wtorek, 24 października 2017 r.

Lublin

Usprawnienia dla interesantów Ratusza

  Edytuj ten wpis
Dodano: 6 listopada 2008, 12:48
Autor: Dominik Smaga

Przy Wieniawskiej będą dodatkowe stanowiska do obsługi interesantów, przy Filaretów mieszkańcy nie będą już załatwiać swych spraw na korytarzu,

a mieszkańcy Czubów nie będą musieli już jeździć na LSM lub do śródmieścia. Takie zmiany zapowiada Ratusz.

Na pierwszy ogień pójdzie Biuro Obsługi Mieszkańców przy ul. Wieniawskiej 14. W hali znalazły się stanowiska kolejnych dwóch wydziałów Urzędu Miasta: Wydziału Dróg i Mostów oraz Wydziału Podatków i Egzekucji.

- Będzie tu można załatwić m.in. sprawy związane z zajęciem pasa drogowego, albo wykonaniem zjazdów na posesję czy też dotyczące podatków lokalnych - zapowiada Monika Artymiak, kierownik BOM.

Magistrat przymierza się już do przebudowy innej filii BOM, przy ul. Filaretów 44. Teraz interesanci obsługiwani są praktycznie na korytarzu.

- Stanowiska obsługi przeniesiemy w lewą stronę parteru i zlikwidujemy okienka tak, by obsługa mieszkańców odbywała się podobnie jak przy Wieniawskiej - obiecuje Krzysztof Łątka, sekretarz miasta.

Coraz bardziej pewne staje się też to, że w przyszłym roku bliżej do urzędu będą mieli też mieszkańcy Czubów.

Ratusz jest już bliski porozumienia w sprawie zakupu budynku po pralni przy ul. Szaserów 13/15. Właściciel chciał go odsprzedać za blisko 2 mln zł, magistrat zbił cenę, ale na razie nie ujawnia do jakiego poziomu.

- Jeśli właściciel dopełni formalności, to na sesję zaplanowaną na 27 listopada przekażemy radnym projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie budynku - mówi Andrzej Wojewódzki, dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem w Urzędzie Miasta.

Przy Szaserów Ratusz miałby do dyspozycji ponad 500 mkw. powierzchni. Większość miałaby zostać przeznaczona na utworzenie filii Miejskiej Biblioteki Publicznej. Na parterze znaleźliby się urzędnicy BOM-u.

  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
beta
cc
(2) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

beta
beta (7 listopada 2008 o 12:04) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Mieszkam przy ul. Szaserów.Komu dzisiaj jest potrzebna biblioteka-jeżeli prawie każdy ma dostęp do MEDIÓW?Utworzenie biblioteki będzie stworzeniem etatów dla pociotków.Może w tym budynku utworzyć KOMISARIAT POLICJI z prawdziwego zdarzenia i przenieść komisariat 7 z ul.Różanej???Może też stworzyć Urząd Pocztowy z prawdziwego ZDARZENIA??Urząd miasta i radni niech zapytają mieszkańców o celowość podejmowanych decyzji.TAK SIĘ DZIEJE W CAŁEJ EUROPIE!!!Nasi wspaniali RADNI MIASTA LUBLINA też niech o tej formie pamiętają od czasu do czasu.
Rozwiń
cc
cc (7 listopada 2008 o 11:37) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Dajmy sobie spokój z bibliotekami publicznymi.Teraz,w dobie internetu,telewizji,technik płyt sd i innych nośników wiadomości,biblioteka osiedlowa niema racji bytu,chyba że to będą etaty dla znajomych prominentów.Nie dajmy się wreszcie oszukiwać i robić z siebie głupków pod wzniosłymi hasłami krzewienia kultury.Czy Urząd miasta do tej pory nie widzi,że opłaca darmozjadów w swoich filiach?Np.wydział sportu U.M.przy ul.Filaretów-jest to towarzystwo wzajemnej adoracji,które tylko czeka na petenta żeby przejąć pisemko i przesłać go dalej.To jest wydział czy oddział który NIC NIE ROBI!!!Ciekawe czy Prezydent Miasta ma wiadomości o pracy tego wydziału.Życzę dobrego samopoczucia i trwania w misji na rzecz mieszkańców.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (2)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!