Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

The Sims 3: Jak one się sprzedają?

Świetnie. Jak informuje polski oddział Electronic Arts, dochód ze sprzedaży premierowej gry był dwukrotnie wyższy, niż dochód z premier kinowych.
Simsy zadebiutowały w Polsce na początku czerwca z potężną kampania reklamową. Reklamy były w telewizji, w sieci i w prasie, a po kraju jeździło całe simowe miasteczko. Mało tego: gra miała własnego ambasadora w postaci piosenkarki Agnieszki Chylińskiej, którą opowiadała o swoich wyczynach w grze i paradowała w t-shircie z logo gry (co zresztą zdarza jej się i dziś w programie Mam Talent). Ale chyba najważniejsza była tu sama gra. Poprzednia część wraz z kilkunastoma dodatkami sprzedała się w Polsce w ponad milionowym nakładzie. Na dodatek ten symulator zwykłego życia to jedna z nielicznych gier dla wszystkich. Wczoraj kampania medialna wokół gry The Sims 3 w Polsce dostał najwyższą nagrodę w kategorii PR Produktu. Nagrodę w postaci Złotego Spinacza przyznał Związek Firm Public Relations. A sprzedaż Simów dalej rośnie. Tydzień temu zadebiutował pierwszy dodatek (Wymarzone podróże), a w planach są już kolejne.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama