Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

5 stycznia 2016 r.
8:28

Awaria biletomatów. Na bilet trzeba czekać nawet do pięciu minut

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 15 A A

Przyjmują pieniądze, ale z wydawaniem biletów się nie spieszą, a zdezorientowani pasażerowie stoją i denerwują się, czy nie zostaną ukarani za jazdę na gapę. Miasto uspokaja: kar w tym przypadku nie będzie. A przyczyn awarii poszukują już serwisanci urządzeń

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Problem dotyczy automatów do sprzedaży biletów, które zamontowane są w pojazdach komunikacji miejskiej. Kłopoty odnotowano już w miniony weekend, gdy urządzenia zaczęły zachowywać się niestandardowo. Nie ma najmniejszych problemów z wybraniem na dotykowym ekranie rodzaju biletu, automaty bez grymaszenia przyjmują monety i bez zarzutów wydają prawidłowo odliczoną resztę. Tyle, że w okienku nie pojawia się wydrukowany bilet.

Kupujący nie wiedzą, co mają w tej sytuacji zrobić: mimo wszystko czekać na bilet, próbować kupić kolejny, czy machnąć ręką i jechać bez biletu.

Prawidłowa odpowiedź na te dylematy brzmi: czekać, bo bilet w końcu powinien się pojawić. – Oczekiwanie na niego trwa nawet do 5 minut – potwierdza Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego. Co będzie jeśli w tym czasie do pojazdu wkroczą kontrolerzy, albo będziemy musieli się przesiąść nie mając biletu? Urzędnicy zapewniają, że pasażerowie nie będą karani za to, że biletomaty mają problem techniczny. W przypadku osób, które zgłoszą nam taką reklamację, oczywiście będziemy ją rozpatrywać na korzyść pasażera.

Dlaczego automaty każą czekać tak długo? – Wystąpił problem z drukarką termiczną, która jest elementem składowym wyposażenia biletomatu. Drukarka prawidłowo drukuje bilet, ale niestety jest on zatrzymywany przez jeden z jej elementów. Stąd bilet nie wypada od razu – tłumaczy Góźdź. Sprawą zajmują się już serwisanci. – Ze wstępnej diagnozy wynika, ze problem nie dotyczy kwestii oprogramowania. Niewykluczone, że na działanie drukarki wpływ mogą mieć utrzymujące się niskie temperatury.

Co ciekawe, wszystkie szwankujące urządzenia zamontowane są w nowych pojazdach, w których wnętrzach jest ciepło. Bez zarzutów działają za to uliczne, a więc stojące na mrozie automaty do sprzedaży biletów.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kierowca / 5 stycznia 2016 o 22:10

Kiedyś biletomatów  nie było i wszystko grało. A teraz wielkie halo...

Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 20:38
był problem z tymi biletomatami zanim zaczęły się mrozy!!! mi przy temperaturze na zewnątrz +10 stopni nie wydał biletu!!
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 18:47
Ciepło to jest albo gdy w środku tłum ludzi albo jak kierowca łaskawie ogrzewanei włączy
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 15:31

Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?

Jak i większość autobusów (73 autosany i 27 mercedesów przegubowych) i trolejbusów (28 bogdanów, 12szt przegubowych trollin i 20 krótkich trollin) jakimi codziennie MPK wozi pasażerów nie należy do MPK a do ZTM. Jednak za utrzymanie ich w sprawności odpowiada dzierżawca - czyli MPK. A żeby było śmieszniej, tylko w 50 pojazdach należących do MPK są biletomaty (20 krótkich mercedesów, 10 długich mercedesach i 20 najstarszych trollinach)... a no i chyba tym autobusie elektrycznym co jeździ na zdędnej nikomu niepotrzebnej poza MPK trasie.

Jak i większość autobusów (73 autosany i 27 mercedesów przegubowych) i trolejbusów (28 bogdanów, 12szt przegubowych trollin i 20 krótkich trollin) jakimi codziennie MPK wozi pasażerów nie należy do MPK a do ZTM. Jednak za utrzymanie ich w sprawności odpowiada dzierżawca - czyli MPK. A żeby było śmieszniej, tylko w 50 pojazdach należących do MPK są biletomaty (20 krótkich mercedesów, 10 długich mercedesach i 20 najstarszych trollinach)... a no i chyba tym autobusie elektrycznym co jeździ na zdędnej nikomu niepotrzebnej poza ... rozwiń

Avatar
Kita / 5 stycznia 2016 o 14:04

Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .

Raczej nie, bo mówię o sytuacji, która wydarzyła sie ponad rok temu i była wczesna ciepła jesień, żadnych ogonów ;) a koleś nie chciał mi sprzedać biletu NA PRZYSTANKU pod Saskim (wsiadłam na litewskim, tam nie ma gdzie kupić, a podeszlam na przystanek równo z autobusem).

Raczej nie, bo mówię o sytuacji, która wydarzyła sie ponad rok temu i była wczesna ciepła jesień, żadnych ogonów ;) a koleś nie chciał mi sprzedać biletu NA PRZYSTANKU pod Saskim (wsiadłam na litewskim, tam nie ma gdzie kupić, a podeszlam na przystanek równo z autobusem).

rozwiń
Avatar
pasażer nonstromo / 5 stycznia 2016 o 13:07

Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".

Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .

Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .

rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 12:33
Nie rozumie problemu biletów a nie można kupić sobie na zapas np 3ch biletów i trzymać je w portfelu przecież to nie ciężar którego nie da się nosić jak się nie ma za grosz rozumu to zawsze bilet kupuje się w ostatniej chwili a jadąc komunikacja i przyglądając się ręce opadają ze aż typu ludzi jest takich a awantury pasażerowie roobia o wszystko tak jak jednym razem babka chciala 5 biletów od kierowcy ulgowych i krzyczała na cały pojazd ze kierowca ja chce oszukać bo za 5biletów wola 8zł jak bilety są po 1.4 i to jest 7zł i pomimo tłumaczeń ze u kierowcy są droższe nie dało żadnego rezultatu to do kwestii tej Pani co twierdzi że kierowcy chamscy są to się dziwić nie można ze to też powodują pasażerowie swoją głupotą bo jak można z taką osobą dojść do porozumienia jak są nierozumni a pozniej to kierowca cham
Nie rozumie problemu biletów a nie można kupić sobie na zapas np 3ch biletów i trzymać je w portfelu przecież to nie ciężar którego nie da się nosić jak się nie ma za grosz rozumu to zawsze bilet kupuje się w ostatniej chwili a jadąc komunikacja i przyglądając się ręce opadają ze aż typu ludzi jest takich a awantury pasażerowie roobia o wszystko tak jak jednym razem babka chciala 5 biletów od kierowcy ulgowych i krzyczała na cały pojazd ze kierowca ja chce oszukać bo za 5biletów wola 8zł jak bilety są po 1.4 i to jest 7zł i pomimo tłumaczeń ... rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 12:08
Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?
Avatar
Kita / 5 stycznia 2016 o 11:56

Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".

Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego... rozwiń

Avatar
Andrzej / 5 stycznia 2016 o 11:27

Dwadzieścia lat temu żeby widzieć ulice z autobusu trzeba było kółeczko sobie wychuchać albo szybe zeskrobać a na podłodze stało sie w posniegowym błocie. Czy kiedyś inni ludzie byli czy juz zapomnieli jaki mamy klimat.

Nie zapomnieli, ale mamy 2016 rok i znacznie rozwiniętą technologię niż te twoje 20 lat temu. Tutaj wymiana praktycznie wszystkich autobusów na nowe, 2 silniki elektryczne, wi-fi, a nie ma na ogrzewanie? Tym bardziej, że niedługo podwyżka biletów?

Po to wszystko się rozwija, aby ludziom lepiej się żyło, a nie z "przymusu".

Nie zapomnieli, ale mamy 2016 rok i znacznie rozwiniętą technologię niż te twoje 20 lat temu. Tutaj wymiana praktycznie wszystkich autobusów na nowe, 2 silniki elektryczne, wi-fi, a nie ma na ogrzewanie? Tym bardziej, że niedługo podwyżka biletów?

Po to wszystko się rozwija, aby ludziom lepiej się żyło, a nie z "przymusu".

rozwiń
Avatar
kierowca / 5 stycznia 2016 o 22:10

Kiedyś biletomatów  nie było i wszystko grało. A teraz wielkie halo...

Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 20:38
był problem z tymi biletomatami zanim zaczęły się mrozy!!! mi przy temperaturze na zewnątrz +10 stopni nie wydał biletu!!
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 18:47
Ciepło to jest albo gdy w środku tłum ludzi albo jak kierowca łaskawie ogrzewanei włączy
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 15:31

Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?

Jak i większość autobusów (73 autosany i 27 mercedesów przegubowych) i trolejbusów (28 bogdanów, 12szt przegubowych trollin i 20 krótkich trollin) jakimi codziennie MPK wozi pasażerów nie należy do MPK a do ZTM. Jednak za utrzymanie ich w sprawności odpowiada dzierżawca - czyli MPK. A żeby było śmieszniej, tylko w 50 pojazdach należących do MPK są biletomaty (20 krótkich mercedesów, 10 długich mercedesach i 20 najstarszych trollinach)... a no i chyba tym autobusie elektrycznym co jeździ na zdędnej nikomu niepotrzebnej poza MPK trasie.

Jak i większość autobusów (73 autosany i 27 mercedesów przegubowych) i trolejbusów (28 bogdanów, 12szt przegubowych trollin i 20 krótkich trollin) jakimi codziennie MPK wozi pasażerów nie należy do MPK a do ZTM. Jednak za utrzymanie ich w sprawności odpowiada dzierżawca - czyli MPK. A żeby było śmieszniej, tylko w 50 pojazdach należących do MPK są biletomaty (20 krótkich mercedesów, 10 długich mercedesach i 20 najstarszych trollinach)... a no i chyba tym autobusie elektrycznym co jeździ na zdędnej nikomu niepotrzebnej poza ... rozwiń

Avatar
Kita / 5 stycznia 2016 o 14:04

Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .

Raczej nie, bo mówię o sytuacji, która wydarzyła sie ponad rok temu i była wczesna ciepła jesień, żadnych ogonów ;) a koleś nie chciał mi sprzedać biletu NA PRZYSTANKU pod Saskim (wsiadłam na litewskim, tam nie ma gdzie kupić, a podeszlam na przystanek równo z autobusem).

Raczej nie, bo mówię o sytuacji, która wydarzyła sie ponad rok temu i była wczesna ciepła jesień, żadnych ogonów ;) a koleś nie chciał mi sprzedać biletu NA PRZYSTANKU pod Saskim (wsiadłam na litewskim, tam nie ma gdzie kupić, a podeszlam na przystanek równo z autobusem).

rozwiń
Avatar
pasażer nonstromo / 5 stycznia 2016 o 13:07

Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".

Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .

Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .

rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 12:33
Nie rozumie problemu biletów a nie można kupić sobie na zapas np 3ch biletów i trzymać je w portfelu przecież to nie ciężar którego nie da się nosić jak się nie ma za grosz rozumu to zawsze bilet kupuje się w ostatniej chwili a jadąc komunikacja i przyglądając się ręce opadają ze aż typu ludzi jest takich a awantury pasażerowie roobia o wszystko tak jak jednym razem babka chciala 5 biletów od kierowcy ulgowych i krzyczała na cały pojazd ze kierowca ja chce oszukać bo za 5biletów wola 8zł jak bilety są po 1.4 i to jest 7zł i pomimo tłumaczeń ze u kierowcy są droższe nie dało żadnego rezultatu to do kwestii tej Pani co twierdzi że kierowcy chamscy są to się dziwić nie można ze to też powodują pasażerowie swoją głupotą bo jak można z taką osobą dojść do porozumienia jak są nierozumni a pozniej to kierowca cham
Nie rozumie problemu biletów a nie można kupić sobie na zapas np 3ch biletów i trzymać je w portfelu przecież to nie ciężar którego nie da się nosić jak się nie ma za grosz rozumu to zawsze bilet kupuje się w ostatniej chwili a jadąc komunikacja i przyglądając się ręce opadają ze aż typu ludzi jest takich a awantury pasażerowie roobia o wszystko tak jak jednym razem babka chciala 5 biletów od kierowcy ulgowych i krzyczała na cały pojazd ze kierowca ja chce oszukać bo za 5biletów wola 8zł jak bilety są po 1.4 i to jest 7zł i pomimo tłumaczeń ... rozwiń
Avatar
Gość / 5 stycznia 2016 o 12:08
Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?
Avatar
Kita / 5 stycznia 2016 o 11:56

Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".

Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego... rozwiń

Avatar
Andrzej / 5 stycznia 2016 o 11:27

Dwadzieścia lat temu żeby widzieć ulice z autobusu trzeba było kółeczko sobie wychuchać albo szybe zeskrobać a na podłodze stało sie w posniegowym błocie. Czy kiedyś inni ludzie byli czy juz zapomnieli jaki mamy klimat.

Nie zapomnieli, ale mamy 2016 rok i znacznie rozwiniętą technologię niż te twoje 20 lat temu. Tutaj wymiana praktycznie wszystkich autobusów na nowe, 2 silniki elektryczne, wi-fi, a nie ma na ogrzewanie? Tym bardziej, że niedługo podwyżka biletów?

Po to wszystko się rozwija, aby ludziom lepiej się żyło, a nie z "przymusu".

Nie zapomnieli, ale mamy 2016 rok i znacznie rozwiniętą technologię niż te twoje 20 lat temu. Tutaj wymiana praktycznie wszystkich autobusów na nowe, 2 silniki elektryczne, wi-fi, a nie ma na ogrzewanie? Tym bardziej, że niedługo podwyżka biletów?

Po to wszystko się rozwija, aby ludziom lepiej się żyło, a nie z "przymusu".

rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Międzyrzec Podlaski: Powstanie nowe przedszkole i żłobek

Międzyrzec Podlaski: Powstanie nowe przedszkole i żłobek 0 0

W Międzyrzecu Podlaskim powstanie nowe przedszkole i żłobek. Miasto właśnie ogłosiło przetarg na projekt budowlany. Obiekty mają powstać przy osiedlu wielorodzinnym Brzeska –Wyszyńskiego, które wciąż się rozbudowuje.

Lublin: Festiwal organowy w kościele na Czubach

Lublin: Festiwal organowy w kościele na Czubach 0 0

Setna rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości i 40 rocznica pontyfikatu Jana Pawła II to główne tematy XXII Międzynarodowego Festiwalu Organowego Lublin-Czuby. Cykl koncertów w kościele p.w. Św. Rodziny rozpocznie się 27 czerwca i potrwa do połowy października.

Dni Włodawy 2018: Koncert Beaty Kozidrak
30 czerwca 2018, 0:00

Dni Włodawy 2018: Koncert Beaty Kozidrak 1 0

Co Gdzie Kiedy. W dniach 30 czerwca - 1 lipca we Włodawie na Placu Targowym przy ul. Lubelskiej odbędzie się wielkie święto miasta - Dni Włodawy 2018. Obchody uświetni występ Beaty Kozidrak!

Koncert Garou na jublieusz w Lublinie
9 listopada 2018, 19:00

Koncert Garou na jublieusz w Lublinie 0 0

Co Gdzie Kiedy. W tym roku słynny Garou obchodzi jubileusz 20-lecia pracy artystycznej. Z tej okazji Kanadyjczyk rusza w trasę koncertową po Polsce, w ramach której zawita również do Lublina. Koncert odbędzie się 9 listopada o godz. 19 w Hali Globus (ul. Kazimierza Wielkiego 8).

Jak podróżować bezpiecznie? Akcja na dworcu w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Jak podróżować bezpiecznie? Akcja na dworcu w Lublinie [zdjęcia] 0 1

O zasadach bezpiecznego podróżowania przypominano na dworcu autobusowym w Lublinie. Dwugodzinną akcję z okazji rozpoczęcia wakacji zorganizowała zarządzająca obiektem spółka Lubelskie Dworce.

Spektakl „Zły” na Wirydarzu CK
25 czerwca 2018, 21:00

Spektakl „Zły” na Wirydarzu CK 1 0

W poniedziałek, wtorek i środę na Wirydarzu Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) spektakl, który swoją premierę miał już dziewięć lat temu, ale nadal cieszy się wielkim uznaniem nie tylko lubelskiej publiczności.

