Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

25 lutego 2010 r.
10:19
Edytuj ten wpis

Zdziczałe psy zagryzły sarny pod Strzyżewicami

Autor: Zdjęcie autora tom
0 28 A A

Dzikie zwierzęta zagryzły 11 saren.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Pierwszą zagryzły z głodu, następne bo obudził się w nich instynkt drapieżnika – uważa Jan Staroch z koła łowieckiego. – Sarny mają odgryzione gardła i rozszarpane serca - dodaje.

Grasujące psy mogły być kiedyś wyrzucone przez ludzi lub uciekły z gospodarstw do lasów i na pola. Tam polowały na zwierzynę i zdziczały. Jednego z agresywnych psów udało się myśliwym odstrzelić, gdy atakował sarnę.

W sumie na terenie gminy żyje około 40 saren.

Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~bartek~ / 4 marca 2010 o 14:43
widać że nie macie nic wspólnego z łowiectwem tylko dużo gadacie na temat o którym nie macie pojęcia.
Psy goniące po polach nawet puszczane przy właściciela bez kagańca powinny być odstrzeliwane a ich właściciele surowo karani wtedy wychodziło by na to że puszczając psa bez kagańca wyrażają zgodę na odstrzelenie go i tyle tak samo z kotami jeśli kot poluje w łowisku to powinien być odstrzelony może utrata któregoś z kolei psa zmusiła by tych "właścicieli" do zaopiekowania się swoim pupilem. Te sarny jest to pewne że zagryzły je psy sarny są wygłodzone i osłabione nie mają siły uciekać po wysokim śniegu a psy sprawnie sie po nim poruszają i zabijają dla przyjemności. Nie były to żadne wściekłe jenoty z Białorusi prędzej zdziczała ania a może yeti co?
widać że nie macie nic wspólnego z łowiectwem tylko dużo gadacie na temat o którym nie macie pojęcia.
Psy goniące po polach nawet puszczane przy właściciela bez kagańca powinny być odstrzeliwane a ich właściciele surowo karani wtedy wychodziło by na to że puszczając psa bez kagańca wyrażają zgodę na odstrzelenie go i tyle tak samo z kotami jeśli kot poluje w łowisku to powinien być odstrzelony może utrata któregoś z kolei psa zmusiła by tych "właścicieli" do zaopiekowania się swoim pupilem. Te sarny jest to pewne że zagryzły ... rozwiń
Avatar
-ktoś- / 26 lutego 2010 o 15:13
~ania~ napisał:
Przykre, ale prawdziwe- NAJGORSZYMI zwierzętami są niektórzy ludzie, zwłaszcza tacy , których wyhodowano , a nie wychowano....Brak miłości i czułości sprawia, że nie mają serca ani dla innych ludzi , ani dla zwierząt- szczególnie te drugie traktują jak rzeczy, a nie żywe istoty. To przez takich okrutnych ludzi ginie niepotrzebnie tyle niewinnych , bezbronnych zwierząt. Dla takich zwyrodnialców powinny być wysokie kary grzywny, albo pozbawienie wolności. Każdy NORMALNY człowiek dba o swoje zwierzęta, a BYDLAK zawsze będzie tylko BYDLAKIEM- bez uczuć i bez sumienia.

Całkowicie się z Tobą zgadzam . Gdyby ludzie opiekowali się zwierzętami , jak należy , nie dochodziłoby do takich sytuacji. Każde zwierzę potrzebuje do przeżycia jedzenia, jak nie dostanie od człowieka, musi zapolować. Jednak nie chce mi się wierzyć ,że te sarenki zagryzły zdziczałe, wygłodniałe psy. Ile tych psów musiałoby być ,żeby zrobić takie spustoszenie wśród sarenek ? Gdyby nawet były to psy , to zagryzałyby się między sobą, a śladów na to brak. Według mnie , jest to jakaś dzika nagonka na te zwierzęta. Wymyślano już grypy ,,ptasie", ,,świńskie", ,,kozie" ( tzw grypa,,Q")- zabijano tyle niczemu niewinnych zwierząt, teraz zabrano się za wykańczanie psów, bo zagryzają sarny. To wszystko jest jakieś chore. Komu i dlaczego przeszkadzają zwierzęta ? Ludzie opamiętajcie się, bo jeszcze troszkę i nas zaczną wybijać ( już powoli wykańcza się ludzi - prawda Pani Minister Zdrowia?). Dokąd to wszystko zmierza??????????????

