Reklama
The Sims 3: Jak one się sprzedają?
Świetnie. Jak informuje polski oddział Electronic Arts, dochód ze sprzedaży premierowej gry był dwukrotnie wyższy, niż dochód z premier kinowych.
- 27.11.2009 17:39
Simsy zadebiutowały w Polsce na początku czerwca z potężną kampania reklamową. Reklamy były w telewizji, w sieci i w prasie, a po kraju jeździło całe simowe miasteczko. Mało tego: gra miała własnego ambasadora w postaci piosenkarki Agnieszki Chylińskiej, którą opowiadała o swoich wyczynach w grze i paradowała w t-shircie z logo gry (co zresztą zdarza jej się i dziś w programie Mam Talent).
Ale chyba najważniejsza była tu sama gra. Poprzednia część wraz z kilkunastoma dodatkami sprzedała się w Polsce w ponad milionowym nakładzie. Na dodatek ten symulator zwykłego życia to jedna z nielicznych gier dla wszystkich.
Wczoraj kampania medialna wokół gry The Sims 3 w Polsce dostał najwyższą nagrodę w kategorii PR Produktu. Nagrodę w postaci Złotego Spinacza przyznał Związek Firm Public Relations.
A sprzedaż Simów dalej rośnie. Tydzień temu zadebiutował pierwszy dodatek (Wymarzone podróże), a w planach są już kolejne.
Reklama













Komentarze