, do SZAMBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podłość niezna granic, a najbardziej w śród osób nimi ubabranych.
To dobrze, że pan tak zaaragował przekazując prawdę. BRAWO PANU WIDELSKIEMU.
Avatar
UB40 / 5 stycznia 2008 o 20:36
No, no, zaczyna mi się podobać. Krótko i na temat. Brawo panie Widelski.
Rozumiem JOGI, że moje słowa (cyt. "...Jeśli masz wiedzę o przekrętach, które mają miejsce w obecnej rzeczywistości to śmiało bez obaw powiedz to publicznie".) wyzwoliły w tobie uśpione zdolności ale, żeby zaraz dostawać rozwolnienia mózgu?
No, no, zaczyna mi się podobać. Krótko i na temat. Brawo panie Widelski.
Rozumiem JOGI, że moje słowa (cyt. "...Jeśli masz wiedzę o przekrętach, które mają miejsce w obecnej rzeczywistości to śmiało bez obaw powiedz to publicznie".) wyzwoliły w tobie uśpione zdolności ale, żeby zaraz dostawać rozwolnienia mózgu? rozwiń
Avatar
Grzegorz Widelski / 5 stycznia 2008 o 18:04
Do JOGI

Ponieważ sprawa o której piszesz w swoim poście dotyczy bezpośrednio mnie jak również jest pomówieniem z konkretnymi oszczerstwami w stosunku do mojej synowej, zabieram głos. Projektu nie robiła dla Gminy moja synowa tylko firma z Lublina. Ewelina Widelska nie podpisywała również żadnej umowy z gminą w tym zakresie. Całkowity koszt prac zamykał się w kwocie ok. 10 tys. złotych, a moja synowa była jedną z wielu osób wykonujących w tym zespole prace w zakresie swojej specjalizacji na zlecenie firmy. Wszystkie dane dotyczące kosztów tego projektu są do sprawdzenia w Urzędzie. Są jawne.
Z tego wpisu jasno widać, że zbliżają się wybory. Trzeba posłużyć się kłamstwem.
Całe szczęście, że w Internecie nie ma osób anonimowych. W odróżnieniu od paszkwili pisanych przed różnymi wyborami na różne osoby takie informacje może zweryfikować policja korzystając z twojego IP.
A mnie jedna pani z Urzędu Miejskiego wyjawiła kto do mnie strzelał pięć lat temu. I tę informację potwierdził mi jeszcze jeden pan. Także z Urzędu.
Do JOGI