Całkowicie się z Tobą zgadzam . Gdyby ludzie opiekowali się zwierzętami , jak należy , nie dochodziłoby do takich sytuacji. Każde zwierzę potrzebuje do przeżycia jedzenia, jak nie dostanie od człowieka, musi zapolować. Jednak nie chce mi się wierzyć ,że te sarenki zagryzły zdziczałe, wygłodniałe psy. Ile tych psów musiałoby być ,żeby zrobić takie spustoszenie wśród sarenek ? Gdyby nawet były to psy , to zagryzałyby się między sobą, a śladów na to brak. Według mnie , jest to jakaś dzika nagonka na te zwierzęta. Wymyślano ... rozwiń
Avatar
~ania~ / 26 lutego 2010 o 13:02
Przykre, ale prawdziwe- NAJGORSZYMI zwierzętami są niektórzy ludzie, zwłaszcza tacy , których wyhodowano , a nie wychowano....Brak miłości i czułości sprawia, że nie mają serca ani dla innych ludzi , ani dla zwierząt- szczególnie te drugie traktują jak rzeczy, a nie żywe istoty. To przez takich okrutnych ludzi ginie niepotrzebnie tyle niewinnych , bezbronnych zwierząt. Dla takich zwyrodnialców powinny być wysokie kary grzywny, albo pozbawienie wolności. Każdy NORMALNY człowiek dba o swoje zwierzęta, a BYDLAK zawsze będzie tylko BYDLAKIEM- bez uczuć i bez sumienia.
Avatar
Gość / 26 lutego 2010 o 08:46
Czytając te wszystkie komentarze to mogę śmiało stwierdzić, że było to zbiorowe samobójstwo !!!!!
Avatar
Gość / 25 lutego 2010 o 15:30
~ania~ napisał:
Jedyne wyjście z sytuacji , to powybijać ludzi , którzy nie potrafią opiekować się swoimi zwierzętami. Dlaczego większość z was , chce powybijać psy? W czym one są winne ? Zabijesz psa sąsiada , który nieodpowiednio nim się opiekuje, a on wezmie następnego i to samo zrobi, czyli NIC. I co znowu karzesz zabić psa , a jego właściciela zostawisz w spokoju ? Ludzie , większość z was jest bezmózgowcami. Najlepiej powybijać wszystkie zwierzęta, a potem to, co chodzi , lata i pełza. Póżniej powybijajmy się nawzajem i będzie spokój. Coście się tak psów uczepili ? A może to te wściekłe jenoty z Białorusi narobiły tyle szkód ? Jednego wałęsającego się psa ktoś zabił i już zaczęła się na nie nagonka.... Co za deb***izm ....

dokladnie popieram wybic tych ludzi co puszczaja psy

dokladnie popieram wybic tych ludzi co puszczaja psy rozwiń
Avatar
~ania~ / 25 lutego 2010 o 15:25
Gość napisał:
moim zdaniem powinno sie uspic takie psy,skoro własciciele sie nimi nie interesuja i w dodatku maja juz polowania we krwi to lepiej niech ich nie bedzie.U mojej cioci na wsi tez sasiedzi puszczaja samopas psy a te robia co chca.Wpadaja na inne podwórka łapia co popadnie ganiaja sarny,roznosza padłe zwierzeta.A zwracanie uwagi nie przynosi rezultatu.skoro nie dociera to lepiej uspic bo i tak te psy nie pilnuja gospodarstwa tylko same siebie

Jedyne wyjście z sytuacji , to powybijać ludzi , którzy nie potrafią opiekować się swoimi zwierzętami. Dlaczego większość z was , chce powybijać psy? W czym one są winne ? Zabijesz psa sąsiada , który nieodpowiednio nim się opiekuje, a on wezmie następnego i to samo zrobi, czyli NIC. I co znowu karzesz zabić psa , a jego właściciela zostawisz w spokoju ? Ludzie , większość z was jest bezmózgowcami. Najlepiej powybijać wszystkie zwierzęta, a potem to, co chodzi , lata i pełza. Póżniej powybijajmy się nawzajem i będzie spokój. Coście się tak psów uczepili ? A może to te wściekłe jenoty z Białorusi narobiły tyle szkód ? Jednego wałęsającego się psa ktoś zabił i już zaczęła się na nie nagonka.... Co za deb***izm ....

Jedyne wyjście z sytuacji , to powybijać ludzi , którzy nie potrafią opiekować się swoimi zwierzętami. Dlaczego większość z was , chce powybijać psy? W czym one są winne ? Zabijesz psa sąsiada , który nieodpowiednio nim się opiekuje, a on wezmie następnego i to samo zrobi, czyli NIC. I co znowu karzesz zabić psa , a jego właściciela zostawisz w spokoju ? Ludzie , większość z was jest bezmózgowcami. Najlepiej powybijać wszystkie zwierzęta, a potem to, co chodzi , lata i pełza. Póżniej powybijajmy się nawzajem i będzie spok... rozwiń
Avatar
hubertus / 25 lutego 2010 o 15:22
Widziałem kiedyś myśliwego, który biegał z fuzją na ramieniu oraz pieskiem . może to nic nad zwyczajnego ale robił on to w czasie gdy było to zabronione (był okres kwarantanny były rozrzucane szczepionki dla lisów) W mojej okolicy było 2 ostatnie zające mimo to jednego odstrzelono MYŚLIWI- KŁUSOWNIKI
Avatar
Gość / 25 lutego 2010 o 15:04
moim zdaniem powinno sie uspic takie psy,skoro własciciele sie nimi nie interesuja i w dodatku maja juz polowania we krwi to lepiej niech ich nie bedzie.U mojej cioci na wsi tez sasiedzi puszczaja samopas psy a te robia co chca.Wpadaja na inne podwórka łapia co popadnie ganiaja sarny,roznosza padłe zwierzeta.A zwracanie uwagi nie przynosi rezultatu.skoro nie dociera to lepiej uspic bo i tak te psy nie pilnuja gospodarstwa tylko same siebie
Avatar
Gość / 25 lutego 2010 o 15:03
nie chce mi sie wierzyc ze psy zagryzly tyle saren
sarny sa niedozywione, czyja wina? kto powinien o nie dbac

kto inny wypuszcza te psy jak nie najmadrzejsi na swiecie czyli ludzie?
kara najpierw powinna byc dla ludzi,
az dziw, ze psy spadly z nieba i nagle zagryzly 11 saren....
oczywiscie wczesniej nikt nic nie widzial i nic nie wie
Avatar
wun kundlu / 25 lutego 2010 o 14:53
Nie mów tak do kobiety, bo nigdy nie będziesz pewien czy to przypadkiem nie twoja matka. Czort wie z kogo wypadłeś.
Avatar
~bartek~ / 4 marca 2010 o 14:43
widać że nie macie nic wspólnego z łowiectwem tylko dużo gadacie na temat o którym nie macie pojęcia.
Psy goniące po polach nawet puszczane przy właściciela bez kagańca powinny być odstrzeliwane a ich właściciele surowo karani wtedy wychodziło by na to że puszczając psa bez kagańca wyrażają zgodę na odstrzelenie go i tyle tak samo z kotami jeśli kot poluje w łowisku to powinien być odstrzelony może utrata któregoś z kolei psa zmusiła by tych "właścicieli" do zaopiekowania się swoim pupilem. Te sarny jest to pewne że zagryzły je psy sarny są wygłodzone i osłabione nie mają siły uciekać po wysokim śniegu a psy sprawnie sie po nim poruszają i zabijają dla przyjemności. Nie były to żadne wściekłe jenoty z Białorusi prędzej zdziczała ania a może yeti co?
widać że nie macie nic wspólnego z łowiectwem tylko dużo gadacie na temat o którym nie macie pojęcia.
Psy goniące po polach nawet puszczane przy właściciela bez kagańca powinny być odstrzeliwane a ich właściciele surowo karani wtedy wychodziło by na to że puszczając psa bez kagańca wyrażają zgodę na odstrzelenie go i tyle tak samo z kotami jeśli kot poluje w łowisku to powinien być odstrzelony może utrata któregoś z kolei psa zmusiła by tych "właścicieli" do zaopiekowania się swoim pupilem. Te sarny jest to pewne że zagryzły ... rozwiń
Avatar
-ktoś- / 26 lutego 2010 o 15:13
~ania~ napisał:
Przykre, ale prawdziwe- NAJGORSZYMI zwierzętami są niektórzy ludzie, zwłaszcza tacy , których wyhodowano , a nie wychowano....Brak miłości i czułości sprawia, że nie mają serca ani dla innych ludzi , ani dla zwierząt- szczególnie te drugie traktują jak rzeczy, a nie żywe istoty. To przez takich okrutnych ludzi ginie niepotrzebnie tyle niewinnych , bezbronnych zwierząt. Dla takich zwyrodnialców powinny być wysokie kary grzywny, albo pozbawienie wolności. Każdy NORMALNY człowiek dba o swoje zwierzęta, a BYDLAK zawsze będzie tylko BYDLAKIEM- bez uczuć i bez sumienia.

Całkowicie się z Tobą zgadzam . Gdyby ludzie opiekowali się zwierzętami , jak należy , nie dochodziłoby do takich sytuacji. Każde zwierzę potrzebuje do przeżycia jedzenia, jak nie dostanie od człowieka, musi zapolować. Jednak nie chce mi się wierzyć ,że te sarenki zagryzły zdziczałe, wygłodniałe psy. Ile tych psów musiałoby być ,żeby zrobić takie spustoszenie wśród sarenek ? Gdyby nawet były to psy , to zagryzałyby się między sobą, a śladów na to brak. Według mnie , jest to jakaś dzika nagonka na te zwierzęta. Wymyślano już grypy ,,ptasie", ,,świńskie", ,,kozie" ( tzw grypa,,Q")- zabijano tyle niczemu niewinnych zwierząt, teraz zabrano się za wykańczanie psów, bo zagryzają sarny. To wszystko jest jakieś chore. Komu i dlaczego przeszkadzają zwierzęta ? Ludzie opamiętajcie się, bo jeszcze troszkę i nas zaczną wybijać ( już powoli wykańcza się ludzi - prawda Pani Minister Zdrowia?). Dokąd to wszystko zmierza??????????????

Całkowicie się z Tobą zgadzam . Gdyby ludzie opiekowali się zwierzętami , jak należy , nie dochodziłoby do takich sytuacji. Każde zwierzę potrzebuje do przeżycia jedzenia, jak nie dostanie od człowieka, musi zapolować. Jednak nie chce mi się wierzyć ,że te sarenki zagryzły zdziczałe, wygłodniałe psy. Ile tych psów musiałoby być ,żeby zrobić takie spustoszenie wśród sarenek ? Gdyby nawet były to psy , to zagryzałyby się między sobą, a śladów na to brak. Według mnie , jest to jakaś dzika nagonka na te zwierzęta. Wymyślano ... rozwiń
Avatar
~ania~ / 26 lutego 2010 o 13:02
Przykre, ale prawdziwe- NAJGORSZYMI zwierzętami są niektórzy ludzie, zwłaszcza tacy , których wyhodowano , a nie wychowano....Brak miłości i czułości sprawia, że nie mają serca ani dla innych ludzi , ani dla zwierząt- szczególnie te drugie traktują jak rzeczy, a nie żywe istoty. To przez takich okrutnych ludzi ginie niepotrzebnie tyle niewinnych , bezbronnych zwierząt. Dla takich zwyrodnialców powinny być wysokie kary grzywny, albo pozbawienie wolności. Każdy NORMALNY człowiek dba o swoje zwierzęta, a BYDLAK zawsze będzie tylko BYDLAKIEM- bez uczuć i bez sumienia.
Avatar
Gość / 26 lutego 2010 o 08:46
Czytając te wszystkie komentarze to mogę śmiało stwierdzić, że było to zbiorowe samobójstwo !!!!!
Avatar
Gość / 25 lutego 2010 o 15:30
~ania~ napisał:
Jedyne wyjście z sytuacji , to powybijać ludzi , którzy nie potrafią opiekować się swoimi zwierzętami. Dlaczego większość z was , chce powybijać psy? W czym one są winne ? Zabijesz psa sąsiada , który nieodpowiednio nim się opiekuje, a on wezmie następnego i to samo zrobi, czyli NIC. I co znowu karzesz zabić psa , a jego właściciela zostawisz w spokoju ? Ludzie , większość z was jest bezmózgowcami. Najlepiej powybijać wszystkie zwierzęta, a potem to, co chodzi , lata i pełza. Póżniej powybijajmy się nawzajem i będzie spokój. Coście się tak psów uczepili ? A może to te wściekłe jenoty z Białorusi narobiły tyle szkód ? Jednego wałęsającego się psa ktoś zabił i już zaczęła się na nie nagonka.... Co za deb***izm ....

