wtorek, 17 października 2017 r.

Lublin

S17: Wybrano wykonawcę odcinka Kurów - Bogucin

  Edytuj ten wpis
Dodano: 27 stycznia 2011, 14:46
Autor: (mm)

Krzysztof Hetman i Krzysztof Żuk na wspólnej konferencji prasowej poświęconej S17 i obwodnicy Lublin
Krzysztof Hetman i Krzysztof Żuk na wspólnej konferencji prasowej poświęconej S17 i obwodnicy Lublin

Nieco ponad 624 mln zł będzie kosztować budowa drugiego odcinka drogi ekspresowej S17 pomiędzy węzłami Sielce (koło Kurowa) i Bogucin.

Najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum Mota–Engil Polska Central Europe (jako lider) wraz z partnerami: Mota – Engil Engenharia e Construcao (Portugalia), Przedsiębiorstwem Robót Drogowych Lubartów, Komunalnym Przedsiębiorstwem Robót Drogowych i Przedsiębiorstwem Robót Drogowych Puławy.

W ramach inwestycji powstanie dwujezdniowa, dwupasmowa droga ekspresowa o długości 34 km, z rezerwą terenu pod trzeci pas, sieć dróg dojazdowych obsługujących ruch lokalny. Będzie też 10 km ekranów przeciwhałasowych, 7 mostów i 13 wiaduktów, 29 przejść dla zwierząt.

Z kolei cztery węzły (Sielce, Kurów, Przybysławice i Bogucin) umożliwią wjazd na trasę ekspresową. Przebudowana zostanie także linia energetyczna wysokiego napięcia na odcinku ponad 7 km.

Jeżeli w ciągu 10 dni nie wpłyną protesty, to umowę z wykonawcą będzie można podpisać w marcu.


  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
anna
henry
inżynier
(35) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

anna
anna (5 czerwca 2012 o 10:07) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Gośc' timestamp='1296142109' post='429811']
Nikt nie wie ile beda płacic za 1m2 ziemi??pod s 17
[/quote]


symboliczną złotówkę przecież już wywłaszczyli właścicieli, wyburzyli domy to teraz ile zechcą tyle dadzą a ty się jeszcze ciesz.... ze cokolwiek dostałeś( to cokolwiek jest kluczowe) Polska to bagno
Rozwiń
henry
henry (1 lutego 2011 o 22:10) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Lubartów oni nadają się do łatania dziur oni już naprawiali most w stronę Kocka 2 lata udręki,park maszynowy też trzeba mieć o majątku firmy nie wspomnę s 17 -z motyką na księżyc pozdrawiam.....................................
Rozwiń
inżynier
inżynier (31 stycznia 2011 o 14:02) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Jasio' timestamp='1296144577' post='429836']
Mota-Engil Central Europe S.A. to m.in. dawny PBM Lubartów i PRDiM Lublin!!!
[/quote]

W woli ścisłości to zgadzam się dawne PBM Lubartów i od niedawna (czerwiec 2010) PRDM Lublin
A Ci, którzy myślą, że jakaś nasza lubelska firma mogłaby sama startować do takiego przetargu to się grubo myli bo nie zna wymogów jakie powinny spełniać firmy, które przystępują do kwalifikacji.
Pozdrawiam
Rozwiń
Lubelak
Lubelak (28 stycznia 2011 o 11:05) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Ludziska, nie marudźcie jak zwykle. To dobra cena, jak zeszli do 80% kosztorysu to nie jest tragizm. Ich atut to lokalne zasoby "produkcyjne", których nie muszą dowozić. A chyba z reguły takie konsorcjum nie utrzymuje 100% swojego parku maszynowego, bo to byłoby marnotrawstwo pieniędzy.
Lokalne firmy budowlano-transportowe powinny mieć co robić przy tej inwestycji.

A co do ceny w lubelskim to rzeczywiście - drożyzna jakby to była Kamczatka. Ci co budują własne domy wiedzą o tym, ludzie ściągają okna Veluxa z Czech bo się opłaca.
Rozwiń
Waldek
Waldek (28 stycznia 2011 o 09:24) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Andrzej ma rację. Kiedyś ogłosiłem przetarg na zakup opon do somochodów ciężar0wych. Wygrała firma z woj. łódzkiego. A wartość oferty była o 40% niższa niż firm z lubelskiego. Pozdrawiam.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (35)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!