Ponieważ sprawa o której piszesz w swoim poście dotyczy bezpośrednio mnie jak również jest pomówieniem z konkretnymi oszczerstwami w stosunku do mojej synowej, zabieram głos. Projektu nie robiła dla Gminy moja synowa tylko firma z Lublina. Ewelina Widelska nie podpisywała również żadnej umowy z gminą w tym zakresie. Całkowity koszt prac zamykał się w kwocie ok. 10 tys. złotych, a moja synowa była jedną z wielu osób wykonujących w tym zespole prace w zakresie swojej specjalizacji na zlecenie firmy. Wszystkie dane dotycząc... rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2008 o 09:23
Aloes, a co zrobili Radni przez ostatni rok? Przecież Czuryszkiewicz zrezygnował, bo własnie nie mógł nic zrobic przez ich uchwały 'buble". Jak się chce kogoś krytykować, to zawsze coś się znajdzie. Zacznijmy od siebie...
Napewno w naszycch własnych domach, też wiele rzeczy jest do zrobienia, a nie jesteśmy w stanie zrobić wszystkiego od razu. A ze Festiwalu Koni nie było. to szkoda, bo i nawet dni bełżyc niebyło, a pieniądze takie jak na festiwal podobnież poszły na dożynki w Wierzchowiskach.
Avatar
JOGI / 4 stycznia 2008 o 23:10
Ostatnio jedna pani z Urzedu miasta wyjawiła mi ze pani Widelska synowa jednego z radnych a wczesniej przewodniczacegorady, robiła dla gminy projekt zagospodarowania zieleni rynku naszego miasta włączajc w to park, jako jedyna specjakistka zaikasowała ok 30 tys zł.
Avatar
aloes / 4 stycznia 2008 o 22:54
jakie to były inicjatywy burmistrza Czuryszkiewicza lampy w miescie , przeciez były tylko wyzej, festiwal koni(rozrywka), wody geotermalne(na stydiach uczyli mnie ze wody na lubelszczyznie sa najmniej efektywnym uzyskaniem energi odnawialnej, znacznie lepiej na lubelszczyznie wypada nasłonecznienie, te tematy można realizowac jak zrobione sa te najwazniejsze czyli przeniesienie targowiska które paralizuje miasto,baraki które juz sie sypią i telewizja je filmuje drogi zkanalizowanie miasta o nastepne ulice itp. to co robili to było bawienie sie we władze
Avatar
UB40 / 3 stycznia 2008 o 20:39
W wielu kwestiach zgodzę się z tobą ale w kilku sprawach przesadzasz. Np."oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów." Nie przeceniaj tych ludzi. Są to zwyczajne komunistyczne szuje, którym nikt nie próbuje stawić czoła. Ze zwykłego strachu . Tak jak to funkconowało w PRL. Konfident, ormowiec i ubek byli nietykalni. Czuli się bezkarni. A kim oni byli? Zwykłe miernoty, którymi posługiwali się partyjni funkconariusze. Przecież to całe tałatajstwo było u nich na służbie. Jadło im z ręki i było dumne, że dostąpiło nobilitacji w hierachii społecznej. Raz albo dwa razy w roku wypił kieliszek z sekretarzem i dostawał z tego powodu orgazmu. Zwykłe hieny. Często sprzedawali najbliższych, rodzinę, sąsiadów. Tej szumowiny było pełno w komitetach partyjnych różnych szczebli, Wojewódzkich Urzędach Spraw Wewnętrznych i wszelkich oprganizacjach zniewolenia społecznego jak ZSMP, ZSL i innych przybudówkach PZPR. Jeśli masz wiedzę o przekrętach, które mają miejsce w obecnej rzeczywistości to śmiało bez obaw powiedz to publicznie.
W wielu kwestiach zgodzę się z tobą ale w kilku sprawach przesadzasz. Np."oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów." Nie przeceniaj tych ludzi. Są to zwyczajne komunistyczne szuje, którym nikt nie próbuje stawić czoła. Ze zwykłego strachu . Tak jak to funkconowało w PRL. Konfident, ormowiec i ubek byli nietykalni. Czuli się bezkarni. A kim oni byli? Zwykłe miernoty, którymi posługiwali się partyjni... rozwiń
Avatar
przewodniczący małej ojczy / 3 stycznia 2008 o 00:10
nowy napisał:
Na logikę to Konstytucja RP stanowi prawo wyższe ponad uchwałę RM. Ośmieszają się włącznie z radcą, ale wstyd.

Tak masz kolego rację ale przed wyborami są kupowane głosy i fałszowane wyniki śmiecie przechodzą do rady a ludzie porządni są eliminowani przez bandy mafijne. Dla nich łamanie prawa to bułka z masłem, oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów. Zasiany ferment odpowiednio podsycany i w odpowiednich środowiskach robi w naszym społeczeństwie swoje. Konstytucję oni mają mocno gdzieś ja to znam z autopsji i mam na to przykłady ale co z tego kiedy organy panstwa powołane do kontroli niedopełniają swoich obowiązków. Wyglada to na zmowę. Takie zmowy nie byłyby możliwe bez czerpania profitów.
Bezkarność i brak lustracji zbiera swoje żniwo. A swoją drogą czytelnicy sprawdźcie sami jak działa Urząd Wojewódzki Urząd Marszałkowski spróbujcie interweniować szybko przyznacie mnie rację. Tylko jest pytanie za jakie pieniądze funkcjonują samorządy i co my z tego mamy. Odpowiedź jest jedna rozpędzić tę hołotę a żyło będzie się nam naprawdę wygodnie i w dostatku. Gdzie jest jakakolwiek odpowiedzialność przestępców i tych co posiadają wiedzę o przestępstwach. Obywatele są karani za drobne często nieświadome naruszenia jakiś tam rozporządzeń niekiedy nawet aresztem a tu za łamanie konstytucyjnych praw przez całe władze(burmistrzowie ,radni,przewodniczący i wice,prawnicy, urzędnicy) co będzie po kościach?.
W tym przypadku nagłośniono medialnie a co w przypadkach o których wiedzą Wojewodowie jakie konsekwencje.
Poczekam i Napiszę jeszcze coś pikantniejszego oraz reakcje władz wojewódzkich na temat władz gminnych i samorządowych opolskich tam jeszcze lepsze lody kręcą.

