sobota, 25 listopada 2017 r.

Lublin

Dziennikarze Radia Lublin zwolnieni podczas audycji

  Edytuj ten wpis
Dodano: 11 marca 2010, 09:25
Autor: (drs)

Współpracownicy Radia Lublin Paweł Bobołowicz i Wojciech Pokora pożegnali się z rozgłośnią. We wtorek w połowie audycji dostali pisma informujące o zakończeniu współpracy.

– Wcześniej nasz kierownik poinformował, że od tej pory będziemy musieli uzgadniać tematykę naszych audycji. Nie zgodziliśmy się – mówi Bobołowicz, który wraz z Pokorą prowadził godzinny, poświęcony problematyce wschodniej program "Orient Express”.

Twierdzi, że prawdziwym powodem rozstania mogło być to, że w internetowej telewizji, którą niedawno założyli krytykowali obsadę kluczowych stanowisk w spółce, w tym wybór Lecha Szymańczyka na stanowisko szefa rady nadzorczej.

Radio Lublin tłumaczy, że powodem zakończenia współpracy były m.in. sięgające kilku tysięcy złotych zaległości w rozliczaniu delegacji i rozmów telefonicznych. – Tak, są zaległości, ale wyjazdy na Wschód są kosztowne, rozmowy telefoniczne prowadzimy m.in. z Moskwą i Kijowem, a rozliczanie tych wydatków nie zależy tylko od nas – mówi Bobołowicz i podkreśla, że w Radiu Lublin są pracownicy z większymi zaległościami.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
kromka
SZAMAN
szaman
(17) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

kromka
kromka (2 czerwca 2010 o 20:27) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ten jan ostrzyca, który się tak głupio wypowiada, to znany pajac forumowy, piszący głupoty na różnych forach; teraz znalazł to. Co do meritum, to źle się stało, ze tacy nietuzinkowi dziennikarze wylatują z roboty.
Rozwiń
SZAMAN
SZAMAN (2 czerwca 2010 o 10:48) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
MOŻE ON I MA ŁADNY PRAWICOWY ŻYCIORYS ALE TYLKO TEN OFICJALNY.
JEST KILKA OSÓB KTÓRE ZNAJĄ JEGO PRAWDZIĄ PRZESZŁOŚĆ.
A CO DO UDAWANIA... NO CÓZ BOBOŁOWICZ NIC INNEGO W ŻYCIU NIE POTRAFI...
Rozwiń
szaman
szaman (2 czerwca 2010 o 10:41) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
radio lublin pozbyło się 2 oszustów.
bobołowicz to stary złodziej i kombinator, a pokora latał za nim jak piesek jeszcze za czasów FMD( FUNDACJA MŁODA DEMOKRACJA) lub jak ktoś woli(FRAKCJA MŁODYCH DURNIÓW)
zawsze patrzyli tylko jak wykorzystać wolontariuszy fundacji.
wreszcie ktoś sie na nich poznał i wywalił na zbitą twarz.

cała ta fundacja której agnieszka bobołowicz (żona pawła) była prezesem bazowała tylko na głupich ludziach którzy tam przychodzili i odwalali za nich całą robotę, a panowie:
PAWEŁ BOBOŁOWICZ
PRZEMYSŁAW NAKLICKI
PAWEŁ NAKLICKI
WOJCIECH POKORA
MACIEJ TORUJ
oraz pani AGNIESZKA BOBOŁOWICZ liczyli pieniądze.
Rozwiń
nick
nick (11 marca 2010 o 16:04) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Radio lublin i TVL to kaszana do kwadratu z małymi wyjątkami. A wyjątkiem jest Pan Jerzy Janiszewski i jego audycje. Co do reszty mam mieszane uczucia. Gdyby nie Lista przebojów instrumentalnych itp. to radia lublin mogło by nie być jak dla mnie. Poza tym mam wrażenie że "Radio Lublin" powinno się nazywać "Radio Budka Suflera spółka z.o.o".
Rozwiń
mosquito
mosquito (11 marca 2010 o 15:09) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
I słusznie ! Stare chłopy a uwierzyli w niezależność mediów, wstyd.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (17)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!