Reklama
Motor ma już swój napój. Teraz czas na piwo?
\"Motor Power Drink” tak nazywa się napój energetyczny produkowany dla lubelskiego klubu przez browar Fuhrmann z siedzibą w Połczynie-Zdroju, który posiada spore doświadczenie, bowiem robi też napoje dla innych drużyn, m.in.: Lechii Gdańsk, Polonii Warszawa, ŁKS Łódź i Stali Rzeszów.
- 15.12.2009 08:14
Według wstępnych szacunków cena litrowego napoju wyniesie 3,5 zł. Z każdej sprzedanej butelki klub otrzyma prowizję, określoną w umowie, a rozliczenie następować będzie co miesiąc. W przyszłości możliwa jest także dystrybucja napoju w puszkach i półlitrowych butelkach pet.
– Ruszyliśmy już z wytwarzaniem produktu, który wkrótce powinien trafić na sklepowe półki. - mówi Piotr Mazurczak, regionalny kierownik sprzedaży browaru. – W tej chwili jesteśmy w trakcie negocjacji z hurtowniami Baćpol i Piwex, które miałyby zająć się dystrybucją napoju. Jestem pewien, że wkrótce dojdziemy do porozumienia. Najprawdopodobniej \"Motor Power Drink” trafi także do E-leclerc, z którym bardzo dobry kontakt ma klub. Możliwe, że będzie sprzedawany również w Chełmie, gdzie mieszka wielu zaprzyjaźnionych z Motorem kibiców - dodaje.
– \"Pozytywna Energia” nieprzypadkowo stała się naszym hasłem reklamowym. Zdajemy sobie sprawę, że wokół klubu nie najlepiej się ostatnio działo, dlatego, to dla nas bardzo ważne, abyśmy byli kojarzeni właśnie w taki, pozytywny sposób – wyjaśnił Grzegorz Szkutnik, prezes \"żółto-biało-niebieskich”.
Wokół lubelskiego zespołu zaczęło się nareszcie coś dziać. Rozpoczęły się bowiem negocjacje w sprawie stworzenia oficjalnego piwa Motoru. Działacze prowadzą również rozmowy z jednym z operatorów telefonii komórkowych, który miałby wprowadzić usługę prepaid, umożliwiającą kibicom doładowywanie klubowego konta.
Reklama













Komentarze