piątek, 15 grudnia 2017 r.

Lublin

Zmiany w kursowaniu autobusów. Pocztowcy wrócą do domu z Felina

  Edytuj ten wpis
Dodano: 24 września 2010, 19:02

Pocztowcy z Felina będą mieli jak wrócić do domu po skończonej pracy w nocy, a z ulic niemal całkiem znikną prywatne autobusy. Miejski przewoźnik wprowadza zmiany komunikacji. To efekt skarg mieszkańców Lublina.

– Po wprowadzenia zmian w kursowaniu komunikacji od 1 września otrzymaliśmy wiele skarg i uwag od mieszkańców Lublina. Po przeanalizowaniu wniosków wprowadziliśmy korekty w rozkładach i trasach – mówi Justyna Góźdź, rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Ze zmian powinni się cieszyć amatorzy rozrywek w klubach. Od 1 października nocne autobusy wracają do codziennego kursowania. Tego dnia przestają kursować linie 250 i 251, jeżdżące nad Zalew Zemborzycki.
W związku z rozpoczęciem roku akademickiego na ulice znowu wyjedzie autobus o numerze 56, który jeździ z Felina w stronę miasteczka akademickiego Uniwersytetu Przyrodniczego.

Kilka linii od początku października będzie miało zmienione trasy przejazdu. – Linia 12 będzie przejeżdżać przez okolice centrum Lublin – zaznacza Justyna Góźdź.

Autobus nr 12 po wyjeździe z al. Kraśnickich, zamiast jechać prosto w stronę al. Sikorskiego, skręci w al. Racławickie i przez ul. Dlugosza, Leszczyńskiego i Kompozytorów Polskich wróci na Czechów.
Linia 16 pojedzie ulicami Kunickiego i Krańcową, tak by dzieci mogły dojechać do Gimnazjum Nr 1 przy ul. Kunickiego.

Popularna "siedemnastka”, zamiast przez Trasę Zieloną, pojedzie ulicami Wolską i Fabryczną. – Tutaj pasażerowie mają więcej możliwości przesiadki – wyjaśnia pani rzecznik.

ZTM poszedł także na rękę pracownikom sortowni pocztowej na Felinie. Linia 55 będzie zajeżdżała pod sortownię, by zabierać pracowników dokładnie po zakończonej zmianie i przywozić na rozpoczęcie pracy.
Zadowoleni powinni być także mieszkańcy Sławina i osiedla przy ulicy Willowej. Autobus nr 2 będzie miał ostatnie kursy 15 minut później niż dotychczas.

Od 1 października niemal całkowicie znikną z ulic autobusy prywatne. – Część kursów na liniach nr: 17, 26 i 57 przejmą pojazdy firmy Irex. Na te linie wyjedzie dziesięć przegubowców – mówi Justyna Góźdź.
A od 1 listopada część kursów na liniach nr: 9, 10, 31 i 34 będzie obsługiwana przez Autobusowe Konsorcjum Lubelskie. Dodatkowo, przewoźnik w całości będzie obsługiwał linie nr 47 i 74.
  Edytuj ten wpis
Czytaj więcej o:
bambosh
Mikra
Kieńdzior
(17) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

bambosh
bambosh (26 września 2010 o 10:05) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Kieńdzior' date='25 wrzesień 2010 - 09:12 ' timestamp='1285398746' post='352307']
Płacisz,bo żeś głupi.Wykuj dane adresowe kumpla który zabił się na motorze i zawsze podawaj.I mogą ci wtedy naskoczyć.
[/quote]
...no niezupełnie jestem pewien Twojej porady-bo właśnie MPK "pracuje"nad tym,aby poprawić ściągalność za mandaty i ukrócić proceder podawania fałszywych adresów.
Rozwiń
Mikra
Mikra (25 września 2010 o 11:35) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='P.' date='25 wrzesień 2010 - 08:50 ' timestamp='1285397452' post='352291']
Powyższe wyliczenia moż prawdziwe dla tych, co jeżdżą codziennie. A co jeśli jeżdzi 2-3 razy w tygodniu? Też będzie taniej?
[/quote]
Jeśli ktoś jeździ 3 razy w tygodniu (ale przez długi czas, a nie okazjonalnie), to w ciągu 5 miesięcy przejedzie średnio 120 razy. Za bilet 150-dniowy trzeba zapłacić 212 złotych, więc jeden przejazd kosztuje 1,77 zł. Więcej niż w prywatnym, ale ma do dyspozycji więcej autobusów i nie musi martwić się o drobne - raz zapłaci i ma spokój.
Rozwiń
Kieńdzior
Kieńdzior (25 września 2010 o 09:12) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Płacisz,bo żeś głupi.Wykuj dane adresowe kumpla który zabił się na motorze i zawsze podawaj.I mogą ci wtedy naskoczyć.
Rozwiń
bambosh
bambosh (25 września 2010 o 09:01) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
[quote name='Marek' date='24 wrzesień 2010 - 20:23 ' timestamp='1285352582' post='352175']
Aby wymagać lepszej klasy autobusów należy więcej zapłacić za usługi transportowe a ZTM nie miało takich pieniędzy. Oczywiście trzeba robić więcej kontroli biletów, poprawić ściągalność i wymagalność kar. Można też zrobić kontrole tak jak się to odbywa w Krakowie. Kontrolerzy incognito wsiadają do autobusu i zaczynają kontrolę w czasie jazdy tak że nikt nie powie że nie zdążył kupić biletu czy go skasować. I nie ma tu argumentów że biedne społeczeństwo, etc. - nie stać cię na autobus idziesz z buta i tyle (bo jadąc bez biletu kradniesz usługę). Co do marek autobusów - to w większości z tyłu mają opisany typ i markę.
Marek
[/quote]
...i tak powinno być!-kontrolerzy bez tych głupich"kamizelek odblaskowych" i po całym mieście!-a nie jak dotąd jedynie na "standardowych ulicach & w standardowych miejscach"... -jeśli ja płacę zawsze za bilety-to czemu inni mają jeździć za darmo?
Rozwiń
P.
P. (25 września 2010 o 08:50) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
Powyższe wyliczenia moż prawdziwe dla tych, co jeżdżą codziennie. A co jeśli jeżdzi 2-3 razy w tygodniu? Też będzie taniej?
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (17)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!