sobota, 19 sierpnia 2017 r.

Lublin

W kasie przy ul Bajkowskiego nie kupisz już biletów parkingowych

Dodano: 20 maja 2011, 17:37

W kasie przy Bajkowskiego nie można już kupić biletów parkingowych. (Wojciech Nieśpiałowski)
W kasie przy Bajkowskiego nie można już kupić biletów parkingowych. (Wojciech Nieśpiałowski)

Od 1 maja w kasach biletowych przy ul. Bajkowskiego nie można już kupować biletów parkingowych. Po naszej interwencji, informacja o tym pojawiła się na stronie internetowej Urzędu Miasta i w bardziej widocznym miejscu na stronie MPK.

O problemie poinformowała nas mieszkanka Lublina. – Paradoks tkwi w tym, że nigdzie nie ma żadnej informacji na ten temat, tzn. ani na stronie internetowej MPK Lublin, ani ZTM Lublin, ani nawet na stronie Urzędu Miasta, który przecież jest odpowiedzialny za płatne parkingi w mieście – napisała pani Magdalena w liście do redakcji.

Jak się okazało, zmiany w sprzedaży biletów parkingowych wynikają stąd, że budynek kas przy ul. Bajkowskiego nie należy już do MPK. – Z dniem 1 maja ZTM w Lublinie przejął w całości zadania dotyczące organizacji sprzedaży i dystrybucji biletów komunikacji miejskiej od MPK Lublin – informuje Justyna Góźdź z lubelskiego ZTM. – Tym samym kasy biletowe zlokalizowane przy ul. Bajkowskiego 1 i al. Kraśnickiej 25 są teraz punktami sprzedaży biletów komunikacji miejskiej ZTM w Lublinie – wyjaśnia.

Tymczasem dystrybucja biletów parkingowych nie należy do zadań ZTM, tylko do MPK. Dlatego można je kupować już tylko w budynku obok kas przy al. Kraśnickich i tak samo jak wcześniej: w kioskach i w sklepach.

MPK tak samo tłumaczy ten problem. Jedni i drudzy zapewniają jednak, że starali się powiadomić o tym mieszkańców miasta. – Taka informacja została rozwieszona w kasach przy ul. Bajkowskiego. Pojawiła się również na stronach internetowych miejskiego przewoźnika w zakładce "usługi” – wyjaśnia Weronika Opasiak, rzecznik prasowy MPK Lublin. – Dodatkowo, z naszych informacji wynika, ze pracownicy MPK informowali pasażerów nabywających bilety parkingowe, że od 1 maja takiej możliwości w punkcie przy ul. Bajkowskiego już nie będzie – dodaje Justyna Góźdź.

Informacja na stronie MPK Lublin rzeczywiście była. Nie pojawiała się jednak na stronie głównej, czyli tam, gdzie bieżące ogłoszenia czy komunikaty o zmianach. – Uważaliśmy, że to wystarczy, ale zgodnie z prośbą naszych klientów, informacja ta już znalazła się w aktualnościach – informuje Weronika Opasiak.

Magistrat zdecydował się na to samo. – Zamieszczę taką informację jeszcze dziś w aktualnościach – zapewnił Mirosław Kalinowski z biura prasowego Urzędu Miasta.
Czytaj więcej o:
pasażer
jurekjp
Korektor
(4) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

pasażer
pasażer (22 maja 2011 o 16:49) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
ZTM powstał tylko aby zapewnić stołeczki dla PO.
Osoby tam pracujące za nic maja pasażerów.
Liczy się tylko kasa i prywata.
Proponuję tam pójść z dowolną sprawą lub zadzwonić.
Typowa spychologia.Nikt nic nie może,nie musi i nie potrafi.
Każą pisać podania,jakby np.notatki służbowej zrobić nikt nie potrafił.
Pewnie pisać nie potrafią?To po co to padanie?Przeczytać już "umią" (dla Polaków umieją)?
Większość,których nie ma kto wysłuchać,a często przychodzą spontanicznie nie ma po prostu czasu pisać tego na kartce.
Do dyrektora Pudło/dyrektorki Smarzewskiej wejść nie można.Trzeba się umówić!Audiencja jak u Papieża.
A p.dyrektor czyta gazetę!Czyli się nudzi i petenta w du***!
p.Krupiński podczas rozmowy telefonicznej powiedział,że pierdołami się nie będzie zajmował.
To jest urząd?Czy partyjniacka przechowalnia dla nieudaczników na koszt podatnika?

Inna sprawa to bilety.Kilka dni temu w większości kiosków zabrakło biletów.Kioskarze tłumaczyli,że ich kupić nie mogą w hurtowni,bo tym ZTM zmienił umowy,których te nie akceptują.kierowcy też ich nie mieli/lub sprzedawać nie chcieli.Pewnie kanarkom spadły obroty i trzeba było poprawić statystyki?

Tak,tak p.prezydencie Żuk-zajął się Pan sprawami komunikacji miejskiej zgodnie z obietnicą wyborczą.Po objęciu stanowiska można zapomnieć o naiwnych wyborcach.Partia Oszustów-POlitycznych.
Rozwiń
jurekjp
jurekjp (22 maja 2011 o 10:38) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
I znów widać że podział MPK na dwa stwory MPK i ZTM wyszło najlepiej dla prezesów obu spółek i zarządom tych spółek a najgorzej wychodzą na tym zwykli obywatele. Mam pytanie czy tym faktem podzielenia - bez sensu - na dwie firmy nie powinna zająć się np. ABW lub prokuratura jako na wręcz widoczny przekręt i stworzenie sobie ciepłych posadek. Kto jest za to osobiście odpowiedzialni ????

[size="7"]Może dziennik tym się na poważnie zajmie.[/size]

Bo jak na dzień dzisiejszy to tylko my pasażerowie płacimy za to wszystko oraz nie wychodzi nam to na dobre jeśli chodzi i jakość usług świadczonych przez te dwa stwory. Już raz próbowałem interweniować w sprawie świadczenia usług w MPK odesłano mnie do ZTM tam znów odesłano mnie do MPK. Chyba po to też stworzono drugą firmę by nie było winnego.
Rozwiń
Korektor
Korektor (21 maja 2011 o 11:05) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Pani Izabelo, mamy w Lublinie aleję Kraśnicką, a nie Aleje Kraśnickie!
Rozwiń
super
super (21 maja 2011 o 09:12) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
I znowu obywatele miasta odczują iż władza ma ich w du..ie. Sprzedaż biletów należy do działań MPK a nie ZTM. To może zamiast pisać wyjaśnienia i prowadzić szeroko zakrojoną akcję informacyjną mieszkańców miasta wpisać do ZADAŃ ZTM sprzedaż biletów parkingowych. Punkt na Bajkowskiego był bardzo dobrym miejscem do zakupu biletów parkingowych. Przecież tak czy inaczej pieniądze wpłyną na konto miasta. A tak musimy korzystać z usług p. Czesia, p. Henia, p. Władzia. Sytuacja przypominać zaczyna PKP. Tory jedna spółka, lokomotywy inna, wagony inna- bur...l na kółkach.
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (4)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!