Reklama
Bocian wygrał w głosowaniu na logo lotniska w Świdniku
Przez dwa tygodnie można było głosować za pośrednictwem lubelskich mediów na jeden z trzech znaków graficznych zaprojektowanych dla Portu Lotniczego Lublin. Wygrał projekt Krzysztofa Rychtera z Warszawy.
- 16.12.2009 15:15
Pierwszą propozycję logotypu przedstawiła agencja Fama z Warszawy. Kolorowy znak kojarzył się z Los Angeles, a graficy postawili na trzy skojarzenia: nowoczesność, Bramę Wschodu i tradycję. Drugi projekt przygotowała firma No Hau z Krakowa. Symboliczna głowa pilota nawiązuje do przedwojennej, lotniczej tradycji regionu. Trzeci logotyp opracował Krzysztof Rychter z Warszawy. Jego propozycja to bocian, który rzuca cień na pas startowy.
I właśnie ten projekt najbardziej spodobał się głosującym. Otrzymał w sumie 4252 głosy. Drugie miejsce zajął projekt agencji No Hau (3687 głosów), a zaraz za nim znalazł się projekt agencji Fama (3602 głosy).
Ale o tym, czy tak, jak chcą głosujący, będzie wyglądać logo naszego lotniska zdecydują eksperci z Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
– Oczywiście eksperci wezmą pod uwagę wyniki głosowania. A wybrana przez nich firma otrzyma zlecenie na opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej portu lotniczego, czyli takich elementów jak logo firmy, kolory firmowe, symbole dekoracyjne, typografie dekoracyjne, strona internetowa – wylicza Piotr Jankowski, rzecznik PLL.
Czytelnicy i Internauci Dziennika Wschodniego oddali w sumie 2514 głosów: 2398 w głosowaniu internetowym i 116 za pośrednictwem kuponów. Po zsumowaniu okazało się, że najwięcej głosów – 826 – otrzymał projekt Krzysztofa Rychtera, 802 głosy projekt agencji Fama i 281 projekt agencji No Hau. 584 internautom Dziennika Wschodniego nie spodobał się żaden z trzech projektów.
Dla jednego z naszych Czytelników, który wziął udział w głosowaniu Port Lotniczy Lublin ufundował przelot śmigłowcem. Szczęśliwcem jest Krzysztof Gruszkowski z Lublina.
Reklama













Komentarze