Tak masz kolego rację ale przed wyborami są kupowane głosy i fałszowane wyniki śmiecie przechodzą do rady a ludzie porządni są eliminowani przez bandy mafijne. Dla nich łamanie prawa to bułka z masłem, oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów. Zasiany ferment odpowiednio podsycany i w odpowiednich środowiskach robi w naszym społeczeństwie swoje. Konstytucję oni mają mocno gdzieś ja to z... rozwiń
Avatar
papuga / 8 stycznia 2008 o 19:44
No to i ja teraz spokojnie pójdę sfilmować sesje w Opolu. A to,ze sesje w Bełzycach sa na stronie urzędu , to dobry przykład dla innych gmin.
Avatar
kinoman / 6 stycznia 2008 o 21:31
No,no -dobry filmik.
Avatar
44 / 6 stycznia 2008 o 00:50
I tak właśnie powinno się wlewać cuchnące niezystości, do SZAMBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Podłość niezna granic, a najbardziej w śród osób nimi ubabranych.
To dobrze, że pan tak zaaragował przekazując prawdę. BRAWO PANU WIDELSKIEMU.
Avatar
UB40 / 5 stycznia 2008 o 20:36
No, no, zaczyna mi się podobać. Krótko i na temat. Brawo panie Widelski.
Rozumiem JOGI, że moje słowa (cyt. "...Jeśli masz wiedzę o przekrętach, które mają miejsce w obecnej rzeczywistości to śmiało bez obaw powiedz to publicznie".) wyzwoliły w tobie uśpione zdolności ale, żeby zaraz dostawać rozwolnienia mózgu?
No, no, zaczyna mi się podobać. Krótko i na temat. Brawo panie Widelski.
Rozumiem JOGI, że moje słowa (cyt. "...Jeśli masz wiedzę o przekrętach, które mają miejsce w obecnej rzeczywistości to śmiało bez obaw powiedz to publicznie".) wyzwoliły w tobie uśpione zdolności ale, żeby zaraz dostawać rozwolnienia mózgu? rozwiń
Avatar
Grzegorz Widelski / 5 stycznia 2008 o 18:04
Do JOGI

Ponieważ sprawa o której piszesz w swoim poście dotyczy bezpośrednio mnie jak również jest pomówieniem z konkretnymi oszczerstwami w stosunku do mojej synowej, zabieram głos. Projektu nie robiła dla Gminy moja synowa tylko firma z Lublina. Ewelina Widelska nie podpisywała również żadnej umowy z gminą w tym zakresie. Całkowity koszt prac zamykał się w kwocie ok. 10 tys. złotych, a moja synowa była jedną z wielu osób wykonujących w tym zespole prace w zakresie swojej specjalizacji na zlecenie firmy. Wszystkie dane dotyczące kosztów tego projektu są do sprawdzenia w Urzędzie. Są jawne.
Z tego wpisu jasno widać, że zbliżają się wybory. Trzeba posłużyć się kłamstwem.
Całe szczęście, że w Internecie nie ma osób anonimowych. W odróżnieniu od paszkwili pisanych przed różnymi wyborami na różne osoby takie informacje może zweryfikować policja korzystając z twojego IP.
A mnie jedna pani z Urzędu Miejskiego wyjawiła kto do mnie strzelał pięć lat temu. I tę informację potwierdził mi jeszcze jeden pan. Także z Urzędu.
Do JOGI