dokladnie popieram wybic tych ludzi co puszczaja psy

dokladnie popieram wybic tych ludzi co puszczaja psy rozwiń
Avatar
~ania~ / 25 lutego 2010 o 15:25
Gość napisał:
moim zdaniem powinno sie uspic takie psy,skoro własciciele sie nimi nie interesuja i w dodatku maja juz polowania we krwi to lepiej niech ich nie bedzie.U mojej cioci na wsi tez sasiedzi puszczaja samopas psy a te robia co chca.Wpadaja na inne podwórka łapia co popadnie ganiaja sarny,roznosza padłe zwierzeta.A zwracanie uwagi nie przynosi rezultatu.skoro nie dociera to lepiej uspic bo i tak te psy nie pilnuja gospodarstwa tylko same siebie

Jedyne wyjście z sytuacji , to powybijać ludzi , którzy nie potrafią opiekować się swoimi zwierzętami. Dlaczego większość z was , chce powybijać psy? W czym one są winne ? Zabijesz psa sąsiada , który nieodpowiednio nim się opiekuje, a on wezmie następnego i to samo zrobi, czyli NIC. I co znowu karzesz zabić psa , a jego właściciela zostawisz w spokoju ? Ludzie , większość z was jest bezmózgowcami. Najlepiej powybijać wszystkie zwierzęta, a potem to, co chodzi , lata i pełza. Póżniej powybijajmy się nawzajem i będzie spokój. Coście się tak psów uczepili ? A może to te wściekłe jenoty z Białorusi narobiły tyle szkód ? Jednego wałęsającego się psa ktoś zabił i już zaczęła się na nie nagonka.... Co za deb***izm ....

Jedyne wyjście z sytuacji , to powybijać ludzi , którzy nie potrafią opiekować się swoimi zwierzętami. Dlaczego większość z was , chce powybijać psy? W czym one są winne ? Zabijesz psa sąsiada , który nieodpowiednio nim się opiekuje, a on wezmie następnego i to samo zrobi, czyli NIC. I co znowu karzesz zabić psa , a jego właściciela zostawisz w spokoju ? Ludzie , większość z was jest bezmózgowcami. Najlepiej powybijać wszystkie zwierzęta, a potem to, co chodzi , lata i pełza. Póżniej powybijajmy się nawzajem i będzie spok... rozwiń
Avatar
hubertus / 25 lutego 2010 o 15:22
Widziałem kiedyś myśliwego, który biegał z fuzją na ramieniu oraz pieskiem . może to nic nad zwyczajnego ale robił on to w czasie gdy było to zabronione (był okres kwarantanny były rozrzucane szczepionki dla lisów) W mojej okolicy było 2 ostatnie zające mimo to jednego odstrzelono MYŚLIWI- KŁUSOWNIKI
Avatar
Gość / 25 lutego 2010 o 15:04
moim zdaniem powinno sie uspic takie psy,skoro własciciele sie nimi nie interesuja i w dodatku maja juz polowania we krwi to lepiej niech ich nie bedzie.U mojej cioci na wsi tez sasiedzi puszczaja samopas psy a te robia co chca.Wpadaja na inne podwórka łapia co popadnie ganiaja sarny,roznosza padłe zwierzeta.A zwracanie uwagi nie przynosi rezultatu.skoro nie dociera to lepiej uspic bo i tak te psy nie pilnuja gospodarstwa tylko same siebie
Avatar
Gość / 25 lutego 2010 o 15:03
nie chce mi sie wierzyc ze psy zagryzly tyle saren
sarny sa niedozywione, czyja wina? kto powinien o nie dbac

