piątek, 18 sierpnia 2017 r.

Lublin

Lista faszystów Antify: Wśród 450 osób jest 9 z Lublina

Dodano: 10 stycznia 2012, 17:30
Autor: Rafał Panas

 (Screen ze strony antify)
(Screen ze strony antify)

Antyfaszyści umieścili w Internecie nazwiska i adresy osób, których podejrzewają o przekonania nazistowskie. I zachęcają do "podjęcia działań w nich wymierzonych”. – Nie jestem neonazistą, zawiadamiam policję – zapowiada jedna z osób, które znalazły się na liście.

Kilka dni temu hakerzy z grupy Anonymous zaatakowali strony organizacji neonazistowskich, skrajnie prawicowej niemieckiej partii NPD i firm, których ubrania lubią nosić neonaziści (np. Thor Steinar). Wykradli bazy danych i umieścili w Internecie nazwiska, adresy zamieszkania, numery telefonów i adresy e-mail tysięcy osób z całego świata. Na stronie Polskiej Antify znalazły dane 450 "polskich kontaktów”. Wśród nich jest 9 mieszkańców Lublina i po jednej osobie z Puław i Łęcznej.

– Zachęcamy do przejrzenia listy, i podjęcia działań wymierzonych w osoby na niej figurujące, nikt nie wziął się tam z przypadku – zachęcają antyfaszyści. Piszą też o "konieczności fizycznej konfrontacji” z neonazistami.

Na liście Antify Polska znalazł się pan Krzysztof z Lublina. – Nie mam bladego pojęcia, dlaczego – mówi. I zapowiada zawiadomienie policji i prokuratury. – Nie jestem prawnikiem, ale każdy zauważy tam groźby karalne, podżeganie do przestępstw, nie mówiąc już o bezprawnym podawaniu danych osobowych.

Pan Krzysztof udziela się na prawicowych forach internetowych. Był jedną z osób, które prawie dwa lata temu protestowały przeciwko koncertowi w lubelskim klubie Tektura reklamowanym plakatem z uśmiechniętym Stalinem i ciałami oficerów zamordowanych w Katyniu. Dziś nie chce tego komentować.

– Osoby umieszczone na tej liście mogą nas zawiadomić, jeśli czują się zagrożone – informuje Jadwiga Nowak, szefowa Prokuratury Rejonowej Lublin - Północ.

Kilka lat temu neonaziści na stronie internetowej Redwatch podali nazwiska i adresy osób (w tym sześciu z Lublina), których oskarżyli o homoseksualizm oraz lewicowe i antyfaszystowskie. Mimo interwencji policji i prokuratury strona nadal działa.

Do zamknięcia tego wydania gazety Antifa nie odpowiedziała na przesłane przez nas pytania.
Czytaj więcej o:
Użytkownik niezarejestrowany
Zenek
Smerf Maruda
(53) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (5 kwietnia 2017 o 15:02) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Lewackie cioty.
Rozwiń
Zenek
Zenek (24 stycznia 2016 o 18:47) 0
Zaloguj się, aby oddać głos

Problem w tym, że antifa ma wszystkich radykałów, konserwatystów, patriotów trzeźwo myślących za faszystów, ich poglądy niczym nie różnią się od liberalnej Fundacji Batorego i innych organizacji Sorosa. Lewicowo-anarchistyczne bojówki podobnie jak lewicowo-liberalne organizacje, partie itp. dążą do całkowitego zniszczenia białej kultury, oni nie chcą budować chcą wymieszać rasy, by skłócić dane narody i zniszczyć suwerenność krajów. Ich wrogiem jest biała kultura, historia, suwerenność państw wszystko to dla nich faszyzm, który trzeba zniszczyć.