Ponieważ sprawa o której piszesz w swoim poście dotyczy bezpośrednio mnie jak również jest pomówieniem z konkretnymi oszczerstwami w stosunku do mojej synowej, zabieram głos. Projektu nie robiła dla Gminy moja synowa tylko firma z Lublina. Ewelina Widelska nie podpisywała również żadnej umowy z gminą w tym zakresie. Całkowity koszt prac zamykał się w kwocie ok. 10 tys. złotych, a moja synowa była jedną z wielu osób wykonujących w tym zespole prace w zakresie swojej specjalizacji na zlecenie firmy. Wszystkie dane dotycząc... rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2008 o 09:23
Aloes, a co zrobili Radni przez ostatni rok? Przecież Czuryszkiewicz zrezygnował, bo własnie nie mógł nic zrobic przez ich uchwały 'buble". Jak się chce kogoś krytykować, to zawsze coś się znajdzie. Zacznijmy od siebie...
Napewno w naszycch własnych domach, też wiele rzeczy jest do zrobienia, a nie jesteśmy w stanie zrobić wszystkiego od razu. A ze Festiwalu Koni nie było. to szkoda, bo i nawet dni bełżyc niebyło, a pieniądze takie jak na festiwal podobnież poszły na dożynki w Wierzchowiskach.
Avatar
JOGI / 4 stycznia 2008 o 23:10
Ostatnio jedna pani z Urzedu miasta wyjawiła mi ze pani Widelska synowa jednego z radnych a wczesniej przewodniczacegorady, robiła dla gminy projekt zagospodarowania zieleni rynku naszego miasta włączajc w to park, jako jedyna specjakistka zaikasowała ok 30 tys zł.
Avatar
aloes / 4 stycznia 2008 o 22:54
jakie to były inicjatywy burmistrza Czuryszkiewicza lampy w miescie , przeciez były tylko wyzej, festiwal koni(rozrywka), wody geotermalne(na stydiach uczyli mnie ze wody na lubelszczyznie sa najmniej efektywnym uzyskaniem energi odnawialnej, znacznie lepiej na lubelszczyznie wypada nasłonecznienie, te tematy można realizowac jak zrobione sa te najwazniejsze czyli przeniesienie targowiska które paralizuje miasto,baraki które juz sie sypią i telewizja je filmuje drogi zkanalizowanie miasta o nastepne ulice itp. to co robili to było bawienie sie we władze
Avatar
UB40 / 3 stycznia 2008 o 20:39
W wielu kwestiach zgodzę się z tobą ale w kilku sprawach przesadzasz. Np."oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów." Nie przeceniaj tych ludzi. Są to zwyczajne komunistyczne szuje, którym nikt nie próbuje stawić czoła. Ze zwykłego strachu . Tak jak to funkconowało w PRL. Konfident, ormowiec i ubek byli nietykalni. Czuli się bezkarni. A kim oni byli? Zwykłe miernoty, którymi posługiwali się partyjni funkconariusze. Przecież to całe tałatajstwo było u nich na służbie. Jadło im z ręki i było dumne, że dostąpiło nobilitacji w hierachii społecznej. Raz albo dwa razy w roku wypił kieliszek z sekretarzem i dostawał z tego powodu orgazmu. Zwykłe hieny. Często sprzedawali najbliższych, rodzinę, sąsiadów. Tej szumowiny było pełno w komitetach partyjnych różnych szczebli, Wojewódzkich Urzędach Spraw Wewnętrznych i wszelkich oprganizacjach zniewolenia społecznego jak ZSMP, ZSL i innych przybudówkach PZPR. Jeśli masz wiedzę o przekrętach, które mają miejsce w obecnej rzeczywistości to śmiało bez obaw powiedz to publicznie.
W wielu kwestiach zgodzę się z tobą ale w kilku sprawach przesadzasz. Np."oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów." Nie przeceniaj tych ludzi. Są to zwyczajne komunistyczne szuje, którym nikt nie próbuje stawić czoła. Ze zwykłego strachu . Tak jak to funkconowało w PRL. Konfident, ormowiec i ubek byli nietykalni. Czuli się bezkarni. A kim oni byli? Zwykłe miernoty, którymi posługiwali się partyjni... rozwiń
Avatar
przewodniczący małej ojczy / 3 stycznia 2008 o 00:10
nowy napisał:
Na logikę to Konstytucja RP stanowi prawo wyższe ponad uchwałę RM. Ośmieszają się włącznie z radcą, ale wstyd.