kto inny wypuszcza te psy jak nie najmadrzejsi na swiecie czyli ludzie?
kara najpierw powinna byc dla ludzi,
az dziw, ze psy spadly z nieba i nagle zagryzly 11 saren....
oczywiscie wczesniej nikt nic nie widzial i nic nie wie
Avatar
wun kundlu / 25 lutego 2010 o 14:53
Nie mów tak do kobiety, bo nigdy nie będziesz pewien czy to przypadkiem nie twoja matka. Czort wie z kogo wypadłeś.
Zobacz wszystkie komentarze 28

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Liga Mistrzów dla Realu Madryt!

Liga Mistrzów dla Realu Madryt! 0 1

W rozegranym w Kijowie finale najważniejszych europejskich rozgrywek „Królewscy” pokonali Liverpool 3:1. Bohaterem spotkania okazał się Gareth Bale, który zdobył dwa gole, a antybohaterem– bramkarz ekipy z Wysp Brytyjskich – Loris Karius

Cechy wolicjonalne ważniejsze niż technika i taktyka, czyli opinie po meczu Chełmianka – Motor

Cechy wolicjonalne ważniejsze niż technika i taktyka, czyli opinie po meczu Chełmianka – Motor 7 1

Motor przedłużył swoje nadzieje na awans do II ligi dzięki sobotniej wygranej z Chełmianką (2:0). Jak spotkanie oceniają trenerzy obu zespołów?

Maria Chomentowska, architekt, mistrzyni skrytości. Jej rozwiązania sprzed lat wciąż są nowatorskie
galeria

Maria Chomentowska, architekt, mistrzyni skrytości. Jej rozwiązania sprzed lat wciąż są nowatorskie 0 2

Nie była ani szczupła, ani gruba. Ani wysoka, ani niska. Włosy? Ciemny blond. Chyba. Pani Maria. Maria Chomentowska. Mistrzyni skrytości. Perfekcyjna i pracowita. Architekt wnętrz, projektantka. Zaproponowane przez nią kilkadziesiąt lat temu rozwiązania, nadal są nowatorskie. I świetnie się sprawdzają. Jej życie zawodowe podzielone na kilka okresów, dopiero teraz doczekało się pierwszej monograficznej wystawy i opracowania. Życie prywatne zostanie prywatnym już chyba na zawsze. Gdy najbliżsi chcieli zacząć zadawać pytania, już nie miał kto odpowiadać. Znajomi nigdy nie pytali, bo czuli, że pytać nie powinni

Radomiak – Wisła 2:2. Puławy żegnają się z drugą ligą

Radomiak – Wisła 2:2. Puławy żegnają się z drugą ligą 2 12

Kolejki cudów nie było. Wisła powalczyła w Radomiu, ale urwała gospodarzom tylko jeden punkt po remisie 2:2. Znicz Pruszków i MKS Kluczbork wygrały swoje mecze. A to oznacza, że puławianie muszą przełknąć bardzo gorzką pigułkę. Właśnie zaliczyli drugi spadek z rzędu i w następnym sezonie zagrają w III lidze

"Czułe guziczki" nie są dla wszystkich
wiersze między newsami

"Czułe guziczki" nie są dla wszystkich 0 0

Amerykanka, kolekcjonerka sztuki, przyjaciółka Picassa, Hemingway’a i Fitzgeralda pisała także wiersze. Na koniec naszej poetyckiej akcji – spotkanie z Gertrude Stein. Bądźcie dzielni