Rozwiń
Smerf Maruda
Smerf Maruda (14 stycznia 2012 o 02:21) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='folkatka' timestamp='1326446682' post='583033']
Drogi Smerfie, w pierwszych słowach chce Ci podziękowac za kilka pozytywnych słów, jakie napisaleś.......Wiesz - to jest tak, że - jak pisalam - jestem przyzwyczajona do tego, że Przemek codziennie mnnie opluwa. Niemniej jednak - miło przeczytać Twoje słowa.
Pozdrawiam
[/quote]

Ja też Cię pozdrawiam.
Rozwiń
kaktus
kaktus (13 stycznia 2012 o 11:11) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='polocotowiec' timestamp='1326217977' post='582034']
-"prawdziwi Polacy"-to jak dobrze rozumiem takie głąby jak ty,którzy nie potrafią poprawnie sklecić jednego zdania?
[/quote]
Że nie potrafią, jak to mówisz "poprawnie sklecić jednego zdania " to nie zawsze jest ich winą tylko takich ministrów od eukacji jakimi byli i są : Kudrycka (poczytaj Staniszkis),
Hall i nasz rodzimy Stanowski. To ci ludzie i im podobni doprowadzili do tego że nasze dzieci jedynie czym :błyszczą to chińskimi kolorowymi ciszkami....z wiedzą już tak kolorowo nie jest. Ale nie jest i tak źle kiedy mają poczucie POLSKOŚCI .Bardziej obawiałbym się o ciebie bo zdaje się nie rozumiesz problemu co muszę stwierdzić z "BULEM" i brakiem "NADZIEJI" na to że kiedykolwek to zrozumiesz?
Rozwiń
PATRON
PATRON (13 stycznia 2012 o 10:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='folkatka' timestamp='1326367720' post='582699']
Oczywiscie Patronie,
ze w wielu punktach zgadzam sie z Tobą, i moge Cię zapewnić, że mam wiedze na temat ruchu narodowego jako - taką. O zasługach Dmowskiego dla odzyskania niepodległości nie musisz mi mówić (Komitet Narodowy Polski etc.), o Janie MOsdorfie etc. wiem również . O innych rzeczach również. Może dlatego, że narodowcem był mój nauczyciel historii z liceum, który dbał o to, by wiedze tę nam przekazac. jednocześnie człowie ten może być przykładem na to, że bedąc narodowcem, można tez byc prawdziwym antyfaszystą. Dostawał białej goraczki na widok Gwiazd Dawida na szubienia\cach , czy plakatów ku czczi Niewiadomskiego jakie kiedys pojawily sie u nas w mieście. A mimo to - w ruchu narodowym sa rzeczy, z którymi nie moge sie zgodzic - chociazby antysemityzm (tak dawny ja i obecny)i przedwojenne getta ławkowe. Nie moge również nie pamietac o tym, że część z przedwojennych narodowców i ich następców znalazła sie po 1956 w jednej z frakcji PZPR, gdzie poparła czystki 1968 roku. Nie moge również nie pamietac o tym, że osoby o narodowych przekonaniach znalazły sie w PRON. Zjednoczenie Patriotyczne "Grunwald" w latach 80. jak najbardziej serio, opublikowałao "Protokoły Medrców Syjonu". Pisze tak na szybko - bo nie mam czasu teraz się dokształcać. Obecnie zaś - w statucie ONR znajduje sie sprzeciw wobec demokracji. Przyznam, że trudno jest mi się z tym zgodzić. Trudno jest mi sie równiez zgodzic z tym, że częsc ze wspólczesnych narodowców hołduje charakterystycznemu emploi w postaci piaskwych koszul, koalicyjek i "starorzymskiego pozdrowienia". Że na marszach narodowców padaja hasla o "białej Polsce" czy "katolickiej" etc. (gdy tymczasem jeden z bardzioej rozgarnietych narodowcow, których poznalam w zyciu, tłumaczyl mi swego czasu, że np. Dmowski nie ograniczał pojecia narodu polskiego do jakis granic wyznaczonych krwia, pochodzeniem, był obojetny równiez na sprawy religijne - ja jestem katoliczką, ale moi przodkowie byli muzulmanami i dlatego ta spuscizna jest również dla mnie istotna).
To sa rzeczy, na które jestem uczulona. Przseciez nie napiszesz mi, że to nieprawda. Zasadnicvzo - nie mam nic przeciwko jakimkolwiek poglądom. Nie lubie tylko skrajnosci. NIestety, elementy skrajne trafiaja sie wszędzie. W ruchu rekonstrukcyjnym też sa goście, dla których zabawa w zywa historie jest tylkompretekstem do "bitki i wypitki" Pozdrawiam.