Wchodzili w nocy do mieszkań, byli bezwzględni dla ofiar. Czterej Ukraińcy zatrzymani
galeria

Wchodzili w nocy do mieszkań, byli bezwzględni dla ofiar. Czterej Ukraińcy zatrzymani 26 7

Nocą wchodzili do mieszkań, wiązali swoje ofiary i okradali z kosztowności. Policjanci zatrzymali czterech Ukraińców.

Leszek Bartnicki odchodzi z Motoru Lublin

Leszek Bartnicki odchodzi z Motoru Lublin 0 3

PIŁKARSKA III LIGA Leszek Bartnicki żegna się ze stanowiskiem prezesa Motoru Lublin. To efekt kolejnego nieudanego sezonu żółto-biało-niebieskich zakończonego kolejnym brakiem awansu do wyższej klasy rozgrywkowej

Zmiany w parafiach w woj. lubelskim. Gdzie będą nowi proboszczowie? [LISTA]

Zmiany w parafiach w woj. lubelskim. Gdzie będą nowi proboszczowie? [LISTA] 17 5

Proboszcz z Markuszowa (powiat puławski) pokieruje parafią w Fajsławicach (powiat krasnostawski). Zaś w podlubelskich Niemcach po przejściu na emeryturę ks. kan. Krzysztofa Galewskiego nowym gospodarzem parafii będzie ks. dr Mirosław Skałban. W niedzielę wierni parafii archidiecezji lubelskiej poznali szczegóły podjętych przez abpa Stanisława Budzika decyzji personalnych.

Lubelska premiera filmu "Czy czeka nas koniec?"
25 czerwca 2018, 19:00

Lubelska premiera filmu "Czy czeka nas koniec?" 2 0

Co Gdzie Kiedy. Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża zaprasza na premierę filmu Czy czeka nas koniec? w reżyserii Fishera Stevensa. Produkcję z Leonardo DiCaprio zobaczymy 25 czerwca o godz. 19 w Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12).

Pride of Poland 2018 i Summer Sale: Znamy listę koni na aukcję

Pride of Poland 2018 i Summer Sale: Znamy listę koni na aukcję 2 1

32 konie zostaną wystawione na aukcjach Pride of Poland i Summer Sale w Janowie Podlaskim. Właśnie odbyła się premiera aukcyjnego katalogu.

Ojciec podpalił kombajn i ciągnik synowi. Bo nie dogadywał się z wnuczkiem
galeria

Ojciec podpalił kombajn i ciągnik synowi. Bo nie dogadywał się z wnuczkiem 18 5

Policjanci zatrzymali 72-latka, który podpalił kombajn i ciągnik należący do jego syna. Straty? 80 tys. zł.

MUNDIAL 2018. Nawałka i Lewandowski tłumaczą się z klęski kadry
galeria

MUNDIAL 2018. Nawałka i Lewandowski tłumaczą się z klęski kadry 0 1

MUNDIAL 2018 Po wysokiej porażce z Kolumbią selekcjoner Adam Nawałka i kapitan kadry Robert Lewandowski spotkali się z dziennikarzami. Selekcjoner nie chciał powiedzieć czy po Mundialu pożegna się z kadrą i starał się wyjaśnić przyczyny dwóch porażek na turnieju w Rosji

Dźgnął kolegę nożem w okolice serca. Na ławie oskarżonych także siostra i matka

Dźgnął kolegę nożem w okolice serca. Na ławie oskarżonych także siostra i matka 4 3

Dawid poczuł szczypanie i dostrzegł spływającą krew. Dopiero po chwili zrozumiał, że został dźgnięty nożem w okolice serca. Ugodził go kolega, któremu teraz grozi nawet dożywocie. Na wyrok czeka także matka napastnika, która kazała mu wyrzucić narzędzie zbrodni oraz siostra, która umyła nóż.

Pięć zawodniczek MKS Perły Lublin zagrało przeciwko Japonii

Pięć zawodniczek MKS Perły Lublin zagrało przeciwko Japonii 0 0

Reprezentacja Polski przegrała dwa spotkania z Japonią. W konfrontacjach z Azjatkami wystąpiło aż 5 zawodniczek MKS Perła

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.