Tak masz kolego rację ale przed wyborami są kupowane głosy i fałszowane wyniki śmiecie przechodzą do rady a ludzie porządni są eliminowani przez bandy mafijne. Dla nich łamanie prawa to bułka z masłem, oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów. Zasiany ferment odpowiednio podsycany i w odpowiednich środowiskach robi w naszym społeczeństwie swoje. Konstytucję oni mają mocno gdzieś ja to znam z autopsji i mam na to przykłady ale co z tego kiedy organy panstwa powołane do kontroli niedopełniają swoich obowiązków. Wyglada to na zmowę. Takie zmowy nie byłyby możliwe bez czerpania profitów.
Bezkarność i brak lustracji zbiera swoje żniwo. A swoją drogą czytelnicy sprawdźcie sami jak działa Urząd Wojewódzki Urząd Marszałkowski spróbujcie interweniować szybko przyznacie mnie rację. Tylko jest pytanie za jakie pieniądze funkcjonują samorządy i co my z tego mamy. Odpowiedź jest jedna rozpędzić tę hołotę a żyło będzie się nam naprawdę wygodnie i w dostatku. Gdzie jest jakakolwiek odpowiedzialność przestępców i tych co posiadają wiedzę o przestępstwach. Obywatele są karani za drobne często nieświadome naruszenia jakiś tam rozporządzeń niekiedy nawet aresztem a tu za łamanie konstytucyjnych praw przez całe władze(burmistrzowie ,radni,przewodniczący i wice,prawnicy, urzędnicy) co będzie po kościach?.
W tym przypadku nagłośniono medialnie a co w przypadkach o których wiedzą Wojewodowie jakie konsekwencje.
Poczekam i Napiszę jeszcze coś pikantniejszego oraz reakcje władz wojewódzkich na temat władz gminnych i samorządowych opolskich tam jeszcze lepsze lody kręcą.

Tak masz kolego rację ale przed wyborami są kupowane głosy i fałszowane wyniki śmiecie przechodzą do rady a ludzie porządni są eliminowani przez bandy mafijne. Dla nich łamanie prawa to bułka z masłem, oni mają związki ze specsłużbami i są nietykalni przez nikogo na prawie każdego mają haka a jeśli brak to plotkami i pomówieniami niszczą lub zniechęcają porządnych kandydatów. Zasiany ferment odpowiednio podsycany i w odpowiednich środowiskach robi w naszym społeczeństwie swoje. Konstytucję oni mają mocno gdzieś ja to z... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 39

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Ekspresówką z Lublina do Garwolina za rok [zdjęcia i wideo z drona]
galeria
film

Ekspresówką z Lublina do Garwolina za rok [zdjęcia i wideo z drona] 20 0

Trasą ekspresową z Lublina do Garwolina pojedziemy najprawdopobniej za rok – zapowiada Krzysztof Nalewajko z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Manufaktura Smaków w Opolu Lubelskim. Program koncertów i wydarzeń
23 czerwca 2018, 19:00

Manufaktura Smaków w Opolu Lubelskim. Program koncertów i wydarzeń 0 0

W weekend (23 i 24 czerwca) Park Miejski zostanie zarezerwowany dla Manufaktury Smaków i jej gości Manufaktura Smaków to jedna z największych tego typu imprez w regionie, rokrocznie przyciągająca do Opola kilka tysięcy osób z całego powiatu, województwa i kraju.

MUNDIAL 2018. Brazylia – Kostaryka 2:0. Wielkie męczarnie Canarinhos

MUNDIAL 2018. Brazylia – Kostaryka 2:0. Wielkie męczarnie Canarinhos 1 0

MUNDIAL 2018 Brazylia rzutem na taśmę pokonała w Sankt Petersburgu Kostarykę i objęła prowadzenie w grupie E. Gole dla Canarinhos strzelali Philippe Coutinho i Neymar

Kraśnik: Wycinka drzew w ramach… rewitalizacji zieleni miejskiej

Kraśnik: Wycinka drzew w ramach… rewitalizacji zieleni miejskiej 1 1

Mieszkańcy dzielnicy fabrycznej Kraśnika mają wątpliwości co do legalności wycinki drzew w lasku przy ul. Szpitalnej. Ich zdaniem to najgorszy czas na tego typu prace. Drzewa są zielone i trwa okres lęgowy. Urzędnicy zapewniają, że wszystko odbyło się zgodne z prawem.