PS w ostatnim nrze "Uwarzam Rze" jest artykuł o dokonujacym sie obecnie wybielaniu przedwojennego ruchu narodowego, polecam.
[/quote]
Pozwól, że przedstawię Ci mój pogląd i wiedzę na kwestie powiedzmy sporne dotyczące Ruchu Narodowego. 1).Niewiadomski-. Sam osobiście nie popieram strzelania do prezydentów, ale trzeba wziąć pod uwagę to, że po latach zniewolenia pierwszym prezydentem Rzeczypospolitej miał być człowiek można powiedzieć znikąd. Teraz wychwala się Narutowicza (bo został zastrzelony), ale tak naprawdę jakie ten człowiek miał osiągnięcia i zasługi dla Polski? W pewnym sensie dla ówczesnych ludzi Narutowicz był kimś w rodzaju Stana Tymińskiego. 2). Getta ławkowe-. Chodziło również o to, aby najwyżej 10% miejsc na polskich uczelniach mogli zajmować Żydzi, by w ten sposób nie blokować dostępu do szkół Polakom. Trzeba pamiętać czasy kiedy to się działo. Pod zaborami Polacy mieli utrudniony dostęp do wiedzy na wyższym poziomie. W czasach II RP Żydzi stanowili około 9% całego społeczeństwa, więc uważam, że 10-procentowy parytet był jak na tamte czasy dość sprawiedliwy. Poza tym ilu (procentowo) Polaków uczyło się w żydowskich szkołach np. w Jesziwie? 3).Współpraca z PZPR po 56 roku-. Tutaj kluczowy jest właśnie ten rok 1956, to kto i jak rządził przed Gomułką. Pamiętaj, że ówcześni ludzie nie wiedzieli co będzie w latach 60, 70 i 80-tych, ale dobrze wiedzieli co się działo w latach 44-56 i kto za to odpowiada. Wiele w tej kwestii wyjaśnia sprawa konfliktu Gomułki z Bremanem i Bierutem w drugiej połowie lat 40-tych. Powstanie "konimformu" i aresztowanie Gomułki. A także sprawa "prawicowo-nacjonalistycznego odchylenia w partii". Na temat współpracy odbiję piłeczkę- Kto współpracował z sowietami po 17 września 39 roku? Jakiej narodowości byli ludzie namaszczeni przez Stalina. Ilu Żydów należało do różnych partii komunistycznych i lewicowych jeszcze przed wojną? Życiorysy Bermana, Borowskiego, Minca, Urbana, Morela, Szechterów, Różańskiego, Wolińskiej, Brystygierowej itd. 4). Współcześni- Obecnie jest cała grupa obywateli polskich, którzy nie wpisują się w podręcznikową definicję Narodu (podręcznik do Wiedzy o społeczeństwie kl.I gimnazjum). Negatywnie wyrażają się o rzeczach, które są dla naszego narodu istotne i ważne. No ja Cię przepraszam, ale np. p. Szczuka, p. Michnik, p.Blumsztain i inni mają "swoje korzenie", ja mogę mieć pretensję do nich, ALE NIE ZA ICH POCHODZENIE TYLKO ZA POSTAWĘ JAKĄ PREZENTUJĄ, więc nie mylmy tego z antysemityzmem. 5). Rok 68- jest ściśle powiązany z okresem do 56 roku (drugie pokolenie, następcy, Kuroń, Michnik, Klub Krzywego Koła).6)."Polska cała tylko biała"- to hasło tyczy się nie tyle rasy, co antyrewolucji. Kolor biały był i jest przeciwieństwem CZERWONEGO stąd to hasło. 7).Kotolicyzm- narodowcy w tym Dmowski uważają Wiarę Katolicką za podstawę moralności członków narodu a także to, że historia naszej państwowości jest nierozerwalnie związana z Kościołem Katolickim i kulturą łacińską. "W stosunkach między członkami narodu kierujemy się zasadami chrześcijańskimi a w stosunkach międzynarodowych stosujemy egoizm państwowy". 8). Mundur- jakie znaczenie ma kolor dla osoby postronnej? Mundur koloru piaskowego i koalicyjki były noszone przez przedwojenny ONR, z których wielu potem walczyło z nazizmem i komunizmem. Dwoma systemami wrogimi Polsce i Polakom, więc w czym problem? To, że mundur komuś się źle kojarzy, to tak naprawdę nie nasza sprawa, tylko tego kto ma takie czy inne skojarzenia. Np. komuś wszystko kojarzy się z "gołą babą" i co ja na to poradzę. Sorki, ze tak długo, ale temat jest szeroki.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (53)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!