niedziela, 21 stycznia 2018 r.

Moto

Nowy diesel w Hondzie

Dodano: 14 grudnia 2017, 17:02
Autor: p.p.

Silnik wysokoprężny i-DTEC o pojemności 1,6 litra i mocy maksymalnej 120 KM trafi pod maskę w europejskiej wersji hondy civic. Samochody z tym silnikiem trafią od salonów w marca 2018 roku.

Konstruktorzy Hondy dokonali istotnych poprawek w silniku 1.6 i-DTEC i układzie wydechowym, by zmaksymalizować osiągi w rzeczywistych warunkach eksploatacyjnych. Udało się również obniżyć poziom zużycia paliwa nawet do 3,7 l/100 km.

Silnik 1.6 i-DTEC rozwija moc maksymalną 120 KM przy 4000 obr/min i osiąga maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min, co pozwala rozpędzić civica ze startu zatrzymanego do 100 km/h w czasie 10,5 sekundy.

Zmodernizowany silnik powstający w Wielkiej Brytanii w zakładach Honda of the UK Manufacturing w Swindon, będzie dostępny w modelu Civic dziesiątej generacji, zarówno w wersji czterodrzwiowej, jak i pięciodrzwiowej. Kolejną nowością będzie dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna, która pojawi się na rynku w połowie 2018 roku. Będzie to pierwsze zastosowanie takiej przekładni w samochodzie z napędem na jedną oś.

>>>

Zobacz także: Nowe Subaru Impreza w lubelskim salonie

WIDEO

Czytaj więcej o: motoryzacja
Użytkownik niezarejestrowany
(1) komentarzy

Skomentuj

avatar
Komentujesz jako Gość (Zaloguj się)

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Ostatnie komentarze

Gość
Gość (14 stycznia 2018 o 22:34) 0
Zaloguj się, aby oddać głos
dobrze jak samochód mało pali bo po co pchać się tylko w koszta. Ja też przy zakupie kierowałam się kosztami i dlatego ostatecznie zakupiłam model 208 od peugeot na wyprzedaży. Mało pali, mały samochód akurat dla takiej kobiety jak ja :d
Rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze (1)

Pozostałe informacje

Alarm 24
Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!