Damian Panek: Trudno usunąć z pamięci mecz z Unią Hrubieszów

Damian Panek: Trudno usunąć z pamięci mecz z Unią Hrubieszów 1 0

ROZMOWA Z Damianem Pankiem, byłym trenerem Orląt Spomlek Radzyń Podlaski

Silesian Art Collective i Stanisław Soyka w Puławach
23 czerwca 2018, 18:30

Silesian Art Collective i Stanisław Soyka w Puławach 3 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 23 czerwca o godz. 18.30 na dziedzińcu Pałacu Marynki w Puławach odbędzie się koncert plenerowy z udziałem Orkiestry Kameralnej Silesian Art Collective i Stanisława Soyki.

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Owoców też. Wszystko przez suszę

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Owoców też. Wszystko przez suszę 6 4

Żniwa będą wcześniej, ale zboża będzie mniej. Mniejsze będą też zbiory owoców. W naszym regionie najgorzej jest w m.in. w powiatach: radzyńskim, bialskim, parczewskim, łukowskim i tomaszowskim

Wielka Bitwa

Wielka Bitwa 0 0

Alatus Mortis jest już tuż u bram Magicznych Ogrodów… Krasnoludzcy wojownicy są w najwyższej gotowości bojowej! Bitwa z mrocznymi siłami rozpocznie się w parku już w najbliższy weekend. Czy przesądzi o losach Magicznych Ogrodów?

Cała żużlowa Polska zazdrości nam drużyny i kibiców!

Cała żużlowa Polska zazdrości nam drużyny i kibiców! 14

Znakomicie w Nice 1. lidze żużlowej spisuje się zespół Speed Car Motor Lublin.

Inwestuj(e)my w zawodowych fachowców
galeria

Inwestuj(e)my w zawodowych fachowców 0 0

Pracodawcy szukają ludzi z niezbędnymi kwalifikacjami i doświadczeniem, ale nie chcą ponosić dodatkowych kosztów dokształcania.

Miliony z RPO trafią na edukację

Miliony z RPO trafią na edukację 0

Samorządy chętnie sięgają do skarbonki Regionalnego Programu Operacyjnego. Dzięki unijnym środkom 112 szkół podstawowych, gimnazjów i liceów z województwa lubelskiego zainwestowało w swoje szkoły. Wiele z nich doposażyło pracownie, tworząc przy tym dodatkowe możliwości rozwoju dla uczniów.

Przyroda w powiększeniu
galeria

Przyroda w powiększeniu 0

Janów Lubelski. Małe miasteczko w województwie lubelskim. Największy atut? Bez wątpienia przyroda!

Profilaktyka kluczem do zdrowia mieszkańców

Profilaktyka kluczem do zdrowia mieszkańców 0

Zdrowie społeczeństwa to jeden z czynników, które warunkują jego rozwój, zaś skuteczna profilaktyka i promocja zdrowia pozwalają znacznie obniżyć ogólne koszty przeznaczone na leczenie. Samorząd Województwa Lubelskiego, w ramach swoich zadań, tworzy strategie oraz wytyczne wspierające wdrażanie profilaktyki zdrowotnej.

Pomysłowy i przemysłowy powiat świdnicki
galeria

Pomysłowy i przemysłowy powiat świdnicki 0 2

Powiat świdnicki najczęściej bywa kojarzony z produkcją śmigłowców i motocykli – słynnych „wuesek”, które przez dekady powstawały w PZL – Świdnik. Sama stolica powiatu (miasto Świdnik) narodziła się jako osiedle robotnicze wokół fabryki w I połowie XX w. Skojarzenie z przemysłem lotniczym jest więc właściwe... ale tylko częściowo, bo powiat ma więcej atutów i zachęca inwestorów do ich wykorzystania w biznesie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.