Avia – Podhale 1:4. Pierwsza wiosenna porażka u siebie

Avia – Podhale 1:4. Pierwsza wiosenna porażka u siebie 5 8

Piłkarze ze Świdnika ponieśli pierwszą w rundzie wiosennej porażkę na swoim stadionie. Zespół trenera Dominika Bednarczyka przegrał z Podhalem Nowy Targ 1:4, choć jako pierwszy zdobył tego dnia bramkę

MKS Ryki – Stal Kraśnik 0:9. Sobotnie wyniki meczów IV Ligi

MKS Ryki – Stal Kraśnik 0:9. Sobotnie wyniki meczów IV Ligi 40 7

Opromieniona awansem do III ligi Stal Kraśnik dokonała kolejnej egzekucji. Tym razem zespół trenera Daniela Szewca rozgromił w Rykach tamtejszy MKS aż 9:0, a cztery gole zdobył Filip Drozd

Lublin: Pikieta i przepychanki przed spotkaniem z Morawieckim. Premier odpowiedział [wideo, zdjęcia]
galeria
film

Lublin: Pikieta i przepychanki przed spotkaniem z Morawieckim. Premier odpowiedział [wideo, zdjęcia] 236 52

Do pikiety doszło przed dzisiejszym spotkaniem premiera Mateusza Morawieckiego z mieszkańcami Lublina

Chełmianka - Motor 0:2 (zapis relacji na żywo)

Chełmianka - Motor 0:2 (zapis relacji na żywo) 3 16

Motor pokonał w sobotę Chełmiankę 2:0 i przedłużył nadzieje na awans do II ligi. Swój mecz wygrała jednak także Resovia i podopieczni trenera Piotra Zasady ciągle tracą do rywali cztery punkty.

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków"
galeria

Premier Mateusz Morawiecki w Białej Podlaskiej: "Spełniamy marzenia Polaków" 62 64

Premier Mateusz Morawiecki przekazał klucze lokatorom Mieszkań Plus w Białej Podlaskiej. – Tu rozpoczynamy program który jest alternatywą dla rzeczywistości która do tej pory panowała – powiedział szef rządu.

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum"

Zarząd puławskich Azotów odpowiada związkowcom: Nie będzie "Bizancjum" 1 6

Władze puławskich Zakładów Azotowych odpowiadają na zarzuty wysuwane przez związkowców o wysokich kosztach utrzymania menedżerów nowego pionu handlowego. Kopiowanie „bizantyjskich zwyczajów”, jak zapewnia zarząd firmy, to nieprawda

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie

Przeczytaj zanim wybierzesz się na imprezę lub przyjęcie 0 0

Tylko wnikliwy obserwator, a takim był pan Larkin, potrafi określić pozycję społeczną patrząc w kieliszek. W czyjś kieliszek. I w swój kieliszek

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Setki światełek zaświeciły podczas koncertu w Lublinie [zdjęcia] 22 1

Drugiego dnia Kulturaliów w Lublinie zobaczyć można było m.in. Kamp!, The Dumplings i Myslovitz

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana

Górnik gra z Rakowem. Liczy się tylko wygrana 1 2

PIŁKARSKA NICE I LIGA Do zakończenia sezonu pozostały już tylko dwie kolejki. W niedzielę o godzinie 12:45 łęcznianie zagrają na swoim stadionie z Rakowem Częstochowa. Aby zachować szanse na utrzymanie łęcznianie muszą zwyciężyć i liczyć na to, że w dwóch ostatnich meczach punkty zgubi Stomil Olsztyn

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej
27 maja 2018, 15:00

Piknik Charytatywny w Niedrzwicy Kościelnej 19 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 27 maja o godz. 15 w szkole podstawowej w Niedrzwicy Kościelnej odbędzie się Piknik Charytatywny na rzecz Kingi Bartoszcze i Weroniki Przybycień. W programie m.in. Kabaret PKS.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium
Uwaga czytelniku!
Nie teraz Przeczytaj i wyraź zgodę

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.